abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113098528
Ik vraag me soms wel eens af hoeveel kinderen er geboren worden doordat mams zo'n actie heeft uitgehaald. Denk dat het er best veel zijn.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juni 2012 @ 14:57:10 #27
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_113098534
Wat een kutwijf, denkt alleen maar aan zichzelf. :r gadverdamme

Je zou maar met zo'n egoïst in een relatie zitten :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:58:24 #28
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_113098588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Niet erkenen. Laat haar eerst maar proberen een dna-test af te dwingen.
Dat is dus heel eenvoudig:

http://cjg.haren.nl/zwang(...)kind/vaderschapstest
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_113098645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben man, maar het heeft mij juist echt altijd al leuk geleken om kinderen te hebben. Achteraf heb ik zelfs spijt dat ik niet gewoon destijds mijn vriendinnetje heb bezwangerd toen ik 16 of 17 was.

Ik ben gek op kinderen. Misschien ook wel omdat ik zelf zonder aanwezige vader ben opgegroeid en het dus veel beter wil gaan doen.
Mij dus ook.
Alleen rationeel had ik steeds bezwaren gelijk aan de man in dit verhaal wat wij lezen.
Volgens mij moet de gemiddelde kerel gewoon niet teveel nadenken maar geconfronteerd worden met het feit dat er een kleine komt.
En groeit hij dan vanzelf in zijn rol.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:59:40 #30
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113098650
Vette naaistreek. :{
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_113098667
We hebben het in onze vriendenkring ook meegemaakt. Zij die op een verjaardag zegt kinderen te willen, hij zegt: "ik nog niet". Hij is naar de WC en zei zegt dat ze de pil al een maand niet meer slikt.

Hij komt van de wc, we vertellen het hem direct, maar hij wilde het niet geloven. 3 maanden later was er opeens een zwangerschap.

Door de streek van haar heeft hij nu 3 kinderen en is 90% van zijn vrienden kwijt doordat hij zijn vrienden niet wou geloven en wij niet met dat vrouwmens door 1 deur kunnen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_113098668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af hoeveel kinderen er geboren worden doordat mams zo'n actie heeft uitgehaald. Denk dat het er best veel zijn.
Ik ken er al één en daarvan wist de vader echt niet dat het geen echt ongelukje was. Ze zijn overigens al een hele tijd niet meer bij elkaar, die ouders. Hij wilde echt geen kinderen en zij wilde geen abortus, uiteindelijk is hij opgestapt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113098676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Niet erkenen. Laat haar eerst maar proberen een dna-test af te dwingen.
Als je nou een echte vent was dan zou je ook een rubber om je lul heen kunnen doen dan hou je de verantwoording en de macht volledig in eigen hand.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:00:18 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113098680
"Ik moest hem alleen een klein zetje geven"..

Pff ik zou dat wijf ook een zetje geven. Van een klif! Bwehhh...
Gourmetten of steengrillen?
pi_113098682
Dit is echt niet de eerst, en ook niet de laatste gemanipuleerde zwangerschap :')
pi_113098706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:58 schreef Flurry het volgende:

[..]

Dat is dus heel eenvoudig:

http://cjg.haren.nl/zwang(...)kind/vaderschapstest
Tering, die eenzijdige rechten voor de moeder :r
pi_113098724
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Mij dus ook.
Alleen rationeel had ik steeds bezwaren gelijk aan de man in dit verhaal wat wij lezen.
Volgens mij moet de gemiddelde kerel gewoon niet teveel nadenken maar geconfronteerd worden met het feit dat er een kleine komt.
Wat???? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:01:20 #38
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113098731
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Als je nou een echte vent was dan zou je ook een rubber om je lul heen kunnen doen dan hou je de verantwoording en de macht volledig in eigen hand.
Na 5 jaar relatie nog met een condoom neuken, in wat voor wereld leef jij :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:01:37 #39
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113098747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef JeMoeder het volgende:
Wat een kutwijf, denkt alleen maar aan zichzelf. :r gadverdamme

Je zou maar met zo'n egoïst in een relatie zitten :')
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat die vriend het nooit gemerkt heeft, dat het zo'n geschifte is eigenlijk. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_113098771
quote:

[..]

Mij dus ook.
Wat een walgelijke kolder schrijf jij op.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:02:28 #41
33189 RM-rf
1/998001
pi_113098788
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Exentric90 het volgende:
Mn vriendin wilt ook verdomt graag kinderen, toch hopen dat ze zulke streken niet uit haalt :o
niet hopen, maar dàn een condoom gebruiken...

utieindelijk ben je gewoon zélf een sukkel als je wél het risico neemt dat zij misschien een pil 'vergeet' en alles aan haar overlaat, en dan zelf zonder veel gedachtes wel lekker wilt neuken zonder condoom...
tja, dan moet je gewoon zelf beter opletten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_113098790
quote:

[..]

Mij dus ook.
Ja, dat dacht mijn moeder ook. "hij vindt het vast wel leuk als het er eenmaal is!". :')

Het is niet voor niks dat mijn ouders zowat direct na mijn geboorte uit elkaar gingen.
Wat een bullshit, om zo'n grote keuze voor iemand te willen maken, alsof mannen debiel zijn en dat zelf niet kunnen. :')
pi_113098791
quote:

[..]

Als jouw partner zegt dat ze iets doet, welke reden heb je dan om te twijfelen. Onvoorwaardelijk vertrouwen hoort er te zijn, zij heeft dat geschonden. Niet goed te praten.
pi_113098796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat???? :')
Ik denk niet dat ik ooit klaar ben voor een kleine snap je.
Teveel kuilen in de weg, bang voor verantwoordelijkheden, bang voor de wereld en de onzekerheid.
Wil niet zeggen dat ik ze nooit zou willen.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 juni 2012 @ 15:02:47 #45
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_113098804
quote:

[..]

Dat zou je blijven doen ook naar jaren van relatie, terwijl je vrouw/vriendin de pil slikt?

Een relatie gaat om vertrouwen, iets dat dit misbaksle niet geeft aan haar 'levenspartner'. Leuk voor dat kind, dat je het gevolg bent van een leugen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_113098809
quote:

[..]

Dit is echt heel erg :')
In een relatie lieg je niet over dit soort dingen. Punt.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:03:03 #47
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113098819
quote:

[..]

Mij dus ook.
De enige rationele bezwaren die ik heb hebben betrekking op zaken als inkomen, omgeving, onderwijs, huisvesting, zorg, etc etc.

De bezwaren van de man in dit stukje, die blijkbaar gewoon een groot kind zonder verantwoordelijkheden wilde blijven, herken ik eigenlijk helemaal niet. Maar goed, ik ben sowieso niet echt iemand die uitgaat met vrienden of moet feesten en drinken of whatever.

Ik verheug me er juist op om straks op de bank te zitten naast 1-2 koters en dan samen naar Totoro of The Lion King of whatever te kijken. Of ze voor te lezen in bed. Of samen met ze aan de keukentafel tekenen. Dat soort zaken.

Dat lijkt me eindeloos leuker en interessanter dan op vakantie gaan naar Ibiza en dat soort onzin.
pi_113098841
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

niet hopen, maar dàn een condoom gebruiken...

utieindelijk ben je gewoon zélf een sukkel als je wél het risico neemt dat zij misschien een pil 'vergeet' en alles aan haar overlaat, en dan zelf zonder veel gedachtes wel lekker wilt neuken zonder condoom...
tja, dan moet je gewoon zelf beter opletten.
Een relatie heb je toch op basis van vertrouwen, dus ik vind het niet raar dat je erop vertrouwd dat je partner niet zo'n streek uithaalt.
pi_113098844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:02 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit klaar ben voor een kleine snap je.
Teveel kuilen in de weg, bang voor verantwoordelijkheden, bang voor de wereld en de onzekerheid.
Wil niet zeggen dat ik ze nooit zou willen.
Dus dan moet je maar door je wijf een loer gelegd worden? :')
pi_113098882
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus dan moet je maar door je wijf een loer gelegd worden? :')
Zal wel een goede vader worden ja, zo zonder ruggegraat. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')