Tuurlijk gaat een relatie om vertrouwen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat zou je blijven doen ook naar jaren van relatie, terwijl je vrouw/vriendin de pil slikt?
Een relatie gaat om vertrouwen, iets dat dit misbaksle niet geeft aan haar 'levenspartner'. Leuk voor dat kind, dat je het gevolg bent van een leugen.
Want, hij moet er van uitgaan dat zijn vriendin niet de waarheid spreekt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal wel een goede vader worden ja, zo zonder ruggegraat.
Haha, ik krijg echt groene uitslag van de burgerlijkheid die van deze post spat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
Ik verheug me er juist op om straks op de bank te zitten naast 1-2 koters en dan samen naar Totoro of The Lion King of whatever te kijken. Of ze voor te lezen in bed. Of samen met ze aan de keukentafel tekenen. Dat soort zaken.
Dat lijkt me eindeloos leuker en interessanter dan op vakantie gaan naar Ibiza en dat soort onzin.
Ik heb het erover dat ik iemand die zelf zo'n keuze niet durft te maken, maar denkt dat het overlaten aan zijn vriendin een geweldige keuze is, iemand is met weinig ruggegraat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want, hij moet er van uitgaan dat zijn vriendin niet de waarheid spreekt?
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De enige rationele bezwaren die ik heb hebben betrekking op zaken als inkomen, omgeving, onderwijs, huisvesting, zorg, etc etc.
De bezwaren van de man in dit stukje, die blijkbaar gewoon een groot kind zonder verantwoordelijkheden wilde blijven, herken ik eigenlijk helemaal niet. Maar goed, ik ben sowieso niet echt iemand die uitgaat met vrienden of moet feesten en drinken of whatever.
Ik verheug me er juist op om straks op de bank te zitten naast 1-2 koters en dan samen naar Totoro of The Lion King of whatever te kijken. Of ze voor te lezen in bed. Of samen met ze aan de keukentafel tekenen. Dat soort zaken.
Dat lijkt me eindeloos leuker en interessanter dan op vakantie gaan naar Ibiza en dat soort onzin.
Ik zou als er een kleine komt er zo goed mogelijk voor zorgen waar het kan maar er bewust voor kiezen vind ik persoonlijk eng en een stap die ik niet snel bewust zou maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker hoor, jezelf volledig gelijk geven door een op hormonale uitspattingen gebaseerde subjectieve interpretatie van een observatie.quote:Als hij over ons kind praat, zie ik trots in zijn ogen. Ik begin dus gelijk te krijgen: als onze baby er eenmaal is, zal hij aan hem of haar verknocht zijn.
Dat is een heel ander verhaal. Dat risico neem je samen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat een relatie om vertrouwen.
Maar de pil is niet 100% safe.
Dus als jij ECHT ECHT ECHT geen kinderen wilt doe je er misschien sowieso verstandig aan om een condoom te gebruiken.
Just in case snap je.
Ze kan ook (voor jou) ongewenst zwanger raken terwijl ze de pil wel keurig slikt.
Nee, een kind laten komen omdat het toevallig zo uitkomt, dat durf je dan wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ik zou als er een kleine komt er zo goed mogelijk voor zorgen waar het kan maar er bewust voor kiezen vind ik persoonlijk eng en een stap die ik niet snel bewust zou maken.
Ik denk dat dit soort dingen vaak genoeg gebeuren, helaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Deze verhalen worden toch verzonnen door mevrouw nanninga?
Snap je wel, mijn vriendin kan zelf niet bewust kiezen dat het beter is voor mij als ik ook andere vrouwen neuk. Daarom heb ik die keuze maar voor haar gemaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ik zou als er een kleine komt er zo goed mogelijk voor zorgen waar het kan maar er bewust voor kiezen vind ik persoonlijk eng en een stap die ik niet snel bewust zou maken.
ow vast, dagelijks. Maar dat ga je toch niet aan zo'n kut krantje vertellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:07 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort dingen vaak genoeg gebeuren, helaas.
'Vaderschap overkomt je, daar kies je niet voor?' Dat soort ouderwets geneuzel of wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:06 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Brrr, dat wat jij beschrijft lijkt me nu nog echt de hel op aarde... Maar misschien ga ik er nog eens anders over denken, gelukkig is mijn vriendin er ook nog niet klaar voor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De enige rationele bezwaren die ik heb hebben betrekking op zaken als inkomen, omgeving, onderwijs, huisvesting, zorg, etc etc.
De bezwaren van de man in dit stukje, die blijkbaar gewoon een groot kind zonder verantwoordelijkheden wilde blijven, herken ik eigenlijk helemaal niet. Maar goed, ik ben sowieso niet echt iemand die uitgaat met vrienden of moet feesten en drinken of whatever.
Ik weet het ook niet, dat verwijt hoorde ik eens van een tante van mequote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Want?
Maar over dat artikeltje, valt niet goed te praten.
Om terug te komen op jouw punt over die ruggengraat ik zou niet weglopen voor iets dat ik zelf gecreerd heb neequote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, een kind laten komen omdat het toevallig zo uitkomt, dat durf je dan wel?
Zullen genoeg trieste Truzen zijn die het nergens anders kwijt kunnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ow vast, dagelijks. Maar dat ga je toch niet aan zo'n kut krantje vertellen.
.Dat is je tante vreemd, ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, dat verwijt hoorde ik eens van een tante van me
De shit, wat heb jij een kutleven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je ruggegraat toont door je niet te laten naaien door een tikkende hormoonbom.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:09 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Om terug te komen op jouw punt over die ruggengraat ik zou niet weglopen voor iets dat ik zelf gecreerd heb nee![]()
Als je zo zeker van je zaak bent moet je er lekker een knoop in laten leggen.
Over ruggengraat gesproken. Wel neuken zonder rubber maar als er een kleine komt snel wegrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |