dat is met alles joh, vergelijk de site van bijvoorbeeld de NFL eens met die van eredivisie. Zelfs preseason zie je op de NFL site de vetste filmpjes.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:49 schreef mrstylo het volgende:
Waarom heeft Eredivisie Live niet dit soort 'reclames' ?
16,3 MB maar, en dat voor zo'n klotepic. Je weet mobiele gebruikers wel te rakenquote:
Mja klopt, maar beetje geirriteerd door het verlies he dan wil je het terug winnenquote:Op zondag 17 juni 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben zeer begaan met het lot van m'n mede-vbl gebruikers. Op een enkeling na.
Op Ek's moet je niet wedden joh, daar gebeuren de raarste dingen.
Ah, je zit ook nog op NED1?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
Het is zo'n grote auto, met chauffeur, maar d'r zitten ook nog andere mensen in!
Daar naaien ze je mee. Alle winst die tijdens de reguliere competitie boekt in één keer weg.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja klopt, maar beetje geirriteerd door het verlies he dan wil je het terug winnenmaar soms is het lastig om 2 maanden niks te doen wachtne op de eredivisie.
Maar het is vrij onvoorspelbaar ja....
Yep.quote:
Minder budget.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:49 schreef mrstylo het volgende:
Dit is basketbalquote:Op zondag 17 juni 2012 01:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik zat gisteren een paar seconden niet wifi in dat Oekraine wedstrijdtopic. Gelijk 150 mb kwijt ofzoquote:Op zondag 17 juni 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
16,3 MB maar, en dat voor zo'n klotepic. Je weet mobiele gebruikers wel te raken
Snap ook niet dat je mobiel gaat zitten internetten. Je hoort gewoon een laptop te hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat gisteren een paar seconden niet wifi in dat Oekraine wedstrijdtopic. Gelijk 150 mb kwijt ofzo
Nee mang Willem lekker chilluh jeweetquote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik Willems morgen ook doen![]()
Terecht wel, was een achterlijke mening die Beenhakker had.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:02 schreef Typisch het volgende:
Hehe, die Derksen bij VI even helemaal los over Beenhakker.
Dan zie ik helemaal geen klote van de wedstrijden.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je mobiel gaat zitten internetten. Je hoort gewoon een laptop te hebben.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo iets.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:jack_afc1895 twitterde op zondag 17-06-2012 om 01:49:57Mijn opstelling: MS, GvdW, JM, JH,KB, DK, NdJ, WS, AR, RvP en KJHMiddenveld opstellen in een "kommetje" en twee spitsen met RvP om KJH heen reageer retweet
''Die zit op zijn dakterras s'avonds chagrijnig naar De Kuip te kijken.''quote:Op zondag 17 juni 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terecht wel, was een achterlijke mening die Beenhakker had.
Is dit hebreeuws ofzo?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
twitter:jack_afc1895 twitterde op zondag 17-06-2012 om 01:49:57Mijn opstelling: MS, GvdW, JM, JH,KB, DK, NdJ, WS, AR, RvP en KJHMiddenveld opstellen in een "kommetje" en twee spitsen met RvP om KJH heen reageer retweet
Twitter is de teloorgang van communicatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |