Dat is minder inderdaad. Met reis en de Scandinavische prijzen voor eten en drank is het ook voor mij al een paar jaar te veel. Ik denk er serieus aan om volgend jaar m'n vakantiegeld hiervoor te reserverenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:53 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Geniaal festival, helaas wat te prijzig voor mij momenteel
Ik wens je veel plezier op Masters of Hardcorequote:Op woensdag 20 juni 2012 20:03 schreef TimMer1981 het volgende:
Dit soort shit is sowieso voor plebs en paupers:
- camping
- bagger
- ongewassen figuren
- boerengedrag
- shitmuziek
Speciaal voor jou: gratis douchenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:11 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vind dit nou niet echt een sterke argumentatie dat Lowlands een kutfestival is.
Helaas, verkeerd gegokt. Geen gouden kettingen en baseballpetje hier.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier op Masters of Hardcore
Ah, maar dan ben ik wel benieuwd waar jullie uithangen sinds ze de Cockring gesloten hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Helaas, verkeerd gegokt. Geen gouden kettingen en baseballpetje hier.
Simple Minds, Mark Knopfler, Santana, Dido, John Mayer, Temper Trap, techno, house, drum & bass en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah, maar dan ben ik wel benieuwd waar jullie uithangen sinds ze de Cockring gesloten hebben.
Stop, pauze, attentie, even de spotlights richten en we gaan live:quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:16 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Simple Minds, Mark Knopfler, Santana, Dido, John Mayer, Temper Trap, techno, house, drum & bass en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar ze hadden wel de enige kaada/patton show een tijdje geledenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:34 schreef Chooselife het volgende:
Helaas door hipsters gekaapt.
Hoog teenslipper, Rayban, Starbucks gehalte.
Met 'even doorgaan' doelde ik onder andere op darkcore, industrial hardcore, breakcore, klassiek, dubtechno, postrock, maar dan wordt het weer een erg lange waslijst. Maar blijf jij je maar lekker tegen "het systeem" verzetten hoor met je zuurruikende shirtjes van bands waar niemand met een fatsoenlijk sociaal leven ooit van heeft gehoord.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stop, pauze, attentie, even de spotlights richten en we gaan live:
"Goedenavond dames en heren, u bent op Fok! en we zijn er live getuige van hoe wetenschappers het, tot op het atoom exacte, midden van de weg hebben gevonden."
En cut. Doorschakelen naar de experts in Hilversum.
* Sack_Blabbath doet Rage against the machine-shirt aan en gaat het Malieveld occupyen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Met 'even doorgaan' doelde ik onder andere op darkcore, industrial hardcore, breakcore, klassiek, dubtechno, postrock, maar dan wordt het weer een erg lange waslijst. Maar blijf jij je maar lekker tegen "het systeem" verzetten hoor met je zuurruikende shirtjes van bands waar niemand met een fatsoenlijk sociaal leven ooit van heeft gehoord.
Doen alsof RATM niet mainstream is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath doet Rage against the machine-shirt aan en gaat het Malieveld occupyen.
Oh snap!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Doen alsof RATM niet mainstream is.
Nog even en je gaat verkondigen dat Nirvana rebels was en Metallica het niet voor het geld doet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |