Dit maakt het allemaal veel draaglijkerquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hey, we hoeven tenminste die c1000 reclame niet meer te zien
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat is misschien nog wel het ergste van niet doorgaanquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
BEN JE OOK VOOR NEDERLAND JA ZE SPELEN ALS EEN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTquote:Op zondag 17 juni 2012 22:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het ergste van niet doorgaan
Bazenreclame
En dan naar huis fietsen en nog 3x in de berm staan kotsen, en pokerface als je ouders vragen de volgende dag of het leuk was, zucht, ik mis de middelbare schooltijd.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, je ben stront lazarus je kotst en dan ga je huilen dat je doodbloed
Ruk je toeter uit elkaar, het wordt niks bij het EK door Mark van Bommel en Van der Vaart. Wesley Sneijder aan de bal, kansloos tegen Portugal, ze vegen ons helemaal van de kaart. En met Johnny achterin, heeft het helemaal geen zin, want hij voetbalt o zo rot. En met Ibi langs de lijn, maakt iedereen ons klein, we zijn dus kansloos bij elke pot.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
BEN JE OOK VOOR NEDERLAND JA ZE SPELEN ALS EEN KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT
Die zijn er nogquote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad om een EKburger te eten
Tot wanneer?quote:
Ben jij daar geweest?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan naar huis fietsen en nog 3x in de berm staan kotsen, en pokerface als je ouders vragen de volgende dag of het leuk was, zucht, ik mis de middelbare schooltijd.
Voor Sparta misschien ja.quote:
Middelbare school?quote:
Was intens goor---doe geen moeite.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef SiIk het volgende:
Ik heb niet eens de kans gehad om een EKburger te eten
[..]
Ik was zeker nog van plan er een te scoren, waarom is ie vies?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was intens goor---doe geen moeite.
Ik ook, niks op tegen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
Huidige stand van de Eredivisie zou ik best als eindstand willen hebben
[ afbeelding ]
Vitesse is te goed om tegen te komen in de play-offsquote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef Tchock het volgende:
Huidige stand van de Eredivisie zou ik best als eindstand willen hebben
[ afbeelding ]
Ik zie er meer een angrybird in.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie ziet hier nog meer een soort simpsons gezicht in
[ afbeelding ]
Jij hebt dan ook veel fantasie, ram.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik zie er meer een angrybird in.
Sparta - Zwolle in de Eredivisiequote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vitesse is te goed om tegen te komen in de play-offs
Oh nee, Sparta wordt kampioen
Meer een angry bird.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Scoor hem en je weet het.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was zeker nog van plan er een te scoren, waarom is ie vies?
Oh, meh.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik zie er meer een angrybird in.
quote:
achter geile meisjes aanquote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef arachide. het volgende:
Tussen de weilanden fietsen als het schemert
Nieuwe grasmat hè, misschien is ie wel botergeilquote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Liever niet op dat kunstgras van ZwolleSparta - Zwolle kan wel. Zwolle - Sparta niet.
C1000 is mijn vaste supermarkt. Net als het Nederlands Elftalquote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef QuintonFortune het volgende:
Hanni Hanna is overigens mijn vaste kapper
Ja net als het Nederlands Elftal.
Ja, wilde tijd, toen we onze ruige haren nog hadden en onze grenzen opzochten.quote:
Dat is een sponsor.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
C1000 is mijn vaste supermarkt. Net als het Nederlands Elftal
Ik zat na schooltijd om 15:30 lekker counter strike source te spelen hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wilde tijd, toen we onze ruige haren nog hadden en onze grenzen opzochten.
Ja. En ik hoopte ook heel erg dat we er nog twee in zouden schieten in de laatste 10 minutenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Verlangde jullie ook naar een goal voor Denemarken toen het 2-1 stond voor Portugal en 1-1 bij de Duitsers?
Nee maar serieus, ik had ze dat wel gegund om de Duitsers af te straffen dat ze genoegen namen met gelijk spel. Nederland niet door en Duitsland niet doorquote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. En ik hoopte ook heel erg dat we er nog twee in zouden schieten in de laatste 10 minuten
Oh ik bedoelde juist Portugal er uitquote:Op zondag 17 juni 2012 23:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ik had ze dat wel gegund om de Duitsers af te straffen dat ze genoegen namen met gelijk spel. Nederland niet door en Duitsland niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |