Zoekfunctie werkt wel goed. Volgens mij was deze nog niet bekend toch?:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:26 schreef rioolheffing het volgende:
Lekker hoor
Voor de mensen die nieuwe namen in de gaten willen houden:
https://www.google.nl/sea(...)3c0&biw=1680&bih=925
Kijk eens bovenaan deze pagina, het nieuws kwam hiervandaan!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:50 schreef indiaantje89 het volgende:
En ook Sleigh Bells komen naar Biddinghuizen
Bron: http://www.altpress.com/n(...)nce_more_tour_dates1
FOK! primeurtjequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Kijk eens bovenaan deze pagina, het nieuws kwam hiervandaan!
Als je de tijd nog hebt meegemaakt dat ik zo'n beetje de helft van alle bands als primeur had krijg je ook een boksquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:13 schreef PiRANiA het volgende:
Modeselektor was ook een FOK!primeurtje.
2011:quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, is het lijstje er van vorig jaar nog? Ik ben vergeten voor de hoeveelste keer ik ga
Pas de 6de keer? Noobquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, is het lijstje er van vorig jaar nog? Ik ben vergeten voor de hoeveelste keer ik ga
Ja 6de keer pas.quote:
Roskildequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was een tijd dat ik nog moest betalen voor festivals en dan kan je toch niet overal heen hè
Dat zeg ikquote:
Mooi jaar dat het was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Al weer 6 jaar geleden![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Roskilde_Festival_2006
Moppiesquote:
's Avonds met een paar honderd man Ace of Base zingen op de campingquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moppies
Goed eten
Waanzinnig weer
Mew
Rode bus
Arena
Bier in flesjes op de campingquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
's Avonds met een paar honderd man Ace of Base zingen op de camping
Security vind drugs bij ingang, security doet drugs beter verstoppen in je portemonnaie, security zegt met geil deens accent "So, now I won't find it" en stuurt je het terrein op met drugsquote:
das wel relaxed, maar ach, ergens moet je wel een grens stellen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Security vind drugs bij ingang, security doet drugs beter verstoppen in je portemonnaie, security zegt met geil deens accent "So, now I won't find it" en stuurt je het terrein op met drugs
De grens is dat iedereen relaxed moet doen. En niemand zo relaxed als Scandinaviers onder invloed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:34 schreef leeell het volgende:
[..]
das wel relaxed, maar ach, ergens moet je wel een grens stellen.
mja, softdrugs/harddrugsquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De grens is dat iedereen relaxed moet doen. En niemand zo relaxed als Scandinaviers onder invloed.
Ik heb werkelijk amper doorgesnoven figuren gezien. Zelfs bij zonsopkomst, dat is rond 4 uur 's ochtends daar in de zomerquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:36 schreef leeell het volgende:
[..]
mja, softdrugs/harddrugs
er zit groot verschil tussen XTC/wiet en bijv Coke/Crack/meth
Doorgesnoven koppen mogen ze best weren.
nee ok, ik bedoel het ook in zn algemeen, ongeacht festival.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk amper doorgesnoven figuren gezien. Zelfs bij zonsopkomst, dat is rond 4 uur 's ochtends daar in de zomer, bij het restantje diehards in de destijds hippe minimaltent, leek het in de verste verte nog niet op de Bravo vanaf middernacht.
Tuborgquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bier in flesjes op de camping
Flesjes bier in krat op de camping
Vlees en kolen niet ingenomen door engelse security
BBQ op de camping
Zwemmen op de camping
Forelvissenvangen in het meer op de camping
Bier bestaat niet in kleinere maten dan een halve liter
Die Tuborg die zo bruin is dat je het eigenlijk zwart moet noemenquote:
Welkom BB en Eend :Wquote:
Forum Opties | |