Nee, haal daar maar 200 vanaf.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:41 schreef lunko1979 het volgende:
Zouden 2 tickets nog +/- ¤500,00 opleveren?
quote:
quote:In een kast van zijn kantoor annex Lowlands-museum staat ook een maquette van de entree. Te Bos doet niet alleen de festivalkrant en het artwork, maar ook een groot deel van de aankleding van het terrein. Receptie, backstage, lichttorens, het komt allemaal van hem. “Er zijn ook andere kunstenaars die hun eigen projecten doen. Zo was er vorig jaar de skippyballenbak. Dit jaar bouwt iemand een Belgisch postkantoor.”
Katja & Birgit !quote:Eerder werden de eerste namen van het dans- en theaterprogramma op Lowlands al bekend gemaakt, maar vandaag wordt het plaatje compleet. Boris van der Ham, Katja en Birgit Schuurman, Thijs Römer, Yorick Zwart, Kopergieterij en het KIP, Conny Janssen, Internationaal Danstheater, Maria Goos en Onafhankelijk Toneel vullen de line-up aan. Dat maakt het festival vandaag bekend op haar website.
Opmerkelijke namen zijn Boris van der Ham, Katja en Birgit Schuurman en Thijs Römer. Zij spelen in een bewerking van de cultfilmhit Pulp Fiction. Deze bewerking is door Nachtgasten gemaakt. Tijdens deze voorstelling worden zij begeleid door de Jan Groenteman Band. Conny Janssen verzorgt de workshop 'Leer Dansen met Conny Janssen' op zaterdagochtend in de Bravo.
Allen zijn zij 17, 18 of 19 augustus in de Juliet op Lowlands te bewonderen. Lowlands vindt plaats in Biddinghuizen en is al maanden uitverkocht. Kijk hier voor al het nieuws rondom Lowlands 2012!
Rustie inderdaad, ze zouden gek zijn als ze die niet proberen tr halen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de traditie van -Laat ook maar van Pukkelpop naar Lowlands komen- zou ik Rustie en Disclosure heeeelemaal niet erg vinden.
Wat doet je twijfelen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb een kaartje maar weet nog niet of ik wel ga.
Tot nu toe staan er niet echt acts die ik nog niet gezien heb, of die ik per se moet zien. Dus kijk het nog even aan, want ik wilde misschien ook nog een keer naar pukkelpop.quote:
Ziet er live ook wel tof uit met visualsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
Maar modeselektor is echt fucking vet.
DAAAMN ik ben blij.
Daaamnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ziet er live ook wel tof uit met visuals
kon ze nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:47 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Ziet er live ook wel tof uit met visuals
Zo, dit is wel dik.quote:
Thnx! Ik check redelijk vaak op sites of de dag al bekend is, maar dit staat er dus pas vanaf vandaag op!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:51 schreef JaimyLee het volgende:
Knife Party staat in de OP als onbekend welke dag, op de Knife Party site is te zien dat het op zaterdag is; http://knifeparty.com/shows.php?page=5
En Maria Fokking Goos!quote:
Zoekfunctie werkt wel goed. Volgens mij was deze nog niet bekend toch?:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:26 schreef rioolheffing het volgende:
Lekker hoor
Voor de mensen die nieuwe namen in de gaten willen houden:
https://www.google.nl/sea(...)3c0&biw=1680&bih=925
Kijk eens bovenaan deze pagina, het nieuws kwam hiervandaan!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef indiaantje89 het volgende:
En ook Sleigh Bells komen naar Biddinghuizen
Bron: http://www.altpress.com/n(...)nce_more_tour_dates1
FOK! primeurtjequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Kijk eens bovenaan deze pagina, het nieuws kwam hiervandaan!
Als je de tijd nog hebt meegemaakt dat ik zo'n beetje de helft van alle bands als primeur had krijg je ook een boksquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef PiRANiA het volgende:
Modeselektor was ook een FOK!primeurtje.
2011:quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, is het lijstje er van vorig jaar nog? Ik ben vergeten voor de hoeveelste keer ik ga
Pas de 6de keer? Noobquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, is het lijstje er van vorig jaar nog? Ik ben vergeten voor de hoeveelste keer ik ga
Ja 6de keer pas.quote:
Roskildequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was een tijd dat ik nog moest betalen voor festivals en dan kan je toch niet overal heen hè
Dat zeg ikquote:
Mooi jaar dat het was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Al weer 6 jaar geleden![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Roskilde_Festival_2006
Moppiesquote:
's Avonds met een paar honderd man Ace of Base zingen op de campingquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moppies
Goed eten
Waanzinnig weer
Mew
Rode bus
Arena
Bier in flesjes op de campingquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
's Avonds met een paar honderd man Ace of Base zingen op de camping
Security vind drugs bij ingang, security doet drugs beter verstoppen in je portemonnaie, security zegt met geil deens accent "So, now I won't find it" en stuurt je het terrein op met drugsquote:
das wel relaxed, maar ach, ergens moet je wel een grens stellen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Security vind drugs bij ingang, security doet drugs beter verstoppen in je portemonnaie, security zegt met geil deens accent "So, now I won't find it" en stuurt je het terrein op met drugs
De grens is dat iedereen relaxed moet doen. En niemand zo relaxed als Scandinaviers onder invloed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:34 schreef leeell het volgende:
[..]
das wel relaxed, maar ach, ergens moet je wel een grens stellen.
mja, softdrugs/harddrugsquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De grens is dat iedereen relaxed moet doen. En niemand zo relaxed als Scandinaviers onder invloed.
Ik heb werkelijk amper doorgesnoven figuren gezien. Zelfs bij zonsopkomst, dat is rond 4 uur 's ochtends daar in de zomerquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:36 schreef leeell het volgende:
[..]
mja, softdrugs/harddrugs
er zit groot verschil tussen XTC/wiet en bijv Coke/Crack/meth
Doorgesnoven koppen mogen ze best weren.
nee ok, ik bedoel het ook in zn algemeen, ongeacht festival.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk amper doorgesnoven figuren gezien. Zelfs bij zonsopkomst, dat is rond 4 uur 's ochtends daar in de zomer, bij het restantje diehards in de destijds hippe minimaltent, leek het in de verste verte nog niet op de Bravo vanaf middernacht.
Tuborgquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bier in flesjes op de camping
Flesjes bier in krat op de camping
Vlees en kolen niet ingenomen door engelse security
BBQ op de camping
Zwemmen op de camping
Forelvissenvangen in het meer op de camping
Bier bestaat niet in kleinere maten dan een halve liter
Die Tuborg die zo bruin is dat je het eigenlijk zwart moet noemenquote:
Welkom BB en Eend :Wquote:
Al het bovenstaande!! maar ik heb ze in 2011 geen forel zien vissenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bier in flesjes op de camping
Flesjes bier in krat op de camping
Vlees en kolen niet ingenomen door engelse security
BBQ op de camping
Zwemmen op de camping
Forelvissenvangen in het meer op de camping
Bier bestaat niet in kleinere maten dan een halve liter
Het slaat toch ook op de datum..quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Fresku is ook een zelf bevestiging. Hij heeft het namelijk zelf verteld op 3FM bij een interview met Giel. Die vroeg of hij op Lowlands staat dit jaar. Fresku: Mag ik het zeggen? Ja we staan er.
Dus niet onbekend
Verder good work theo!
Gefeliciteerd. Bij de 3voor12 prijsvraag?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef WeezerButler het volgende:
De duivel schijt duidelijk op dezelfde hoop. 3de jaar op rij LL kaartje(s) gewonnen
Damnquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef WeezerButler het volgende:
De duivel schijt duidelijk op dezelfde hoop. 3de jaar op rij LL kaartje(s) gewonnen
Aaah ik had daar ook aan meegedaan (die prijsvraag van gisteren?) maar blijkbaar dus niet gewonnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef WeezerButler het volgende:
Dat kan maar je tas wordt wel elke keer gecontroleerd als je het terrein op gaat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef TheFastOne het volgende:
Fresku![]()
Eerste keer Lowlands voor mij, maar hoe zit het met een rugzak meenemen op het terrein? Is dat aan te raden?
Beetje drinken, camera of zoiets. Maar je kan het dus beter gewoon laten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:48 schreef vault_tec het volgende:
rugtas meenemen? Wat wil je er in doen dan?
Ja, de beveiliging doet ook heel vaak moeilijk om niks. Vorig jaar mochten we op zondagnacht niet eens onze opblaaskrokodil meenemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:51 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Beetje drinken, camera of zoiets. Maar je kan het dus beter gewoon laten.
Drinken mag je sowieso niet meenemen dus als ze je rugzak controleren ben je dat al kwijt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:51 schreef TheFastOne het volgende:
Beetje drinken, camera of zoiets. Maar je kan het dus beter gewoon laten.
In de laatste week van Juli, beiden waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer het blokkenschema uitkomt? Ik heb zo'n zin om een beetje te plannen waar ik heen ga!
Lowlands-app trouwens ook, weet iemand wanneer die uit komt?
Moet je niet doen joh, komt toch niks vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer het blokkenschema uitkomt? Ik heb zo'n zin om een beetje te plannen waar ik heen ga!
Meeste komt inderdaad niks van in, maar ik zorg er altijd wel voor dat ik dingen die ik écht wil zien wel zie!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Moet je niet doen joh, komt toch niks van
Meeste gaan erop crowdsurfen, te gevaarlijk lijkt me.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja, de beveiliging doet ook heel vaak moeilijk om niks. Vorig jaar mochten we op zondagnacht niet eens onze opblaaskrokodil meenemenzonder te horen waarom.
Eind juli al de ll nrc uitkomt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef JaimyLee het volgende:
Lowlands-app trouwens ook, weet iemand wanneer die uit komt?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam een opblaaskrokodil mee willen nemen?
Ik ben zo blij zooo blij dat mijn neus van voren zit en niet opzij. Dat dit soort dingen van na mijn tijd zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
Waarom niet? Kan zomaar van pas komen tochquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
Helemaal mee eens, heb er ook altijd minstens 1 bij me.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan zomaar van pas komen toch
neem m overal mee naartoe
Werkt niet echt he?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou niet van die krokodillen op Lowlands..
Daarom loop ik daar ook altijd met een banaan in mn oor. [ afbeelding ]
omdat opblaaskrokodilquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
die was er vorig jaar niet hèquote:
Tis niet alleen vanwege de spelen, volgens mij is het na 3 jaar elke keer een jaartje nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer dat zo'n mooi festival niet doorgaat. Zul je zien, geen Lowlands in 2028 vanwege de Olympische Spelen. Dan maar geen Olympische spelen hoor, Lowlands gaat voor!
Nee, dat was niet de planning. Ze kregen eerder bijvoorbeeld geen licentie omdat er teveel niet-betalende bezoekers rondliepen en daarmee teveel mensen. En na het jaar met de wateroverlast had het terrein een jaartje rust nodig. Maar in principe is het jaarlijks.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis niet alleen vanwege de spelen, volgens mij is het na 3 jaar elke keer een jaartje niet
dat hek wat ze hebben moeten bouwenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat was niet de planning. Ze kregen eerder bijvoorbeeld geen licentie omdat er teveel niet-betalende bezoekers rondliepen en daarmee teveel mensen. En na het jaar met de wateroverlast had het terrein een jaartje rust nodig. Maar in principe is het jaarlijks.
Welk festival hebben we het over?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer dat zo'n mooi festival niet doorgaat. Zul je zien, geen Lowlands in 2028 vanwege de Olympische Spelen. Dan maar geen Olympische spelen hoor, Lowlands gaat voor!
Waar werd de boel vorig jaar afgebroken? Kan het me niet meer herinneren. Normaal gesproken gaat alles om de tent kapot bij Keesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat opblaaskrokodil
[..]
die was er vorig jaar niet hè
Ik snap het niet, waarom is er een livestream voor een festival dat niet door gaat?quote:
Dat mag sowieso al ff niet meer in 2010 werd alles tegengehouden. Vrijwel geen picknicktafel kwam binnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar werd de boel vorig jaar afgebroken? Kan het me niet meer herinneren. Normaal gesproken gaat alles om de tent kapot bij Kees
Omdat het festival niet doorgaatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik snap het niet, waarom is er een livestream voor een festival dat niet door gaat?
Wat word er gelivestreamt dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat het festival niet doorgaat
Iets met Hema toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar werd de boel vorig jaar afgebroken? Kan het me niet meer herinneren. Normaal gesproken gaat alles om de tent kapot bij Kees
Ja zo voel ik me wel nuquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:45 schreef theodoor9 het volgende:
Refused staat op de vrijdag. Net als ame, dixon en henrik schwarz, aangezien die de zaterdag en zondag in andere landen zijn. Charles bradley zal er op zaterdag zijn.
Is niet 100 % zeker, maar daar lijkt het wel op. Dnb nachts met loadstar, rudimental en bassnectar?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kut, dan staat de Innervisionsnacht dus gelijk met de DubnBass nacht.
Thnx!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]. Updates. Goed bezig!
.
Al weken trouwens. Top.
Mja, die 1e en laatste zeker. Maar Rudimental is niet zo heel erg DnB, afgezien van de ''hit'.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:14 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Is niet 100 % zeker, maar daar lijkt het wel op. Dnb nachts met loadstar, rudimental en bassnectar?
Ok, my bad. Het zei me helemaal niks rudimental. Maar toen kwam ik er achter dat dat nummer dat veel met het ek wordt gedraaid van hun is.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, die 1e en laatste zeker. Maar Rudimental is niet zo heel erg DnB, afgezien van de ''hit'.
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:32 schreef TWP het volgende:
Hier nog meer mooie foto's van boven (beetje naar onder scrollen).
Bij de ALphaquote:Onder: de feesttent
Viel me ook op, duidelijk nog nooit op LL geweest.quote:
Nee ik vind altijd mijn tent terug, maarja sta van de 12 keer al 11 keer op vrijwel dezelfde plekquote:Op zondag 24 juni 2012 19:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Viel me ook op, duidelijk nog nooit op LL geweest.Net als de opmerking van het terug vinden van de tent. Dat is bij mij ook nooit een probleem. Of hebben anderen daar meer last van?
Zelfde routine als dronken naar huis fietsen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee ik vind altijd mijn tent terug, maarja sta van de 12 keer al 11 keer op vrijwel dezelfde plek
Je tent kwijt zijn is na 3 uur 's nachts de beste versiertruuk op LL.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Viel me ook op, duidelijk nog nooit op LL geweest.Net als de opmerking van het terug vinden van de tent. Dat is bij mij ook nooit een probleem. Of hebben anderen daar meer last van?
Zal wel in de India zijn dan. Vrijdag Drum & Bass in de Bravo, zaterdag Techno, en zondag...........?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kut, dan staat de Innervisionsnacht dus gelijk met de DubnBass nacht.
Black Seeds zou top zijn, jaar of 4 geleden gezien in de Lima volgens mij, was echtquote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk trouwens dat we Metronomy, Niki & the Dove, the Hundred in the Hands, Future Islands, the Black Seeds en Sleep Party People ook in de gaten moeten houden, als ze daarvoor nog niet bevestigd zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:30 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga niet naar Lowlands dit jaar mensen. Ik heb gekozen voor Pitch en een puike vakantie. Evengoed wel bedankt voor het aanbod kaartjes
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:30 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga niet naar Lowlands dit jaar mensen. Ik heb gekozen voor Pitch en een puike vakantie. Evengoed wel bedankt voor het aanbod kaartjes
Als Justice komt, krijg ik echt een enorme swans.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef Dikketroela het volgende:
Justice staat op flink wat festivals, t/m de 10e in USA en vanaf de 24e in de UK... er is tussenin nog plek voor LL, hihi
je vergeet denk ik Specials en Grace Jones?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:18 schreef WeezerButler het volgende:
Na Iggy, Sex Pistols, Skunk Anansie en Depeche Mode zijn de verwachtingen weer hooggespannen.
Dubstep.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal wel in de India zijn dan. Vrijdag Drum & Bass in de Bravo, zaterdag Techno, en zondag...........?
The Cult vind ik op festivals altijd tegenvallen, verbaas me daar dan over want zie je ze in bijvoorbeeld de effenaar zijn ze juist erg leuk. De levellers zou wel weer eens tof zijn op Lowlands!! Of the pogues, ze spelen dat weekend op strummer of love in the UK en in septembar nemen zen ieuwe live DVD op in parijs. Dus een bezoekjes aan lowlands zou ondergetekende erg leuk vinden. Zeker gezien de afgelopen jaren Shane beter is dan ooit lijkt wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:41 schreef ranja het volgende:
[..]
je vergeet denk ik Specials en Grace Jones?
Cure denk ik niet omdat die al op Pinkpop stonden.
Misschien Cranberries al is die nog niet zo oud. Cult en Levellers zijn ook aardig aan het touren, dus die kunnen ook.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 10:19:30Eindelijk lekker weer: om het te vieren straks een paar nieuwe muzieknamen! #LL12 reageer retweet
Funtcase om bij mij niet gelijk over als een grote dubstep naam. miss staat ie wel in de x-ray of india(als kees misschien in de grolsch staat)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Dubstep.
Als ik dit bericht zo lees.
http://www.lowlove.nl/nie(...)-komt-naar-lowlands/
Vind Dubstep best leuk, maar niet voor heel de avond.
Ik gok op 10 namen die zichzelf al bevestigd hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 10:19:30Eindelijk lekker weer: om het te vieren straks een paar nieuwe muzieknamen! #LL12 reageer retweet
Nee toch, Snoop Dogg? Zou jammer zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef indiaantje89 het volgende:
+ Snoop Dogg
Anders maken ze het echt niet op de zelfde dag bekend als Pukkelpop. Hij zal wel zijn tour wilen bekend maken.
NEE. NIET.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Snoop Dogg op 3FM nudie komen alvast in de stemming
Nee, dat is ook helemaal waar. Ik ben al blij als veel mensen het een toffe act vinden hoor. Alleen had ik zelf voor een andere artiest in dit genre gekozen om op Lowlands te zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef ranja het volgende:
[..]
je hoeft niet naar Alpha als Snoopy daar staat
Dat zijn aanstellers.quote:
staan komende zaterdag op De Beschaving. Ga ZW wel even proberen denk ik.quote:
OK.quote:Veronica Falls
The Kik
quote:Go Back to the Zoo
Moss
DIO
Fresku
Potentieel hitje:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:58 schreef N-E-R-D het volgende:
Chiddy Bang is best een leuk naampje voor de hiphop liefhebber.
te laatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:18 schreef WeezerButler het volgende:
De ouwe lulluh act moet ook nog bekend gemaakt worden, of is dat Refused ?
Na Iggy, Sex Pistols, Skunk Anansie en Depeche Mode zijn de verwachtingen weer hooggespannen.
Ik ga ze op een idee brengen ;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan Doe Maar niet even een try out doen op LL voor Symphonica?
Ha, een ware Nostradamus ik benquote:
Lekker wijfquote:Lights
Ik heb het net even geluisterd..Djiez, die Lima begint wel steeds meer het John van Luyn hobbiehoekje te worden...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Otava Yo klinkt interessant
Ga ik me is even in verdiepen
Kan nu helaas niet luisteren, is het wat ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb het net even geluisterd..Djiez, die Lima begint wel steeds meer het John van Luyn hobbiehoekje te worden...
Helemaal mee eens! Leuke namenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:55 schreef TWP het volgende:
ALT-J! VET!
En Zulu Winter, Ewert & the Two Dragons, en Moss ook erg leuk.
Nee, dat was Them Crooked Vultures.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hou toch op, Snoop was volgens mij de drukst bezochte act twee/drie jaar geleden.
op dat na dan...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat was Them Crooked Vultures.
Beiden waren ontzettend druk. Is dat ooit officieel bevestigd? Ik kan eigenlijk niet voorstellen dat er echt meer mensen bij de Grolsch kunnen dan bij de Alpha.quote:
Stond niet iets groots tegen over TCV in de alpha (sonata arctica?) en het stond al vast vanaf het meer bij de alpha bij TCV (was zelf in de alpha). Gign nergens over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef portie het volgende:
[..]
Beiden waren ontzettend druk. Is dat ooit officieel bevestigd? Ik kan eigenlijk niet voorstellen dat er echt meer mensen bij de Grolsch kunnen dan bij de Alpha.
Ik weet niet of je op het moment dat TCV zou spelen in de buurt van de Grolsch was... bij de band ervoor (Moke) puilde de tent al uit van mensen die stonden te wachten op TCV en de hele omgeving zag zwart van de mensen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef portie het volgende:
Beiden waren ontzettend druk. Is dat ooit officieel bevestigd? Ik kan eigenlijk niet voorstellen dat er echt meer mensen bij de Grolsch kunnen dan bij de Alpha.
Precies. Normaal kun je altijd vrij rustig om Grolsch heen lopen maar er was toen geen doorkomen aan...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op het moment dat TCV zou spelen in de buurt van de Grolsch was... bij de band ervoor (Moke) puilde de tent al uit van mensen die stonden te wachten op TCV en de hele omgeving zag zwart van de mensen.
Bij Alpha zitten altijd wel mensen op het talud maar die hebben soms maar weinig aandacht voor de band die er speelt.
Ik stond zelf in de Grolsch dus nee, kon niet zien hoe het daar buiten was. Weet wel dat ik na TCV vrij gemakkelijk weg was uit de Grolsch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op het moment dat TCV zou spelen in de buurt van de Grolsch was... bij de band ervoor (Moke) puilde de tent al uit van mensen die stonden te wachten op TCV en de hele omgeving zag zwart van de mensen.
Bij Alpha zitten altijd wel mensen op het talud maar die hebben soms maar weinig aandacht voor de band die er speelt.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
Sleigh Bells electronic, noise pop, lo-fi, experimental, female vocalists
Ewert and the Two Dragons indie, estonian, indie rock, experimental, eesti
alt-Jbritish, electronic, black metal, permafrost, leeds
Graveyard
Veronica Falls lo-fi, indie, indie pop, twee, indie-pop
Zulu Winterexperimental, indie, psychedelic, electronic-indie, british
The Black Seeds reggae, dub, new zealand, kiwi, nz music
Pulled Apart By Horses
Magnetic Man dubstep, electronic, dub, bass, synthesiser
ACIDP030WER ???
Atri N’Assouf ???
Chiddy Bang hip-hop, rap, electronic, hip hop, chiddy bang
Go Back To The Zoo indie, dutch, rock, indie rock, alternative
The Kik dutch, rock, nederlandstalig, under 2000 listeners, the netherlands
Lights pop, female vocalists, indie, canadian, powerpop
Moss doom metal, drone, sludge, drone doom, funeral doom
DIO hiphop
Fresku nederhop, hip-hop, dutch, rap, hipho
Objekttechno, dubstep, electronic, minimal, robotic
Otava Yo ???
FIDLAR lo-fi, garage rock, skate punk, surf, punk
http://www.myspace.com/otavaequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef PiRANiA het volgende:
otava yo kan ik ook niet veel over vinden.
I see: folk, russian, russian folkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef portie het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/otavae
Zijn russisch blijkbaar
Dat schijnt wel zo te zijn ja. Ook nog hun officiële site, als je daar wijzer van wordt: http://otava-yo.spb.ru/quote:
Permafrost?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
Sleigh Bells electronic, noise pop, lo-fi, experimental, female vocalists
Ewert and the Two Dragons indie, estonian, indie rock, experimental, eesti
alt-Jbritish, electronic, black metal, permafrost, leeds
Graveyard
Veronica Falls lo-fi, indie, indie pop, twee, indie-pop
Zulu Winterexperimental, indie, psychedelic, electronic-indie, british
The Black Seeds reggae, dub, new zealand, kiwi, nz music
Pulled Apart By Horses
Magnetic Man dubstep, electronic, dub, bass, synthesiser
ACIDP030WER ???
Atri N’Assouf ???
Chiddy Bang hip-hop, rap, electronic, hip hop, chiddy bang
Go Back To The Zoo indie, dutch, rock, indie rock, alternative
The Kik dutch, rock, nederlandstalig, under 2000 listeners, the netherlands
Lights pop, female vocalists, indie, canadian, powerpop
Moss doom metal, drone, sludge, drone doom, funeral doom
DIO hiphop
Fresku nederhop, hip-hop, dutch, rap, hipho
Objekttechno, dubstep, electronic, minimal, robotic
Otava Yo ???
FIDLAR lo-fi, garage rock, skate punk, surf, punk
Users kunnen zelf tags toevoegen, dus soms is het crap. Bij operazingers staat ook soms death metal voor de grap.quote:
Zijn dat dan ook die gasten van 303 All-Stars?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef rioolheffing het volgende:
De legendarische Roland TB-303 synthesizer is dit jaar 30. Reden voor Cosmic Force en DJ Maze om hun krachten te bundelen met als resultaat ACID P303WER! Verwacht snerpende 303's, veel smilies en een in housebroek gehulde hossende menigte!
Bach en Mozart worden soms getagd als 'seen live'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef rioolheffing het volgende:
Users kunnen zelf tags toevoegen, dus soms is het crap. Bij operazingers staat ook soms death metal voor de grap.
1 ervan wel zo te lezen, die Cosmic Force.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Zijn dat dan ook die gasten van 303 All-Stars?
Wehehequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bach en Mozart worden soms getagd als 'seen live'.
twitter:Lowlover twitterde op woensdag 27-06-2012 om 17:04:55Zelfbevestiging van Rotterdamse band Ming’s Pretty Heroes http://t.co/1wIZhplF #LL12 reageer retweet
Begeleidingsband van een workshop..quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef PiRANiA het volgende:
twitter:Lowlover twitterde op woensdag 27-06-2012 om 17:04:55Zelfbevestiging van Rotterdamse band Ming’s Pretty Heroes http://t.co/1wIZhplF #LL12 reageer retweet
Dat moet LL ook kunnen.quote:Evading ticketing services, comedian Louis C.K. sells tour himself
NEW YORK (AP) -- After selling a comedy special directly to fans and upending the comedy business, Louis C.K. is taking the same approach with tickets to his next tour.
Mojo verkoopt alles via ticketservice zodat ze geen servers hoeven te plaatsen voor piekbelasting. Die gaan dat echt niet zelf verkopen.quote:
op de heuvel kon je nergens zitten achteraan en je stond hutje mutje, zelden zoiets gezien. Al kom ik maar weinig bij de Alphaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:35 schreef AMDB het volgende:
Snoop Dogg was echt niet superdruk ofzo... In het begin nog redelijk rustig achterin de Alpha gestaan. Na 2 nummers weggelopen en er was nog genoeg ruimte. Daarna stond het wel vol, maar ook niet super.
Maar hoop eigenlijk niet op een hele nacht Dubstep, dat duurt mij te lang, en Electro ben ik ook niet van voor een hele nacht.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:26 schreef julian6 het volgende:
Zolang er op zaterdagnacht techno staat geprogrammeerd in de bravo ben ik blij
Daar zijn dan weer anderen voorquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar hoop eigenlijk niet op een hele nacht Dubstep, dat duurt mij te lang, en Electro ben ik ook niet van voor een hele nacht.
Ik weet het ben een zeikert
Ja hee.quote:
I noes. Next time gadget. PS Heb mijn P bijna woop woop.quote:
Super meidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 06:28 schreef friekin_ het volgende:
I noes. Next time gadget. PS Heb mijn P bijna woop woop.
1e jaar vond ik dat nog wel aardig, vorig jaar niet zo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:33 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd wat Joost van Bellen gaat doen, zou er weer een Lowlands rave komen?
waar heb je dat vernomen?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef ohnikua het volgende:
Op Lowlands kan bijna alles, maar Lights..? Lijkt me toch meer iets voor de TMF Awards..
Heb trouwens vernomen dat Joris Voorn gaat afzeggen.
quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef ohnikua het volgende:
Op Lowlands kan bijna alles, maar Lights..? Lijkt me toch meer iets voor de TMF Awards..
Grimes is dan in Japanquote:Op zondag 1 juli 2012 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lights moet gewoon samen met Jessie Ware, Nina Kraviz, Grimes en Tune-Yards een Ladies Night in de x-ray doen.
Ben ook benieuwd ja. Holy other is voor mij één van de grootste ontdekkingen van deze line-up.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, ben nu een beetje Holy Other aan 't ontdekken en dat is wel echt sex on MP3 zeg
Vraag me alleen af of het als optreden leuk zal zijnDat had ik 2 (3?) jaar geleden bij The XX ook al.
En Jamie Woon een beetje.
Voorn doet, / zou een liveset doen, dus dat zal geen lang optreden zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
waar heb je dat vernomen?
Beter halen ze dan Speedy j / Chris Liebing ervoor in de plaats
Stond dit weekend ook al in Vera.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen trouwens dat DJ De Rooie Neger ook op Lowlands gaat draaien.
Geen idee waar, wellicht het 24 uurscafé, maar ik ga bij mogelijkheid wel even kijken.
Lowlands staat hier niet tussen:quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef ohnikua het volgende:
Klopt, maarja dat hoeft niet veel te zeggen. Zijn veel artiesten die lowlands niet meteen op hun site zetten.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Lowlands staat hier niet tussen:
http://www.jorisvoorn.com/dates/
Ik vind het ook tot nu toe tegenvallen. Denk iig santigold. Misschien modeselektor nog.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben niet zo van de dance hoor, maar zouden er al bravo headliners bekend staan?
Vind de dance line up iets minder dit jaar.
Knife party zou kunnen, ik weet alleen niet hoe live die show is. Een dj set is zowieso geen headliner. Santigold lijkt me de ideale bravo headliner voor de zaterdag, als skrillex de alpha headlined.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Santigold vind ik nou niet het type muziek hebben om als bravo headliner te staan, maar ik kan het mis hebben.
En Knifeparty misschien? Mede door zijn aandelen in Pendulum zou het best eens kunnen. Al hoewel het iets te plat is voor mij.
Voorn en de Berghaim dj's stonden voor de zaterdagnacht in de Bravo.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Voorn doet, / zou een liveset doen, dus dat zal geen lang optreden zijn.
Kwestie van vraag en aanbod. Ik zou er ook wat op proberen te verdienenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:15 schreef Fuszy het volgende:
Wat vinden jullie van het aanbieden van een kaartje boven de aankoopprijs wanneer je besluit niet te gaan? Vraag en aanbod of hoor je het kaartje van de hand te doen voor je inkoopprijs?
betreft één los kaartje, dus geen handel.
dit, marktwerkingquote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod. Ik zou er ook wat op proberen te verdienen
Denk dat Knife Party best een feestje wordtquote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Santigold vind ik nou niet het type muziek hebben om als bravo headliner te staan, maar ik kan het mis hebben.
En Knifeparty misschien? Mede door zijn aandelen in Pendulum zou het best eens kunnen. Al hoewel het iets te plat is voor mij.
Alsnog vraag en aanbod toch? Wat de gek er voor geeftquote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef leeell het volgende:
al kan je het ook overdrijven, echt exorbitante bedragen is wel een beetje respectloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |