Je wilt verder gaan, ik zie het in je post!! Maar je bent bij de verkeerde persoon, mis kan Firefox je wel verder helpenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap waar je naar toe wilt, maar ik ga je geen verkering vragen.
Je zult ongetwijfeld een leuke man vinden met wie je de rest van je leven deelt, maar ik ben die man niet.
Hadden we maar de Vrij en Vlaar daar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ronaldo die tegenover Crackory staat en Heitinga die hem rugdekking moet geven. Dat gaat episch worden.
zoietsquote:
Beter geen hoop.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
Door jullie wordt het laatste sprankje ongefundeerde hoop dat ik nog had compleet verwoest.
Heitinga, het o zo grote talent van ajaxquote:Op zondag 17 juni 2012 02:33 schreef Caland het volgende:
Bijna net zo episch als Krohn Deli die Heitinga uitkapt alsof hij er niet staat, overigens.
Die zijn beter dan die 2 die er nu staan iddquote:Op zondag 17 juni 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hadden we maar de Vrij en Vlaar daar.
En maar kankeren op de (ex) PSVérsquote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heitinga, het o zo grote talent van ajax
Boulah moet erin man. Kan ronaldo ook weer terugdenken aan 2006quote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
Oja, en Sneijder als verkapte linksbuiten.
Krijg je Nani en die Pereira ofzo die met z'n 2en op Willems afstormen.
Alsof die langs Willems komenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
Willems is het wel gewend de afgelopen wedstrijdenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
Dat realiseer nu ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
Jack met zijn oude vdWiel terugquote:Op zondag 17 juni 2012 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En maar kankeren op de (ex) PSVérsnee v.d. Wiel, Heintinga zijn lekker bezig.. en Stekelenburg
Tsja, zijn geen PSVers he.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En maar kankeren op de (ex) PSVérsnee v.d. Wiel, Heintinga zijn lekker bezig.. en Stekelenburg
Kwam door Joris, Willems moesr ineens 3 man dekkenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt niemand voorbij nee, zagen we wel tegen Duitsland.
Affelay, Huntelaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
Oneerlijk, want er speelt niemand die bij PSV opgeleid is.
Morgen Huntelaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
De spits die iedereen zo graag wil opstellenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
WE gaan verliezen door bert zijn kankerbeslissingen, accepteer het nou maar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
Huntelaar heeft daar 2 jaar gespeeld joh, dat is geen opleiden te noemen.quote:
Makkelijk praten met één Feyenoorder.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
Van der Wiel, Bommel, Robben en Afellay falen het hardst dit EK.
Wel overwegend een bepaalde club.
MvB Fortunaquote:Op zondag 17 juni 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
Ajax, Fortuna, Groningen en PSV?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
VPersiequote:Op zondag 17 juni 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
Je overschatte het opleidingsvermogen van PSV.quote:
Van vroeger. Nu is het veeeel beter.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je overschatte het opleidingsvermogen van PSV.
Ja. Huntelaar heeft een half jaar in Jong PSV gespeeld en wordt daar door sommigen ook al als zelf opgeleide speler gezien. Je weet het maar nooit met die gasten.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je overschatte het opleidingsvermogen van PSV.
Mwha, zo grappig vind ik dat niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Huntelaar heeft een half jaar in Jong PSV gespeeld en wordt daar door sommigen ook al als zelf opgeleide speler gezien. Je weet het maar nooit met die gasten.
Dat is waar. Die werd net ook al 2 keer genoemd.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Huntelaar heeft een half jaar in Jong PSV gespeeld en wordt daar door sommigen ook al als zelf opgeleide speler gezien. Je weet het maar nooit met die gasten.
Eerst zien, dan geloven. Vooralsnog hebben 'jullie' de afgelopen tien jaar welgeteld één speler opgeleid van een redelijk niveau. Al vind ik dat Afellay er niks van kan, maar dat geheel terzijde.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vooral het nieuwe systeem, Spartahunt
Hij kan in ieder geval prima met links een bal voorgeven.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Vooralsnog hebben 'jullie' de afgelopen tien jaar welgeteld één speler opgeleid van een redelijk niveau. Al vind ik dat Afellay er niks van kan, maar dat geheel terzijde.
je vergeet de persoon die feyenoord 2e maakte, de man die az zo dicht maakte achterin, de man die ajax kampioen maakte...quote:Op zondag 17 juni 2012 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Vooralsnog hebben 'jullie' de afgelopen tien jaar welgeteld één speler opgeleid van een redelijk niveau. Al vind ik dat Afellay er niks van kan, maar dat geheel terzijde.
Jammer dat hij het zo lang geheim houdt. Hij wil ons denk ik verrassenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval prima met links een bal voorgeven.
Althans, dat zegt hij.
Guidetti, Moisander en Anita zijn door PSV opgeleidquote:Op zondag 17 juni 2012 02:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je vergeet de persoon die feyenoord 2e maakte, de man die az zo dicht maakte achterin, de man die ajax kampioen maakte...
Waarmee?quote:
Ja piemelsquote:Op zondag 17 juni 2012 02:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti, Moisander en Anita zijn door PSV opgeleid
Met alles wat met het NL elftal te maken heeft of de spelers discussie, ik moet er van janken.quote:
Oke.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alles wat met het NL elftal te maken heeft of de spelers discussie, ik moet er van janken.
Eensquote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alles wat met het NL elftal te maken heeft of de spelers discussie, ik moet er van janken.
Echt he. Ze praten alleen maar over andere eredivisie clubsquote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij begon eerderquote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Caland het volgende:
Zolang Davy foto's blijft posten van wijven die hij nooit gaat neuken ga ik vrolijk door met deze kansloze kutdiscussie.
Maar dat is koffie dik kijken.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Caland het volgende:
Zolang Davy foto's blijft posten van wijven die hij nooit gaat neuken ga ik vrolijk door met deze kansloze kutdiscussie.
Wut ik dacht dat hij zijn ex posttequote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Caland het volgende:
Zijn het ookquote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wut ik dacht dat hij zijn ex postte
Davy is een onderontwikkeld Ossenaartje (pleonasme) met een soort dwangneurose.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Smoofie het volgende:
Caland, davy is mn FOK! vriendje, stop eens
Ossquote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Davy is een onderontwikkels Ossenaartje (pleonasme) met een soort dwangneurose.
Maar dat doet er niet toequote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt wel een keer om hem moeten lachen, dat zag ik in z'n sig.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij niet het verongelijkte pubertje uithangt is hij volgens mij best te pruimen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel een keer om hem moeten lachen, dat zag ik in z'n sig.
Zolang het niet over voetbal gaat is hij best grappig idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij niet het verongelijkte pubertje uithangt is hij volgens mij best te pruimen.
En vrouwen als ik jullie zo moet geloven.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang het niet over voetbal gaat is hij best grappig idd.
Net als Van Gaal naar het schijnt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:48 schreef Caland het volgende:
Als hij niet het verongelijkte pubertje uithangt is hij volgens mij best te pruimen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:50 schreef GGMM het volgende:
Zolang het niet over voetbal gaat is hij best grappig idd.
Ook dat, heel soms zit er wel wat goeds tussen, maar ik krijg er zo'n nachtbagger-gevoel bij.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En vrouwen als ik jullie zo moet geloven.
"Best grappig"quote:
Als ik en Caland zoiets zeggen is dat een groot compliment.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
"Best grappig"
"Best leuk"
Waar je blij van wordt.
Doe al je lichten uit op 1 scherp licht na.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zin in man. Als ik dan opsta zie ik hem weer niet
Je moet een heel klein beetje ketchup in je haar smeren, dat klinkt gek maar dat helpt, daar kunnen ze niet tegen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zin in man. Als ik dan opsta zie ik hem weer niet
Jij gniffelde al bij de gedachte dat ik dat misschien wel ging doen, of niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet een heel klein beetje ketchup in je haar smeren, dat klinkt gek maar dat helpt, daar kunnen ze niet tegen.
quote:Twee mannen zijn zaterdagochtend in Eindhoven met elkaar op de vuist gegaan nadat ze samen een krat bier hadden gestolen bij een supermarkt. Dat heeft de politie zaterdag gemeld.
Na de diefstal rond 09.00 uur kregen de 27-jarige man uit Rotterdam en de 28-jarige Bosschenaar ruzie op de parkeerplaats van de supermarkt. Ze sloegen elkaar met kapotte bierflesjes en raakten beiden gewond.
De bierdieven gedroegen zich tegenover de gealarmeerde politie zeer recalcitrant en verzetten zich tegen hun aanhouding. De twee zijn voor behandeling naar een ziekenhuis gebracht.
Ik lag al helemaal dubbel iddquote:Op zondag 17 juni 2012 02:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gniffelde al bij de gedachte dat ik dat misschien wel ging doen, of niet?
Was uit een camerastand waar het op een wereldreflex leek, daarna uiteraard niet neequote:Op zondag 17 juni 2012 02:58 schreef Caland het volgende:
Nog even een laatste kritische noot dan.
Die Tyton kreeg een bal tegen zijn lichaam aan gekopt, en dat was volgens de verslaggever een wereldreflex.![]()
Keepte verder wel weer prima.
Doet NOS commentatoren vaker. Hetzelfde toen Stekelenburg een kop kans tegenhield. Allebei meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:58 schreef Caland het volgende:
Nog even een laatste kritische noot dan.
Die Tyton kreeg een bal tegen zijn lichaam aan gekopt, en dat was volgens de verslaggever een wereldreflex.![]()
Keepte verder wel weer prima.
Goedzoquote:Op zondag 17 juni 2012 03:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds boos op bert, ik snap niet dat je zo fucking eigenwijs kunt zijn dat je je eigen ego belangrijker vindt dan het landsbelang. Als ik hem tegenkwam, zou ik hem net als Ten have, neerknuppelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |