Yep.quote:
Minder budget.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heeft Eredivisie Live niet dit soort 'reclames' ?
Dit is basketbalquote:Op zondag 17 juni 2012 01:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heeft Eredivisie Live niet dit soort 'reclames' ?
Ik zat gisteren een paar seconden niet wifi in dat Oekraine wedstrijdtopic. Gelijk 150 mb kwijt ofzoquote:Op zondag 17 juni 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
16,3 MB maar, en dat voor zo'n klotepic. Je weet mobiele gebruikers wel te raken
Snap ook niet dat je mobiel gaat zitten internetten. Je hoort gewoon een laptop te hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat gisteren een paar seconden niet wifi in dat Oekraine wedstrijdtopic. Gelijk 150 mb kwijt ofzo
Nee mang Willem lekker chilluh jeweetquote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik Willems morgen ook doen![]()
Terecht wel, was een achterlijke mening die Beenhakker had.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:02 schreef Typisch het volgende:
Hehe, die Derksen bij VI even helemaal los over Beenhakker.
Dan zie ik helemaal geen klote van de wedstrijden.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je mobiel gaat zitten internetten. Je hoort gewoon een laptop te hebben.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo iets.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:jack_afc1895 twitterde op zondag 17-06-2012 om 01:49:57Mijn opstelling: MS, GvdW, JM, JH,KB, DK, NdJ, WS, AR, RvP en KJHMiddenveld opstellen in een "kommetje" en twee spitsen met RvP om KJH heen reageer retweet
''Die zit op zijn dakterras s'avonds chagrijnig naar De Kuip te kijken.''quote:Op zondag 17 juni 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht wel, was een achterlijke mening die Beenhakker had.
Is dit hebreeuws ofzo?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
twitter:jack_afc1895 twitterde op zondag 17-06-2012 om 01:49:57Mijn opstelling: MS, GvdW, JM, JH,KB, DK, NdJ, WS, AR, RvP en KJHMiddenveld opstellen in een "kommetje" en twee spitsen met RvP om KJH heen reageer retweet
Twitter is de teloorgang van communicatie.quote:
Wie is LB dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
Hij wil volgens mij serieus Boulahrouz op linksback zetten.quote:
Zoek gewoon zijn naam op en je hebt genoeg.quote:
op doelquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil volgens mij serieus Boulahrouz op linksback zetten.
Oke bedankt.quote:
Dat sowieso. Echt kut dat hij niet voor PSV is ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. De man is compleet doorgeslagen.
PSVquote:Op zondag 17 juni 2012 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Echt kut dat hij niet voor PSV is ofzo.
Als voorbeeld, niet voor Ajax iig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Ik zou je voor gek verklaren, ware het niet dat alles beter is dan Van der Wielquote:Op zondag 17 juni 2012 02:09 schreef Caland het volgende:
Kuijt gewoon rechtsback morgen, lijkt me logisch.
Of mensen die zeggen dat we allemaal positief moeten blijvenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:10 schreef mrstylo het volgende:
Maar waar ik me nu aan irriteer is dat mensen(media) denken dat we Portugal makkelijk verslaan.
idd, beter zijn we gewoon allemaal negatief en depressief.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen dat we allemaal positief moeten blijven
Dit is echt zo zielig.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
En dan: "ja maar wel juichen als we het straks wel redden he!!" Ja, duh
Nee joh, als je maar geen bepaalde emotie MOET hebben, laat iedereen, negatief of positief dat lekker zelf bepalen joh.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, beter zijn we gewoon allemaal negatief en depressief.
Klopt ja, die normaal geen voetbal volgenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is echt zo zielig.
Zijn vaak ook mensen met die Oranje tabs.
Aldus de man die al drie keer van oranje naar zwart is gegaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, beter zijn we gewoon allemaal negatief en depressief.
IRL ook zo.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, die normaal geen voetbal volgen
huhquote:Op zondag 17 juni 2012 02:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de man die al drie keer van oranje naar zwart is gegaan.
Heb volgens mij geen Oranje shirt.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Misschein doe ik morgen een Oranje shirtje aan, wellicht helpt het.. tot nu toe 2x zwart.
Zo hinderlijk mensen die je voorspellingen opvatten als het niet gunnen oid.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
IRL ook zo.
Toen ik paar weken beweerde dat we niet van Denenmarken, Duitsland en Portugal gingen winnen en lachte ze me net niet uit.
Ja, jezus, dáár lag het dus aan.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Misschein doe ik morgen een Oranje shirtje aan, wellicht helpt het.. tot nu toe 2x zwart.
Dat is tot nu toe de enige wedstrijd die ik helemaal goed heb voorspeld in de poulequote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
Het mooie nog zijn die gasten die je voor nepsupporter uitmaken omdat je denkt dat Oranje van een Duitsland verliest.
Ik zag jouw naam vanmiddag of gisteren opeens in het zwartquote:
Dat valt nog mee, ik was een kut mof, nsbér, hoop ziekte en weet ik het watquote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
Het mooie nog zijn die gasten die je voor nepsupporter uitmaken omdat je denkt dat Oranje van een Duitsland verliest.
Van die fans die altijd maar denken dat je alles wint en geen negatief woord over hun club/land kunnen verdagenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
Ik ben een buitenlander dus wordt dan nog erger gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
Morgen gewoon je schuimrubberen wortelpak aan dusquote:Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben een buitenlander dus wordt dan nog erger gezien.
Ik denk eigenlijk bijna standaard dat Feyenoord belangrijke potten verliest, mooie nepsupporter ben ik danquote:Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van die fans die altijd maar denken dat je alles wint en geen negatief woord over hun club/land kunnen verdagen
Ja klopt 1x maar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam vanmiddag of gisteren opeens in het zwart
Problem?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van die fans die altijd maar denken dat je alles wint en geen negatief woord over hun club/land kunnen verdagen
Hehe, je pakt de hint op.quote:
Afgelopen seizoen waren ze in de topwedstrijden echt goedquote:Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk bijna standaard dat Feyenoord belangrijke potten verliest, mooie nepsupporter ben ik dan
De optie 'niemand zit op de kankerfoto's van Davy te wachten' staat er niet bij.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll: Moet Davy geile wijven wallpapers posten?
• Ja, ik hou van het vrouwelijk schoon
• Nee, ik val op mannen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goed gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Caland het volgende:
[..]
De optie 'niemand zit op de kankerfoto's van Davy te wachten' staat er niet bij.
Caland en wie is de 3de?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:20 schreef Doublepain het volgende:
Een van de 3 die op mannen viel is GGMM.. Weet ik zeker!
Alle voetbaln00b zijn boos op mij omdat ik ze heb afgeraden om Gomez te pakken in de pool.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk schiet Gomez er morgen 3 in, hij moet topscorer worden.
Die gekke Rus is nu naar huis dus dat komt goed uit.
Nog steeds een beetje gepikeerd omdat ik Ronaldo homo noemde?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:20 schreef Doublepain het volgende:
Een van de 3 die op mannen viel is GGMM.. Weet ik zeker!
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje gepikeerd omdat ik Ronaldo homo noemde?
Misschien is hij alleen gek op nagellakquote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had ook vertrouwen in Benzema, achja.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle voetbaln00b zijn boos op mij omdat ik ze heb afgeraden om Gomez te pakken in de pool.
Ik heb zelf Benzema
Voetbalkwaliteiten hebben niks met geaardheid te maken. Ik vind het een fantastische spelerquote:
Dat is balen, kon je goedkoop zuipen...quote:Op zondag 17 juni 2012 02:23 schreef Caland het volgende:
Morgen trouwens voor een euro bier in de kroeg vanaf 7 uur tot na de wedstrijd. Geen geld.
Poll: Moet Davy geile wijven wallpapers posten?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll is 3-3 gebleven voor 5 minuten, wat nu?
Allemaal achter elkaar zitten, maken we een homofilequote:Op zondag 17 juni 2012 02:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll is 3-3 gebleven voor 5 minuten, wat nu?
En meteen al 1 op neequote:Op zondag 17 juni 2012 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
• Ja, leuk!
• Nee, dat hoeft van mij niet zo.
• Ik ben Davy zelf, ik ben niet in staat objectief te stemmen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik zie 'om zelf wijven te neuken' er niet staan. Maar neem aan dat het van soortgelijke strekking was.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
• Ja, leuk!
• Nee, dat hoeft van mij niet zo.
• Ik ben Davy zelf, ik ben niet in staat objectief te stemmen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als ik wallpapers van geile wijven wou zien was ik wel naar een website gegaan waar wallpapers met geile wijven erop stonden.quote:
Ja zo kunnen we dat wel bij elk onderwerp doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik wallpapers van geile wijven wou zien was ik wel naar een website gegaan waar wallpapers met geile wijven erop stonden.
Nee, je hebt nu indirect aangegeven een kloon van Davy te zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie 'om zelf wijven te neuken' er niet staan. Maar neem aan dat het van soortgelijke strekking was.
Eerste keer dat ik je een redelijk punt zie maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we dat wel bij elk onderwerp doen.
Als ik een discussie over het EK zie ga ik wel naar het EK forum
Jaquote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me oprecht.quote:
Wil je een grote knuffel dan?quote:
Ik snap waar je naar toe wilt, maar ik ga je geen verkering vragen.quote:
Heb zo'n idee dat hij morgen er wel 1 inschiet ja misschien meer.. postiga to score @ 3.3 is ok leukquote:
Ronaldo die tegenover Crackory staat en Heitinga die hem rugdekking moet geven. Dat gaat episch worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat hij morgen er wel 1 inschiet ja misschien meer.. postiga to score @ 3.3 is ok leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |