SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
ik pomp mijzelf iedere dag tot meerdere orgasmes met de fantasie dat ik in een trio beland met paul de leeuw en jensen![]()
vertel nou danquote:Op zondag 17 juni 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Er gaat een wereld voor jullie open nu![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik wil alleen DV
AUTO'S HAMERS ZAGENVieze homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Er gaat een wereld voor jullie open nu
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon elkaar berijden, zeg maar wat de man doet met doggystyle ofzo maar dan zonder piemel![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Oh gewoon schuren dus?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon elkaar berijden, zeg maar wat de man doet met doggystyle ofzo maar dan zonder piemel![]()
hee zeg wat gebeurt er allemaal in mijn broekquote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon elkaar berijden, zeg maar wat de man doet met doggystyle ofzo maar dan zonder piemel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2012 21:54:15 ]![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Trollscience het volgende:
hee fee en dv waarom doen jullie elkaar niet gewoon shocken [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben 12 wat betekent dit?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Trollscience het volgende:
hee fee en dv waarom doen jullie elkaar niet gewoon shocken [ afbeelding ]Verliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Trollscience het volgende:
hee fee en dv waarom doen jullie elkaar niet gewoon shocken [ afbeelding ]!
![]()
Bij mij is zo'n grote kooi met mensen op tv en opeens gaan ze juichen ofzo, al 2 keer gebeurt heel raar en van die idioten die achter een of ander balletje aanrennen sukkelsquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon elkaar berijden, zeg maar wat de man doet met doggystyle ofzo maar dan zonder piemel
Zoiets?You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:
Nee, vrouw nummer 1 neemt positie om genomen te worden, vrouw 2 gaat haar als een mannetje berijden![]()
Met of zonder voorbindpener ?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, vrouw nummer 1 neemt positie om genomen te worden, vrouw 2 gaat haar als een mannetje berijden![]()
Bedtijd voor jou. Zodat het nu over seks kan gaan zonder gegiechel.quote:
Kom maar terug als je weet waar je clit zit.#TeamMiley![]()
*boksquote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik wou het net posten bromancemevrouw.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bedtijd voor jou. Zodat het nu over seks kan gaan zonder gegiechel.
Kom maar terug als je weet waar je clit zit.
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Daar is SEX voor. Gr gr.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kom maar terug als je weet waar je clit zit.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
clit is toch dat dingetje in je oorquote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kom maar terug als je weet waar je clit zit.![]()
Ik moest hard op lachenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
clit is toch dat dingetje in je oor![]()
Nee in je keel heb ik op de televisie gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
clit is toch dat dingetje in je oorAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
deep-throatquote:Op zondag 17 juni 2012 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee in je keel heb ik op de televisie gezien.![]()
![]()
Met allerlei verschillende kleurtjes of niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij mij is zo'n grote kooi met mensen op tv en opeens gaan ze juichen ofzo, al 2 keer gebeurt heel raar en van die idioten die achter een of ander balletje aanrennen sukkels![]()
![]()
Ja, vet spacend gquote:Op zondag 17 juni 2012 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met allerlei verschillende kleurtjes of niet?![]()
Hey leuke gif, waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]You can learn anything, the secret lies in discipline.
van jou geleendquote:Op zondag 17 juni 2012 21:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey leuke gif, waar heb je die vandaan?![]()
![]()
Godquote:Op zondag 17 juni 2012 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
laatst een enquette op school gehouden, bitter weinig hoor![]()
![]()
Voor je profielwerkstuk?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
laatst een enquette op school gehouden, bitter weinig hoorAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Wat is deep-throat? Als ze met zo'n slangetje in je keel gaan in het ziekenhuis ofzo?Verliefdheid is voor de dommen![]()
Als een man zijn keiharde erectie in iemands keel wordt geduwd wordt dat gedefinieerd als "deep-throat"quote:Op zondag 17 juni 2012 22:02 schreef QuintonFortune het volgende:
Wat is deep-throat? Als ze met zo'n slangetje in je keel gaan in het ziekenhuis ofzo?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Stom voetbal.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef Snuf. het volgende:
Heloef he has problems too, he's just like you except he's black.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef Trollscience het volgende:
nog een beetje in mijn kont kneden en dan slapen welterusten ♥
Een mijn? Zo'n mijn?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als een mijn zijn keiharde erectie in iemands keel wordt geduwd wordt dat gedefinieerd als "deep-throat"
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef Snuf. het volgende:
Heloef he has problems too, he's just like you except he's black.![]()
![]()
Oud-hollands voor man.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Een mijn? Zo'n mijn?
[ afbeelding ]You can learn anything, the secret lies in discipline.
![]()
Kerels zijn het ook.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Oh.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Het begint op het Songfestival te lijken.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nou, op naar het WK sportvissen voor dames dan maar.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Daar komen we ook niet door de eerste ronde.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het begint op het Songfestival te lijken.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Maar halen worden wel meer punten behaald.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Daar komen we ook niet door de eerste ronde.
Binnenkort tour en olympische spelenquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Koud kunstjequote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De hele dag? Dat zou een knappe prestatie zijn.![]()
Nee, hoor. Ik ben kapot.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De hele dag? Dat zou een knappe prestatie zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
24 uur aan een stuk slapen? 15 uur, hooguit, hier.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Werken. Veel werken. En weinig slaap.quote:
Maar goed, ik ben weg hier.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Slaap zequote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werken. Veel werken. En weinig slaap.
Maar goed, ik ben weg hier.
![]()
![]()
![]()
Ik had een keer roze kots, schattig he?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb doritos op, als ik nu ga kotsen is mijn kots geel
Zet het op JoeToep.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb doritos op, als ik nu ga kotsen is mijn kots geel![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb doritos op, als ik nu ga kotsen is mijn kots geel
Een vriendin van me had ooit puur blauwe kots door WKD, dat zag er ook best vreemd uit.
Kermiskots.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik had een keer roze kots, schattig he?![]()
Met fristi?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik had een keer roze kots, schattig he?![]()
![]()
Aardbeienijs.quote:
WKDquote:Op zondag 17 juni 2012 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een vriendin van me had ooit puur blauwe kots door WKD, dat zag er ook best vreemd uit.
![]()
![]()
![]()
Ik had ooit rozijnen in mijn kots terwijl ik die al 3 maanden niet meer had gegeten toen. True story.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Alhoewel WKD toch beter te drinken is dan Flugel of zo.
Het is allemaal limonade.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
Alhoewel WKD toch beter te drinken is dan Flugel of zo.
![]()
Ik drink amper, maar ik heb toch liever limoncellosinaasappelsapmix dan van dat soort drankjes inderdaad.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja sorry, sommige mensen hebben een leven naast voetbal, er kon ook iets ergs gebeurd zijn, maar sorry.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
En rode wijn kots wordt donkerrood, lijkt net bloed.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ook nog door die flikker van een Ronaldo, wat een misselijke speler is datSowieso een kutteam dat Portugal. Ik juich heel hard voor Tsjechië
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sorry, sommige mensen hebben een leven naast voetbal, er kon ook iets ergs gebeurd zijn, maar sorry.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Tchock het volgende:
Ook nog door die flikker van een Ronaldo, wat een misselijke speler is datSowieso een kutteam dat Portugal. Ik juich heel hard voor Tsjechië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het al voor me, je ben stront lazarus je kotst en dan ga je huilen dat je doodbloedquote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef monkyyy het volgende:
En rode wijn kots wordt donkerrood, lijkt net bloed.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sorry, sommige mensen hebben een leven naast voetbal, er kon ook iets ergs gebeurd zijn, maar sorry..
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]Die worden kampioen. Volgende ronde Griekenland inpakken, halve finale tegen Spanje en de finale weet ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit maakt het allemaal veel draaglijkerquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey, we hoeven tenminste die c1000 reclame niet meer te zien![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey, we hoeven tenminste die c1000 reclame niet meer te zien
Dat is misschien nog wel het ergste van niet doorgaanquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey, we hoeven tenminste die c1000 reclame niet meer te zien
Bazenreclame
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
BEN JE OOK VOOR NEDERLAND JA ZE SPELEN ALS EEN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het ergste van niet doorgaan
BazenreclameVerliefdheid is voor de dommen![]()
En dan naar huis fietsen en nog 3x in de berm staan kotsen, en pokerface als je ouders vragen de volgende dag of het leuk was, zucht, ik mis de middelbare schooltijd.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, je ben stront lazarus je kotst en dan ga je huilen dat je doodbloedYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik heb niet eens de kans gehad om een EKburger te etenRuk je toeter uit elkaar, het wordt niks bij het EK door Mark van Bommel en Van der Vaart. Wesley Sneijder aan de bal, kansloos tegen Portugal, ze vegen ons helemaal van de kaart. En met Johnny achterin, heeft het helemaal geen zin, want hij voetbalt o zo rot. En met Ibi langs de lijn, maakt iedereen ons klein, we zijn dus kansloos bij elke pot.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
BEN JE OOK VOOR NEDERLAND JA ZE SPELEN ALS EEN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Die zijn er nogquote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad om een EKburger te eten![]()
![]()
![]()
Tot wanneer?quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ben jij daar geweest?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan naar huis fietsen en nog 3x in de berm staan kotsen, en pokerface als je ouders vragen de volgende dag of het leuk was, zucht, ik mis de middelbare schooltijd.![]()
Ik ga nog even leren, doei.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Voor Sparta misschien ja.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Middelbare school?quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Portugal heeft trouwens wel de allergevaarlijkste ploeg voor een team als Oranje nu is. Die ijzersterke counters tegen onze matige verdediging![]()
![]()
Was intens goor---doe geen moeite.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad om een EKburger te eten
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik was zeker nog van plan er een te scoren, waarom is ie vies?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was intens goor---doe geen moeite.![]()
![]()
Ik ook, niks op tegen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
Huidige stand van de Eredivisie zou ik best als eindstand willen hebben
[ afbeelding ]Verliefdheid is voor de dommen![]()
Vitesse is te goed om tegen te komen in de play-offsquote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
Huidige stand van de Eredivisie zou ik best als eindstand willen hebben
[ afbeelding ]
Oh nee, Sparta wordt kampioen![]()
![]()
Ik zie er meer een angrybird in.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie ziet hier nog meer een soort simpsons gezicht in
[ afbeelding ]
Jij hebt dan ook veel fantasie, ram.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
+1quote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik zie er meer een angrybird in.![]()
Sparta - Zwolle in de Eredivisiequote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vitesse is te goed om tegen te komen in de play-offs
Oh nee, Sparta wordt kampioen![]()
![]()
Meer een angry bird.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Scoor hem en je weet het.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was zeker nog van plan er een te scoren, waarom is ie vies?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh, meh.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik zie er meer een angrybird in.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:
achter geile meisjes aanquote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
Tussen de weilanden fietsen als het schemert![]()
![]()
Nieuwe grasmat hè, misschien is ie wel botergeilquote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Liever niet op dat kunstgras van ZwolleSparta - Zwolle kan wel. Zwolle - Sparta niet.
![]()
![]()
Hanni Hanna is overigens mijn vaste kapper
Ja net als het Nederlands Elftal.
C1000 is mijn vaste supermarkt. Net als het Nederlands Elftalquote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef QuintonFortune het volgende:
Hanni Hanna is overigens mijn vaste kapper
Ja net als het Nederlands Elftal.![]()
![]()
Ja, wilde tijd, toen we onze ruige haren nog hadden en onze grenzen opzochten.quote:
Dat is een sponsor.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
C1000 is mijn vaste supermarkt. Net als het Nederlands Elftal
Ik zat na schooltijd om 15:30 lekker counter strike source te spelen hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wilde tijd, toen we onze ruige haren nog hadden en onze grenzen opzochten.![]()
![]()
Verlangde jullie ook naar een goal voor Denemarken toen het 2-1 stond voor Portugal en 1-1 bij de Duitsers?![]()
Ja. En ik hoopte ook heel erg dat we er nog twee in zouden schieten in de laatste 10 minutenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Verlangde jullie ook naar een goal voor Denemarken toen het 2-1 stond voor Portugal en 1-1 bij de Duitsers?![]()
![]()
Nee maar serieus, ik had ze dat wel gegund om de Duitsers af te straffen dat ze genoegen namen met gelijk spel. Nederland niet door en Duitsland niet doorquote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. En ik hoopte ook heel erg dat we er nog twee in zouden schieten in de laatste 10 minuten![]()
![]()
Oh ik bedoelde juist Portugal er uitquote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik had ze dat wel gegund om de Duitsers af te straffen dat ze genoegen namen met gelijk spel. Nederland niet door en Duitsland niet door![]()
![]()
Oh.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zat na schooltijd om 15:30 lekker counter strike source te spelen hoorYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Nu ben ik voor Duitsland.You can learn anything, the secret lies in discipline.
*auchquote:
*MädchenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gaat weg mislukte tiener lesbienne![]()
![]()
Blijven oefenen, of vaker naar Duitsland gaan en ouwehoeren met Duitsers.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah ja mijn opa was daar veel beter in
knuten ihr mich nicht deutsch lernenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Blijven oefenen, of vaker naar Duitsland gaan en ouwehoeren met Duitsers.![]()
![]()
soms deed ik tafeltennisquote:Op zondag 17 juni 2012 23:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wij deden groepsdingen na schooltijd. gewoon, omdat het kon![]()
![]()
Ben ik niet voor opgeleid, sorriequote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
knuten ihr mich nicht deutsch lernenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Lekker voelen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
[url= http://www.google.nl/sear(...)biw=480&bih=710]Kaya Scodelario [/url]![]()
Nee.quote:
Vind ik ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
uiteraard niet. android is voor de winners!
#TeamMiley![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
uiteraard niet. android is voor de winners!![]()
![]()
Dacht ik alquote:Op zondag 17 juni 2012 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow die smiley was ik ff vergeten. thx![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. wil jij op mijn schoot zitten?
Hmm.. nee, sorryquote:Op zondag 17 juni 2012 23:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. wil jij op mijn schoot zitten?:')![]()
Sint, spreek je nog steeds Wikipedia-artikelen in?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Niet meer, nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
Sint, spreek je nog steeds Wikipedia-artikelen in?
Ik had een leuk idee voor een nieuw topic maar de scanner is kapot:')![]()
Oh, ik moest er weer aan denken door je ondertitelquote:.
Weer een tijdschriftquote:Ik had een leuk idee voor een nieuw topic maar de scanner is kapot?
Nee een nieuw idee, maar even kijken of die scanner nog te fiksen isquote:Op zondag 17 juni 2012 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik moest er weer aan denken door je ondertitel.
[..]
Weer een tijdschrift?
:')![]()
kill it with firequote:Op zondag 17 juni 2012 23:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
Iemand op Facebook:
"Meedoen is belangrijker dan winnen."
![]()
![]()
Ok ok, ik wacht geduldig afquote:Op zondag 17 juni 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee een nieuw idee, maar even kijken of die scanner nog te fiksen is.
Sowieso al die mensen met die ontzettend originele grappen en 'pakkende' zinnen op FB nu...
Ik heb er nu ook zoëen want ik weet dat sommige van mijn vrienden altijd happen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
Sowieso al die mensen met die ontzettend originele grappen en 'pakkende' zinnen op FB nu...
![]()
Dan is het juist leukquote:Op zondag 17 juni 2012 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook zoëen want ik weet dat sommige van mijn vrienden altijd happen..
Dat is mijn angst, dood gaan door verbranding.quote:
Toepasselijke UI.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is mijn angst, dood gaan door verbranding.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Lijkt me ook niet erg plezierigquote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is mijn angst, dood gaan door verbranding.![]()
![]()
quote:
Of levend worden opgegeten, heeeeel langzaamquote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is mijn angst, dood gaan door verbranding.![]()
Door piranha'squote:Op zondag 17 juni 2012 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of levend worden opgegeten, heeeeel langzaam![]()
![]()
Eww.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of levend worden opgegeten, heeeeel langzaamAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Bah die arme verzorgerquote:Op zondag 17 juni 2012 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Of levend worden opgegeten, heeeeel langzaam![]()
![]()
Zo. Eindelijk al die kutreclames weg!Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Nee geen idee, ik zeg telkens dat ik ga kijken maar ik heb echt geen zinquote:Op maandag 18 juni 2012 00:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
DV weet je al waar je gaat solliciteren?![]()
![]()
Begin van school- en/of werkweek en zo...quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Geen last van.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Begin van school- en/of werkweek en zo...Vakantie
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Haha, ik zou als ik jou was bij een klein horeca tentje gaan solliciteren. Is meer persoonlijk en je krijgt meestal beter betaald dan bij echt grote winkels.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik zeg telkens dat ik ga kijken maar ik heb echt geen zin![]()
Ah, examens gehad?quote:
Ik heb nu proefwerkweek, dus maar 1 tot 3 uur naar school elke dag. Wel veel leren. Maar ja, donderdag na het laatste proefwerk heb ik ook vakantie.
Sjookoo.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef Tchock het volgende:
Niet in de horeca gaan werken als je veel geld wil. Als je leuk werk wil wel#TeamMiley![]()
Er zijn horeca gelegenheden die gewoon heel goed betalen hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef Tchock het volgende:
Niet in de horeca gaan werken als je veel geld wil. Als je leuk werk wil wel![]()
![]()
Ik werk liever gewoon overdag.. in de horeca heb ik snel kans dat ik ook savonds in het weekend moet werken en daar zie ik tegen op.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Haha, ik zou als ik jou was bij een klein horeca tentje gaan solliciteren. Is meer persoonlijk en je krijgt meestal beter betaald dan bij echt grote winkels.![]()
Jup! Ook geen herkansing nodig.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, examens gehad?
Ik heb nu proefwerkweek, dus maar 1 tot 3 uur naar school elke dag. Wel veel leren. Maar ja, donderdag na het laatste proefwerk heb ik ook vakantie.
Ik val wel in een gat hoor.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Noem eens wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Er zijn horeca gelegenheden die gewoon heel goed betalen hoorIk ken er weinig. Ik heb in een restaurantje en bij een middelgrote cateraar gewerkt en veel vrienden in de horeca, en het is drama alom.
![]()
Ga je morgen/vandaag voor me duimen? Morgen wiskunde proefwerk en ik schijt peulen.quote:#TeamMiley![]()
HAHA ECHTquote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben Bb een ban aangesmeerd!![]()
In de zomer op terrasjes in de binnenstad?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik werk liever gewoon overdag.. in de horeca heb ik snel kans dat ik ook savonds in het weekend moet werken en daar zie ik tegen op.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik zal aan je denken. Hoe laat?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga je morgen/vandaag voor me duimen? Morgen wiskunde proefwerk en ik schijt peulen.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup! Ook geen herkansing nodig.
Ik val wel in een gat hoor.#TeamMiley![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de zomer op terrasjes in de binnenstad?![]()
![]()
ZO zijn mensen, echt van die backstabbende wezens..quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben Bb een ban aangesmeerd!
Ze lachen in je gezicht maar achterom je rug![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben Bb een ban aangesmeerd!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben Bb een ban aangesmeerd!Dank u, dank u.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja je moet vooral voor de fooien gaan als je in de horeca werkt. De vriend van mijn zus werkt bij een lunchroom/ bar en tijdens de Nijmeegse vierdaagse verdient hij in een weekeindje makkelijk 500 euroquote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem eens wat?Ik ken er weinig. Ik heb in een restaurantje en bij een middelgrote cateraar gewerkt en veel vrienden in de horeca, en het is drama alom.
![]()
Victory!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben Bb een ban aangesmeerd!#TeamMiley![]()
Oké, maar dat is dan ook wel een exceptioneel weekend. Dat red je de rest van het jaar nooitquote:Op maandag 18 juni 2012 00:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja je moet vooral voor de fooien gaan als je in de horeca werkt. De vriend van mijn zus werkt bij een lunchroom/ bar en tijdens de Nijmeegse vierdaagse verdient hij in een weekeindje makkelijk 500 euro![]()
![]()
Kan je dat aanvragen tegenwwordig?quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Tuurlijk! Dm even de username met 'BAN AAN' naar yvonne en het is zo gepiept.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je dat aanvragen tegenwwordig?![]()
Dat is hoe ik rol.quote:TR maken en een korte DM uitwisseling met een mod.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je dat aanvragen tegenwwordig?Hoi, ik ben aan het afwassen. Althans, dat probeer ik.quote:
Maar goed, nu snel BB vergeten en niet meer over hem hebben.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dm even de username met 'BAN AAN' naar yvonne en het is zo gepiept.![]()
![]()
Netjes, gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup! Ook geen herkansing nodig.
Ik val wel in een gat hoor..
En hoezo? Heb je nog niks gevonden wat je hierna wilt gaan doen dan?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nee klopt, maar de rest van de week is ook niet mis hoor, voor het uurloon moet je het inderdaad niet doen maar als je goed met mensen bent schijn je er veel aan fooi binnen te kunnen harkenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar dat is dan ook wel een exceptioneel weekend. Dat red je de rest van het jaar nooit![]()
![]()
Ja, ik heb daar wel pech mee. Bij de cateraar krijg ik geen fooi en in het restaurantje was een nazi-baas die de helft van de fooi in z'n zak stak.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar de rest van de week is ook niet mis hoor, voor het uur loon moet je het inderdaad niet doen maar als je goed met mensen bent schijn je er veel aan fooi binnen te kunnen harken![]()
Dankje!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Netjes, gefeliciteerd.
En hoezo? Heb je nog niks gevonden wat je hierna wilt gaan doen dan?
Nah, ik hoef niet meer te leren, heb geen stress. Gewoon niks te doen
Heb al wel een opleiding gevonden.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
1 keer per maand reis ik af naar Centraal en na een paar uurtjes ga ik weer naar huis. Kan ik weer een maandje leven.![]()
Volgende week zaterdag werken, hiep hoi.
Alleen ik kan nooit op tijd op mijn werk zijn omdat de eerste trein in die richting pas om 06:35 vertrekt.
Ik heb dat in de zomervakantie zo vaak dat ik denk ''shit ik moet huiswerk makenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dankje!
Nah, ik hoef niet meer te leren, heb geen stress. Gewoon niks te doen
Heb al wel een opleiding gevonden.'' terwijl dat dan natuurlijk niet zo is
...
Welke opleiding?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja daarom ligt het er ook heel erg aan waar je werkt. Bij een cateraar krijg je inderdaad volgens mij vrijwel nooit fooi en in een restaurantje moet je inderdaad een baas hebben die zijn werknemers iets extra's gunt en sommige horeca gelegenheden verdelen al het fooi gelijk over al hun werknemers (zoals HC). Goed zoeken dusquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar wel pech mee. Bij de cateraar krijg ik geen fooi en in het restaurantje was een nazi-baas die de helft van de fooi in z'n zak stak.![]()
Zwanger? /zeer originele postquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Communicatie & Multimediadesignquote:Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dat in de zomervakantie zo vaak dat ik denk ''shit ik moet huiswerk maken'' terwijl dat dan natuurlijk niet zo is
...
Welke opleiding?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Rustig door je mond ademhalen en kalmeren. Ga anders even buiten lopen, probeer je een half uurtje totaal niet op wiskunde te richten. Echte baanbrekende verbanden ga je nu toch niet meer leggen en je put jezelf uit.quote:![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef Snuf. het volgende:
1 keer per maand reis ik af naar Centraal en na een paar uurtjes ga ik weer naar huis. Kan ik weer een maandje leven.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: