Bij mij is zo'n grote kooi met mensen op tv en opeens gaan ze juichen ofzo, al 2 keer gebeurt heel raar en van die idioten die achter een of ander balletje aanrennen sukkelsquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon elkaar berijden, zeg maar wat de man doet met doggystyle ofzo maar dan zonder piemel
quote:
Met of zonder voorbindpener ?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, vrouw nummer 1 neemt positie om genomen te worden, vrouw 2 gaat haar als een mannetje berijden
Bedtijd voor jou. Zodat het nu over seks kan gaan zonder gegiechel.quote:
*boksquote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik wou het net posten bromancemevrouw.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bedtijd voor jou. Zodat het nu over seks kan gaan zonder gegiechel.
Kom maar terug als je weet waar je clit zit.
Daar is SEX voor. Gr gr.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
clit is toch dat dingetje in je oorquote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moest hard op lachenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
clit is toch dat dingetje in je oor
Nee in je keel heb ik op de televisie gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
clit is toch dat dingetje in je oor
deep-throatquote:Op zondag 17 juni 2012 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee in je keel heb ik op de televisie gezien.
Met allerlei verschillende kleurtjes of niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij mij is zo'n grote kooi met mensen op tv en opeens gaan ze juichen ofzo, al 2 keer gebeurt heel raar en van die idioten die achter een of ander balletje aanrennen sukkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |