Ja, jezus, dáár lag het dus aan.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Misschein doe ik morgen een Oranje shirtje aan, wellicht helpt het.. tot nu toe 2x zwart.
Dat is tot nu toe de enige wedstrijd die ik helemaal goed heb voorspeld in de poulequote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
Het mooie nog zijn die gasten die je voor nepsupporter uitmaken omdat je denkt dat Oranje van een Duitsland verliest.
Ik zag jouw naam vanmiddag of gisteren opeens in het zwartquote:
Dat valt nog mee, ik was een kut mof, nsbér, hoop ziekte en weet ik het watquote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
Het mooie nog zijn die gasten die je voor nepsupporter uitmaken omdat je denkt dat Oranje van een Duitsland verliest.
Van die fans die altijd maar denken dat je alles wint en geen negatief woord over hun club/land kunnen verdagenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
Ik ben een buitenlander dus wordt dan nog erger gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:15 schreef Caland het volgende:
Morgen gewoon je schuimrubberen wortelpak aan dusquote:Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben een buitenlander dus wordt dan nog erger gezien.
Ik denk eigenlijk bijna standaard dat Feyenoord belangrijke potten verliest, mooie nepsupporter ben ik danquote:Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van die fans die altijd maar denken dat je alles wint en geen negatief woord over hun club/land kunnen verdagen
Ja klopt 1x maar.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam vanmiddag of gisteren opeens in het zwart
Problem?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van die fans die altijd maar denken dat je alles wint en geen negatief woord over hun club/land kunnen verdagen
Hehe, je pakt de hint op.quote:
Afgelopen seizoen waren ze in de topwedstrijden echt goedquote:Op zondag 17 juni 2012 02:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk bijna standaard dat Feyenoord belangrijke potten verliest, mooie nepsupporter ben ik dan
De optie 'niemand zit op de kankerfoto's van Davy te wachten' staat er niet bij.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll: Moet Davy geile wijven wallpapers posten?
• Ja, ik hou van het vrouwelijk schoon
• Nee, ik val op mannen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goed gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Caland het volgende:
[..]
De optie 'niemand zit op de kankerfoto's van Davy te wachten' staat er niet bij.
Caland en wie is de 3de?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:20 schreef Doublepain het volgende:
Een van de 3 die op mannen viel is GGMM.. Weet ik zeker!
Alle voetbaln00b zijn boos op mij omdat ik ze heb afgeraden om Gomez te pakken in de pool.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk schiet Gomez er morgen 3 in, hij moet topscorer worden.
Die gekke Rus is nu naar huis dus dat komt goed uit.
Nog steeds een beetje gepikeerd omdat ik Ronaldo homo noemde?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:20 schreef Doublepain het volgende:
Een van de 3 die op mannen viel is GGMM.. Weet ik zeker!
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje gepikeerd omdat ik Ronaldo homo noemde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |