BEN JE OOK VOOR NEDERLAND JA ZE SPELEN ALS EEN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het ergste van niet doorgaan
Bazenreclame
En dan naar huis fietsen en nog 3x in de berm staan kotsen, en pokerface als je ouders vragen de volgende dag of het leuk was, zucht, ik mis de middelbare schooltijd.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, je ben stront lazarus je kotst en dan ga je huilen dat je doodbloed
Ruk je toeter uit elkaar, het wordt niks bij het EK door Mark van Bommel en Van der Vaart. Wesley Sneijder aan de bal, kansloos tegen Portugal, ze vegen ons helemaal van de kaart. En met Johnny achterin, heeft het helemaal geen zin, want hij voetbalt o zo rot. En met Ibi langs de lijn, maakt iedereen ons klein, we zijn dus kansloos bij elke pot.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
BEN JE OOK VOOR NEDERLAND JA ZE SPELEN ALS EEN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT
Die zijn er nogquote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad om een EKburger te eten
Tot wanneer?quote:
Ben jij daar geweest?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan naar huis fietsen en nog 3x in de berm staan kotsen, en pokerface als je ouders vragen de volgende dag of het leuk was, zucht, ik mis de middelbare schooltijd.
Voor Sparta misschien ja.quote:
Middelbare school?quote:
Was intens goor---doe geen moeite.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad om een EKburger te eten
[..]
Ik was zeker nog van plan er een te scoren, waarom is ie vies?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was intens goor---doe geen moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |