Àls kerel ben je nooit toe aan kinderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
Als mij dat geflikt zou worden zou ik niet voor de gevolgen instaan....
Wat een onzin. Als die vrouw misschien ooit niet goed genoeg vindt zoekt ze iemand anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:48 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, lastig hoor. In dit geval is het natuurlijk niet netjes van de vrouw dat ze het op deze manier gedaan heeft.. Maar aan de andere kant is het ook niet netjes van haar vriend dat hij haar zo aan het lijntje houdt.. Ze is al 35, en dan nog zeggen "misschien wel, ooit". Dat kan je ook niet goed maken, dat is gewoon uitsteltactiek.
Uiteindelijk lijkt het in dit geval toch goed uit te komen..
Laat maar weer eens zien dat je over zulke zaken al best vroeg in je relatie moet praten en op een lijn zitten.
Ik ben man, maar het heeft mij juist echt altijd al leuk geleken om kinderen te hebben. Achteraf heb ik zelfs spijt dat ik niet gewoon destijds mijn vriendinnetje heb bezwangerd toen ik 16 of 17 was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Àls kerel ben je nooit toe aan kinderen.
Dat stuk ligt veel meer bij de vrouw
Je betaalt wel de rest van de leven voor je kind, dus je blijft gewoon genaaid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:45 schreef leeell het volgende:
als je hier niet mee eens ben en je heb duidelijk afspraken gemaakt omtrent kinderen (en dus de pil)
kan/mag je gewoon weglopen, klaar.
Dan sporen die mensen niet helemaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen het egoistisch om geen kinderen te nemen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef Flurry het volgende:
[..]
Je betaalt wel de rest van de leven voor je kind, dus je blijft gewoon genaaid.
Je mag helemaal geen kinderen nemen, dat is verboden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet erkenen. Laat haar eerst maar proberen een dna-test af te dwingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef Flurry het volgende:
[..]
Je betaalt wel de rest van de leven voor je kind, dus je blijft gewoon genaaid.
Dat is dus heel eenvoudig:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niet erkenen. Laat haar eerst maar proberen een dna-test af te dwingen.
Mij dus ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben man, maar het heeft mij juist echt altijd al leuk geleken om kinderen te hebben. Achteraf heb ik zelfs spijt dat ik niet gewoon destijds mijn vriendinnetje heb bezwangerd toen ik 16 of 17 was.
Ik ben gek op kinderen. Misschien ook wel omdat ik zelf zonder aanwezige vader ben opgegroeid en het dus veel beter wil gaan doen.
Ik ken er al één en daarvan wist de vader echt niet dat het geen echt ongelukje was. Ze zijn overigens al een hele tijd niet meer bij elkaar, die ouders. Hij wilde echt geen kinderen en zij wilde geen abortus, uiteindelijk is hij opgestapt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af hoeveel kinderen er geboren worden doordat mams zo'n actie heeft uitgehaald. Denk dat het er best veel zijn.
Als je nou een echte vent was dan zou je ook een rubber om je lul heen kunnen doen dan hou je de verantwoording en de macht volledig in eigen hand.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niet erkenen. Laat haar eerst maar proberen een dna-test af te dwingen.
Tering, die eenzijdige rechten voor de moederquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:58 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat is dus heel eenvoudig:
http://cjg.haren.nl/zwang(...)kind/vaderschapstest
Wat????quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Mij dus ook.
Alleen rationeel had ik steeds bezwaren gelijk aan de man in dit verhaal wat wij lezen.
Volgens mij moet de gemiddelde kerel gewoon niet teveel nadenken maar geconfronteerd worden met het feit dat er een kleine komt.
En groeit hij dan vanzelf in zijn rol.
Na 5 jaar relatie nog met een condoom neuken, in wat voor wereld leef jijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als je nou een echte vent was dan zou je ook een rubber om je lul heen kunnen doen dan hou je de verantwoording en de macht volledig in eigen hand.
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat die vriend het nooit gemerkt heeft, dat het zo'n geschifte is eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef JeMoeder het volgende:
Wat een kutwijf, denkt alleen maar aan zichzelf.gadverdamme
Je zou maar met zo'n egoïst in een relatie zitten
Wat een walgelijke kolder schrijf jij op.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Mij dus ook.
Alleen rationeel had ik steeds bezwaren gelijk aan de man in dit verhaal wat wij lezen.
Volgens mij moet de gemiddelde kerel gewoon niet teveel nadenken maar geconfronteerd worden met het feit dat er een kleine komt.
niet hopen, maar dàn een condoom gebruiken...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:56 schreef Exentric90 het volgende:
Mn vriendin wilt ook verdomt graag kinderen, toch hopen dat ze zulke streken niet uit haalt
Ja, dat dacht mijn moeder ook. "hij vindt het vast wel leuk als het er eenmaal is!".quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Mij dus ook.
Als jouw partner zegt dat ze iets doet, welke reden heb je dan om te twijfelen. Onvoorwaardelijk vertrouwen hoort er te zijn, zij heeft dat geschonden. Niet goed te praten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als je nou een echte vent was dan zou je ook een rubber om je lul heen kunnen doen dan hou je de verantwoording en de macht volledig in eigen hand.
Ik denk niet dat ik ooit klaar ben voor een kleine snap je.quote:
Dat zou je blijven doen ook naar jaren van relatie, terwijl je vrouw/vriendin de pil slikt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Dit is echt heel ergquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:00 schreef Nozem. het volgende:
[..]
De enige rationele bezwaren die ik heb hebben betrekking op zaken als inkomen, omgeving, onderwijs, huisvesting, zorg, etc etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Mij dus ook.
Een relatie heb je toch op basis van vertrouwen, dus ik vind het niet raar dat je erop vertrouwd dat je partner niet zo'n streek uithaalt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
niet hopen, maar dàn een condoom gebruiken...
utieindelijk ben je gewoon zélf een sukkel als je wél het risico neemt dat zij misschien een pil 'vergeet' en alles aan haar overlaat, en dan zelf zonder veel gedachtes wel lekker wilt neuken zonder condoom...
tja, dan moet je gewoon zelf beter opletten.
Dus dan moet je maar door je wijf een loer gelegd worden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:02 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit klaar ben voor een kleine snap je.
Teveel kuilen in de weg, bang voor verantwoordelijkheden, bang voor de wereld en de onzekerheid.
Wil niet zeggen dat ik ze nooit zou willen.
Zal wel een goede vader worden ja, zo zonder ruggegraat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus dan moet je maar door je wijf een loer gelegd worden?
Tuurlijk gaat een relatie om vertrouwen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat zou je blijven doen ook naar jaren van relatie, terwijl je vrouw/vriendin de pil slikt?
Een relatie gaat om vertrouwen, iets dat dit misbaksle niet geeft aan haar 'levenspartner'. Leuk voor dat kind, dat je het gevolg bent van een leugen.
Want, hij moet er van uitgaan dat zijn vriendin niet de waarheid spreekt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal wel een goede vader worden ja, zo zonder ruggegraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |