WE gaan verliezen door bert zijn kankerbeslissingen, accepteer het nou maar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
Oneerlijk, want er speelt niemand die bij PSV opgeleid is.
Huntelaar heeft daar 2 jaar gespeeld joh, dat is geen opleiden te noemen.quote:
Makkelijk praten met één Feyenoorder.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
Van der Wiel, Bommel, Robben en Afellay falen het hardst dit EK.
Wel overwegend een bepaalde club.
MvB Fortunaquote:Op zondag 17 juni 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
Ajax, Fortuna, Groningen en PSV?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
VPersiequote:Op zondag 17 juni 2012 02:38 schreef Caland het volgende:
Je overschatte het opleidingsvermogen van PSV.quote:
Van vroeger. Nu is het veeeel beter.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je overschatte het opleidingsvermogen van PSV.
Ja. Huntelaar heeft een half jaar in Jong PSV gespeeld en wordt daar door sommigen ook al als zelf opgeleide speler gezien. Je weet het maar nooit met die gasten.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je overschatte het opleidingsvermogen van PSV.
Mwha, zo grappig vind ik dat niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Huntelaar heeft een half jaar in Jong PSV gespeeld en wordt daar door sommigen ook al als zelf opgeleide speler gezien. Je weet het maar nooit met die gasten.
Dat is waar. Die werd net ook al 2 keer genoemd.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Huntelaar heeft een half jaar in Jong PSV gespeeld en wordt daar door sommigen ook al als zelf opgeleide speler gezien. Je weet het maar nooit met die gasten.
Eerst zien, dan geloven. Vooralsnog hebben 'jullie' de afgelopen tien jaar welgeteld één speler opgeleid van een redelijk niveau. Al vind ik dat Afellay er niks van kan, maar dat geheel terzijde.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vooral het nieuwe systeem, Spartahunt
Hij kan in ieder geval prima met links een bal voorgeven.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Vooralsnog hebben 'jullie' de afgelopen tien jaar welgeteld één speler opgeleid van een redelijk niveau. Al vind ik dat Afellay er niks van kan, maar dat geheel terzijde.
je vergeet de persoon die feyenoord 2e maakte, de man die az zo dicht maakte achterin, de man die ajax kampioen maakte...quote:Op zondag 17 juni 2012 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Vooralsnog hebben 'jullie' de afgelopen tien jaar welgeteld één speler opgeleid van een redelijk niveau. Al vind ik dat Afellay er niks van kan, maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |