Misschien is hij alleen gek op nagellakquote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje gepikeerd omdat ik Ronaldo homo noemde?
Ja ik had ook vertrouwen in Benzema, achja.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle voetbaln00b zijn boos op mij omdat ik ze heb afgeraden om Gomez te pakken in de pool.
Ik heb zelf Benzema
Voetbalkwaliteiten hebben niks met geaardheid te maken. Ik vind het een fantastische spelerquote:
Dat is balen, kon je goedkoop zuipen...quote:Op zondag 17 juni 2012 02:23 schreef Caland het volgende:
Morgen trouwens voor een euro bier in de kroeg vanaf 7 uur tot na de wedstrijd. Geen geld.
Poll: Moet Davy geile wijven wallpapers posten?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll is 3-3 gebleven voor 5 minuten, wat nu?
Allemaal achter elkaar zitten, maken we een homofilequote:Op zondag 17 juni 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll is 3-3 gebleven voor 5 minuten, wat nu?
En meteen al 1 op neequote:Op zondag 17 juni 2012 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poll: Moet Davy geile wijven wallpapers posten?
• Ja, leuk!
• Nee, dat hoeft van mij niet zo.
• Ik ben Davy zelf, ik ben niet in staat objectief te stemmen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zie 'om zelf wijven te neuken' er niet staan. Maar neem aan dat het van soortgelijke strekking was.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poll: Moet Davy geile wijven wallpapers posten?
• Ja, leuk!
• Nee, dat hoeft van mij niet zo.
• Ik ben Davy zelf, ik ben niet in staat objectief te stemmen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als ik wallpapers van geile wijven wou zien was ik wel naar een website gegaan waar wallpapers met geile wijven erop stonden.quote:
Ja zo kunnen we dat wel bij elk onderwerp doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik wallpapers van geile wijven wou zien was ik wel naar een website gegaan waar wallpapers met geile wijven erop stonden.
Nee, je hebt nu indirect aangegeven een kloon van Davy te zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie 'om zelf wijven te neuken' er niet staan. Maar neem aan dat het van soortgelijke strekking was.
Eerste keer dat ik je een redelijk punt zie maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we dat wel bij elk onderwerp doen.
Als ik een discussie over het EK zie ga ik wel naar het EK forum
Jaquote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje gepikeerd omdat ik Ronaldo homo noemde?
Het spijt me oprecht.quote:
Wil je een grote knuffel dan?quote:
Ik snap waar je naar toe wilt, maar ik ga je geen verkering vragen.quote:
Heb zo'n idee dat hij morgen er wel 1 inschiet ja misschien meer.. postiga to score @ 3.3 is ok leukquote:
Ronaldo die tegenover Crackory staat en Heitinga die hem rugdekking moet geven. Dat gaat episch worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat hij morgen er wel 1 inschiet ja misschien meer.. postiga to score @ 3.3 is ok leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |