Er zijn natuurlijk genoeg andere thema's geweest dan alleen van 1 act.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:02 schreef Modus het volgende:
Pleit dat nou vóór jullie of tegen jullie, dat de meesten hier van schijnbaar willekeurig welke act dan ook een favo top 5 kunnen samenstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de nieuwe opdracht....
Graag de top 5 van
Tori AmosASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Een vrouwelijke artiest en jij haakt af? Opmerkelijk!quote:
Tja, als ze nou wat meer gitaar speelde en wat minder pianoquote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef methodmich het volgende:
Een vrouwelijke artiest en jij haakt af? Opmerkelijk!
Diegene die telt. Dus als je gaat tellen nu, mag je een nieuwe verzinnen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef AbXorb het volgende:
Mag ik eigenlijk ook voorstellen doen voor lijstjes? Wie bepaalt/verzint die dingen eigenlijk?
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Degene die telt. Maar naast die 10 pnt. voor Cornflake girl valt er niet zoveel op te tellen dit keer.
Edit: ow, nog 2 voor Winter.
Dank, zie nu ook ineens dat dit ook gewoon in de OP stond.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Diegene die telt. Dus als je gaat tellen nu, mag je een nieuwe verzinnen.
"De dag" in dit topic loopt zo'n beetje van 13:00 tot 13:00quote:
Dat wist ik niet. Ik zal nu even gaan tellen dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"De dag" in dit topic loopt zo'n beetje van 13:00 tot 13:00
Oh is die al gedaan? Ik zag 'm niet in de lijst staan...quote:
Heb er al wat anders van gemaakt voor de zekerheid.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie hem ook niet staan en kan hem ook niet herinneren.
Misschien dat gillingham van morrison met morrisey verwardquote:Op maandag 25 juni 2012 14:03 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Heb er al wat anders van gemaakt voor de zekerheid.
Same. Maar goed, om dubbele te voorkomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:04 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm met yes heb ik minder dan met the smiths (...)
Volgens mij heb ik me vergist.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Oh is die al gedaan? Ik zag 'm niet in de lijst staan...
Edit: aangepast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |