Ja maar dat helpt dus niet zoals je hebt kunnen lezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het echt not-done om zoiets te flikken![]()
Zo'n belangrijke beslissing neem je samen en als er 1 nog niet aan toe is dan niet.
Maar als ik die man was zou ik het kind niet erkennen en snel wegwezen, vertrouwen zou echt helemaal weg zijn
Pillen smaken nergens naar, mijne iig nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan, maar dat gaat ze proeven, of als een nazi toekijken hoe ze het pilletje doorslikt.Maar dit topic heeft me wel paranoïde gemaakt, want je weet maar nooit of je zo'n labiel mens aan de haak hebt geslagen. Laat staan hoe je zo'n iemand kan herkennen.
Knap zaadje wat door de verdediging van een Topsafe kan komen, die verdient het dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel minder betrouwbaar dan anticonceptiepillen die goed worden gebruikt.
Ja, alleen weet je dat dus niet. Zij zal het je in ieder geval niet vertellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
Als ze het expres gedaan heeft kan die kuthoer opdonderen en het kind lekker alleen opvoeden.
Als het écht per ongeluk is gegaan (dwars door de pil heen of per ongeluk een keer vergeten) dan mag het komen en accepteer ik het.
Dat zou ik inderdaad ook doen... maar dan moet je wel wegwezen naar Bolivia o.i.d. want je kan gedwongen worden tot erkennen en betalen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Sylvana het volgende:
Maar als ik die man was zou ik het kind niet erkennen en snel wegwezen, vertrouwen zou echt helemaal weg zijn
Ja, als ze echt zo'n pusher is als uit de OP, dan moet ik wegwezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pillen smaken nergens naar, mijne iig niet
Maar goed, je weet zelf waarschijnlijk wel hoe je vriendin/vrouw tegen kinderen krijgen aan kijktDan denk ik dat als je gewoon met elkaar in gesprek blijft je er van uit kan gaan dat het goed zal lopen
christus... wat een woordkeuze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:40 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Het feit dat jij aanneemt dat de man de vrouw heeft gedwongen tot gebruik van de pil, is precies datgene wat ik zo schandalig vind aan dit soort reacties. Je bent nog steeds bezig de schuld op het slachtoffer af te schuiven. Nog erger is je laatste zin, waarin je dat als een justificatie aanhaalt voor vrouwen die de keuzevrijheid van hun man afnemen.
Uhm, ik had een spiraaltje en die draadjes kon ik gewoon voelen hoor, helemaal als ik ongesteld was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, dat waar die draadjes uit steken is de baarmoedermond he, niet de schaamlippen ofzoDus ik weet niet hoe diep jij vingert?
Er is in deze situatie geen sprake van een eenzijdige verwachting die de man oplegt, maar van een afspraak waar beide kanten het mee eens zijn. Als een vrouw de pil niet wil gebruiken, moet zij die afspraak niet maken. Maakt zij hem wel, dan geeft ze aan de verantwoordelijkheid op zich te nemen. Jij probeert nu die verantwoordelijk alsnog in de schoenen van de man te schuiven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef RM-rf het volgende:
Dát is namelijk wél het moment dat je als man wél iets voor een vrouw gaat 'bepalen'... namelijk als jij gaat verwachten dat zij zich met hormonen blijft volpompen, wegens iets dat enkel jouw wens is.
kennelijk waren 'beide' kanten het niet helemàál eens over de 'afspraak'quote:maar van een afspraak waar beide kanten het mee eens zijn
nee hoorquote:
niemand verwijt hem iets behalve dan een klein beetje 'bleuheid' in zijn geloof in de goedheid van anderen, waarvan hij ook hooguit zelf de bittere vruchten proeftquote:.. is hem niets te verwijten.
Hij neukte haar in de veronderstelling dat ze die dus wel slikte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee hoor
daarover hebben we het nu de hele tijd
en dat is dus gewoon érg domquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:44 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hij neukte haar in de veronderstelling dat ze die dus wel slikte.
Ja extreem dom om je levenspartner een beetje te vertrouwen.quote:
Inderdaad.. misschiend at jij denkt dat je een échte alfamannetje bent en je 'chickie' alles doet wat jij haar verteld...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Dom van hem om zijn eigen chick te vertrouwen?
Nee dat doen die wijven niet wat je zegt of wilt maar wat het wel is dat zij de rest van de tijd met een enorme leugen door het leven zal moeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Inderdaad.. misschiend at jij denkt dat je een échte alfamannetje bent en je 'chickie' alles doet wat jij haar verteld...
helaas doen mensen voroal wat ze zélf het meest willen en zeker bij vrouwen en een kinderwens uitten en het gevoel hebben dat 'hun biologische klok tkt' is er weinig aan te rationaliseren of te denken 'dat zal ze toch niet doen...'
Je hebt gelijk. Zo was het ook dom van jou om jouw wijf te vertrouwen, want die naai ik al jaren! Bedankt voor het opvoeden van mijn kinderen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Inderdaad.. misschiend at jij denkt dat je een échte alfamannetje bent en je 'chickie' alles doet wat jij haar verteld...
helaas doen mensen voroal wat ze zélf het meest willen en zeker bij vrouwen en een kinderwens uitten en het gevoel hebben dat 'hun biologische klok tkt' is er weinig aan te rationaliseren of te denken 'dat zal ze toch niet doen...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |