Je hebt wel een keer om hem moeten lachen, dat zag ik in z'n sig.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Davy is een onderontwikkels Ossenaartje (pleonasme) met een soort dwangneurose.
Als hij niet het verongelijkte pubertje uithangt is hij volgens mij best te pruimen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel een keer om hem moeten lachen, dat zag ik in z'n sig.
Zolang het niet over voetbal gaat is hij best grappig idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij niet het verongelijkte pubertje uithangt is hij volgens mij best te pruimen.
En vrouwen als ik jullie zo moet geloven.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang het niet over voetbal gaat is hij best grappig idd.
Net als Van Gaal naar het schijnt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:48 schreef Caland het volgende:
Als hij niet het verongelijkte pubertje uithangt is hij volgens mij best te pruimen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:50 schreef GGMM het volgende:
Zolang het niet over voetbal gaat is hij best grappig idd.
Ook dat, heel soms zit er wel wat goeds tussen, maar ik krijg er zo'n nachtbagger-gevoel bij.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En vrouwen als ik jullie zo moet geloven.
"Best grappig"quote:
Als ik en Caland zoiets zeggen is dat een groot compliment.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
"Best grappig"
"Best leuk"
Waar je blij van wordt.
Doe al je lichten uit op 1 scherp licht na.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zin in man. Als ik dan opsta zie ik hem weer niet
Je moet een heel klein beetje ketchup in je haar smeren, dat klinkt gek maar dat helpt, daar kunnen ze niet tegen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zin in man. Als ik dan opsta zie ik hem weer niet
Jij gniffelde al bij de gedachte dat ik dat misschien wel ging doen, of niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet een heel klein beetje ketchup in je haar smeren, dat klinkt gek maar dat helpt, daar kunnen ze niet tegen.
quote:Twee mannen zijn zaterdagochtend in Eindhoven met elkaar op de vuist gegaan nadat ze samen een krat bier hadden gestolen bij een supermarkt. Dat heeft de politie zaterdag gemeld.
Na de diefstal rond 09.00 uur kregen de 27-jarige man uit Rotterdam en de 28-jarige Bosschenaar ruzie op de parkeerplaats van de supermarkt. Ze sloegen elkaar met kapotte bierflesjes en raakten beiden gewond.
De bierdieven gedroegen zich tegenover de gealarmeerde politie zeer recalcitrant en verzetten zich tegen hun aanhouding. De twee zijn voor behandeling naar een ziekenhuis gebracht.
Ik lag al helemaal dubbel iddquote:Op zondag 17 juni 2012 02:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gniffelde al bij de gedachte dat ik dat misschien wel ging doen, of niet?
Was uit een camerastand waar het op een wereldreflex leek, daarna uiteraard niet neequote:Op zondag 17 juni 2012 02:58 schreef Caland het volgende:
Nog even een laatste kritische noot dan.
Die Tyton kreeg een bal tegen zijn lichaam aan gekopt, en dat was volgens de verslaggever een wereldreflex.![]()
Keepte verder wel weer prima.
Doet NOS commentatoren vaker. Hetzelfde toen Stekelenburg een kop kans tegenhield. Allebei meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:58 schreef Caland het volgende:
Nog even een laatste kritische noot dan.
Die Tyton kreeg een bal tegen zijn lichaam aan gekopt, en dat was volgens de verslaggever een wereldreflex.![]()
Keepte verder wel weer prima.
Goedzoquote:Op zondag 17 juni 2012 03:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben nog steeds boos op bert, ik snap niet dat je zo fucking eigenwijs kunt zijn dat je je eigen ego belangrijker vindt dan het landsbelang. Als ik hem tegenkwam, zou ik hem net als Ten have, neerknuppelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |