Kan nu helaas niet luisteren, is het wat ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb het net even geluisterd..Djiez, die Lima begint wel steeds meer het John van Luyn hobbiehoekje te worden...
Helemaal mee eens! Leuke namenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:55 schreef TWP het volgende:
ALT-J! VET!
En Zulu Winter, Ewert & the Two Dragons, en Moss ook erg leuk.
Nee, dat was Them Crooked Vultures.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hou toch op, Snoop was volgens mij de drukst bezochte act twee/drie jaar geleden.
op dat na dan...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat was Them Crooked Vultures.
Beiden waren ontzettend druk. Is dat ooit officieel bevestigd? Ik kan eigenlijk niet voorstellen dat er echt meer mensen bij de Grolsch kunnen dan bij de Alpha.quote:
Stond niet iets groots tegen over TCV in de alpha (sonata arctica?) en het stond al vast vanaf het meer bij de alpha bij TCV (was zelf in de alpha). Gign nergens over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef portie het volgende:
[..]
Beiden waren ontzettend druk. Is dat ooit officieel bevestigd? Ik kan eigenlijk niet voorstellen dat er echt meer mensen bij de Grolsch kunnen dan bij de Alpha.
Ik weet niet of je op het moment dat TCV zou spelen in de buurt van de Grolsch was... bij de band ervoor (Moke) puilde de tent al uit van mensen die stonden te wachten op TCV en de hele omgeving zag zwart van de mensen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef portie het volgende:
Beiden waren ontzettend druk. Is dat ooit officieel bevestigd? Ik kan eigenlijk niet voorstellen dat er echt meer mensen bij de Grolsch kunnen dan bij de Alpha.
Precies. Normaal kun je altijd vrij rustig om Grolsch heen lopen maar er was toen geen doorkomen aan...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op het moment dat TCV zou spelen in de buurt van de Grolsch was... bij de band ervoor (Moke) puilde de tent al uit van mensen die stonden te wachten op TCV en de hele omgeving zag zwart van de mensen.
Bij Alpha zitten altijd wel mensen op het talud maar die hebben soms maar weinig aandacht voor de band die er speelt.
Ik stond zelf in de Grolsch dus nee, kon niet zien hoe het daar buiten was. Weet wel dat ik na TCV vrij gemakkelijk weg was uit de Grolsch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op het moment dat TCV zou spelen in de buurt van de Grolsch was... bij de band ervoor (Moke) puilde de tent al uit van mensen die stonden te wachten op TCV en de hele omgeving zag zwart van de mensen.
Bij Alpha zitten altijd wel mensen op het talud maar die hebben soms maar weinig aandacht voor de band die er speelt.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
Sleigh Bells electronic, noise pop, lo-fi, experimental, female vocalists
Ewert and the Two Dragons indie, estonian, indie rock, experimental, eesti
alt-Jbritish, electronic, black metal, permafrost, leeds
Graveyard
Veronica Falls lo-fi, indie, indie pop, twee, indie-pop
Zulu Winterexperimental, indie, psychedelic, electronic-indie, british
The Black Seeds reggae, dub, new zealand, kiwi, nz music
Pulled Apart By Horses
Magnetic Man dubstep, electronic, dub, bass, synthesiser
ACIDP030WER ???
Atri N’Assouf ???
Chiddy Bang hip-hop, rap, electronic, hip hop, chiddy bang
Go Back To The Zoo indie, dutch, rock, indie rock, alternative
The Kik dutch, rock, nederlandstalig, under 2000 listeners, the netherlands
Lights pop, female vocalists, indie, canadian, powerpop
Moss doom metal, drone, sludge, drone doom, funeral doom
DIO hiphop
Fresku nederhop, hip-hop, dutch, rap, hipho
Objekttechno, dubstep, electronic, minimal, robotic
Otava Yo ???
FIDLAR lo-fi, garage rock, skate punk, surf, punk
http://www.myspace.com/otavaequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef PiRANiA het volgende:
otava yo kan ik ook niet veel over vinden.
I see: folk, russian, russian folkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef portie het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/otavae
Zijn russisch blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |