Je wilt verder gaan, ik zie het in je post!! Maar je bent bij de verkeerde persoon, mis kan Firefox je wel verder helpenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap waar je naar toe wilt, maar ik ga je geen verkering vragen.
Je zult ongetwijfeld een leuke man vinden met wie je de rest van je leven deelt, maar ik ben die man niet.
Hadden we maar de Vrij en Vlaar daar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ronaldo die tegenover Crackory staat en Heitinga die hem rugdekking moet geven. Dat gaat episch worden.
zoietsquote:
Beter geen hoop.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
Door jullie wordt het laatste sprankje ongefundeerde hoop dat ik nog had compleet verwoest.
Heitinga, het o zo grote talent van ajaxquote:Op zondag 17 juni 2012 02:33 schreef Caland het volgende:
Bijna net zo episch als Krohn Deli die Heitinga uitkapt alsof hij er niet staat, overigens.
Die zijn beter dan die 2 die er nu staan iddquote:Op zondag 17 juni 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hadden we maar de Vrij en Vlaar daar.
En maar kankeren op de (ex) PSVérsquote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heitinga, het o zo grote talent van ajax
Boulah moet erin man. Kan ronaldo ook weer terugdenken aan 2006quote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
Oja, en Sneijder als verkapte linksbuiten.
Krijg je Nani en die Pereira ofzo die met z'n 2en op Willems afstormen.
Alsof die langs Willems komenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
Willems is het wel gewend de afgelopen wedstrijdenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
Dat realiseer nu ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:34 schreef Caland het volgende:
Jack met zijn oude vdWiel terugquote:Op zondag 17 juni 2012 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En maar kankeren op de (ex) PSVérsnee v.d. Wiel, Heintinga zijn lekker bezig.. en Stekelenburg
Tsja, zijn geen PSVers he.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En maar kankeren op de (ex) PSVérsnee v.d. Wiel, Heintinga zijn lekker bezig.. en Stekelenburg
Kwam door Joris, Willems moesr ineens 3 man dekkenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt niemand voorbij nee, zagen we wel tegen Duitsland.
Affelay, Huntelaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
Oneerlijk, want er speelt niemand die bij PSV opgeleid is.
Morgen Huntelaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
De spits die iedereen zo graag wil opstellenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:37 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |