Het is allemaal limonade.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
Alhoewel WKD toch beter te drinken is dan Flugel of zo.
Ik drink amper, maar ik heb toch liever limoncellosinaasappelsapmix dan van dat soort drankjes inderdaad.quote:
Ja sorry, sommige mensen hebben een leven naast voetbal, er kon ook iets ergs gebeurd zijn, maar sorry.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sorry, sommige mensen hebben een leven naast voetbal, er kon ook iets ergs gebeurd zijn, maar sorry.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Tchock het volgende:
Ook nog door die flikker van een Ronaldo, wat een misselijke speler is datSowieso een kutteam dat Portugal. Ik juich heel hard voor Tsjechië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het al voor me, je ben stront lazarus je kotst en dan ga je huilen dat je doodbloedquote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef monkyyy het volgende:
En rode wijn kots wordt donkerrood, lijkt net bloed.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sorry, sommige mensen hebben een leven naast voetbal, er kon ook iets ergs gebeurd zijn, maar sorry.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]Die worden kampioen. Volgende ronde Griekenland inpakken, halve finale tegen Spanje en de finale weet ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit maakt het allemaal veel draaglijkerquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey, we hoeven tenminste die c1000 reclame niet meer te zien
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat is misschien nog wel het ergste van niet doorgaanquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |