Jammer dat hij het zo lang geheim houdt. Hij wil ons denk ik verrassenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval prima met links een bal voorgeven.
Althans, dat zegt hij.
Guidetti, Moisander en Anita zijn door PSV opgeleidquote:Op zondag 17 juni 2012 02:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je vergeet de persoon die feyenoord 2e maakte, de man die az zo dicht maakte achterin, de man die ajax kampioen maakte...
Waarmee?quote:
Ja piemelsquote:Op zondag 17 juni 2012 02:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti, Moisander en Anita zijn door PSV opgeleid
Met alles wat met het NL elftal te maken heeft of de spelers discussie, ik moet er van janken.quote:
Oke.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alles wat met het NL elftal te maken heeft of de spelers discussie, ik moet er van janken.
Eensquote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alles wat met het NL elftal te maken heeft of de spelers discussie, ik moet er van janken.
Echt he. Ze praten alleen maar over andere eredivisie clubsquote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij begon eerderquote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Caland het volgende:
Zolang Davy foto's blijft posten van wijven die hij nooit gaat neuken ga ik vrolijk door met deze kansloze kutdiscussie.
Maar dat is koffie dik kijken.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Caland het volgende:
Zolang Davy foto's blijft posten van wijven die hij nooit gaat neuken ga ik vrolijk door met deze kansloze kutdiscussie.
Wut ik dacht dat hij zijn ex posttequote:Op zondag 17 juni 2012 02:45 schreef Caland het volgende:
Zijn het ookquote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wut ik dacht dat hij zijn ex postte
Davy is een onderontwikkeld Ossenaartje (pleonasme) met een soort dwangneurose.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Smoofie het volgende:
Caland, davy is mn FOK! vriendje, stop eens
Ossquote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Davy is een onderontwikkels Ossenaartje (pleonasme) met een soort dwangneurose.
Maar dat doet er niet toequote:Op zondag 17 juni 2012 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Davy is een onderontwikkels Ossenaartje (pleonasme) met een soort dwangneurose.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |