Gewoon fucking hard van de kaart. Iedereen denkt wel dat 'ie verantwoordelijk met veel geld kan om gaan maar ik zou wss ook snel in de goot liggen met een OD.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Enig cynisme kan Perez Hilton niet onderdrukken![]()
[ afbeelding ]
"went into a deeeeeep sleep" -->
"all was well with the sleepy bear" -->
Ik weet niet wat haar geestelijke vermogens zijn, ik ken haar alleen van de Fok! berichten en Playboyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het zo bont maken dat je mogelijk je 30ste levensjaar niet eens haalt, alleen omdat je veel geld hebt, daar speelt toch een grote factor domheid/ white trash mee hoor.
Denk het ook hoor. Zij was al een kindsterretje op haar 10e ofzo, uit een abusive family waarbij pa ma sloeg en alcoholist was en waarbij ma de rol van manager op zich namquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:20 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat haar geestelijke vermogens zijn, ik ken haar alleen van de Fok! berichten en Playboymaar ik denk echt dat veel mensen op zo'n jonge leeftijd niet met zulke 'macht' om kunnen gaan.
Ze kan altijd bij mij aankloppen voor een maandje anonimiteit en een lesje omgaan met geld. Tegen een kleine (fysieke) vergoeding uiteraard.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Denk het ook hoor. Zij was al een kindsterretje op haar 10e ofzo, uit een abusive family waarbij pa ma sloeg en alcoholist was en waarbij ma de rol van manager op zich nam
Leer mij Lindsay Lohan kennen![]()
![]()
Ehhh...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:24 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ze kan altijd bij mij aankloppen voor een maandje anonimiteit en een lesje omgaan met geld. Tegen een kleine (fysieke) vergoeding uiteraard.
Ik denk dat we jullie dan alletwee kunnen oprapenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:15 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Gewoon fucking hard van de kaart. Iedereen denkt wel dat 'ie verantwoordelijk met veel geld kan om gaan maar ik zou wss ook snel in de goot liggen met een OD.
Je 30ste levensjaar willen halenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het zo bont maken dat je mogelijk je 30ste levensjaar niet eens haalt, alleen omdat je veel geld hebt, daar speelt toch een grote factor domheid/ white trash mee hoor.
Daar zou ik wel van uitgaan ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ehhh...
[..]
Ik denk dat we jullie dan alletwee kunnen oprapen
Ik ben godverdomme 30, en ja, het is kut.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je 30ste levensjaar willen halen
Alles wordt toch kut na je 30ste.
quote:
Duude...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:19 schreef zarGon het volgende:
Volgend jaar. Okay, mooi. Dat ze dan mag sterven..
27 is een 'magische' leeftijd, zie ook Amy enzo.quote:
Die bovenste foto is een bewerkte van Elizabeth Taylorquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef tbl1966 het volgende:
Die bovenste
[..]
Die bovenste foto is een bewerkte van Elizabeth Taylor
[ afbeelding ]
I know. Ik ken de 27-club. Maar still, alsof het dan goed is voor haar om dood te gaan. Wtf.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:59 schreef static het volgende:
[..]
27 is een 'magische' leeftijd, zie ook Amy enzo.
Ze speelt Elizabeth Taylor, dus uiteraard zijn er foto's waarin ze haar heel dicht benaderd wat uiterlijk betreft.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef tbl1966 het volgende:
Die bovenste
[..]
Die bovenste foto is een bewerkte van Elizabeth Taylor
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen. Maar heb geen zin in weer een slotje van Static.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
Tjonge, wat een topickick. Ik dacht dat ze eindelijk club 27 zou gaan joinen binnenkort
Goedzo. Eindelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen. Maar heb geen zin in weer een slotje van Static.
Er staat natuurlijk niet bij wat ze vragen voor een fles champagne bv. Drank uit de minibar is ook nog eens een paar keer duurder dan normaal, he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef tong80 het volgende:
Uiteraard is een specificatie van de rekening 'gelekt' naar de media. Het is wel duidelijk dat ze niet stil heeft gezeten tijdens haar overnachtingen in het hotel. Zo heeft ze tijdens haar verblijf van 47 dagen voor ruim 3.145 dollar gebruik gemaakt van de minibar. Wat neerkomt op een gemiddelde van 66 dollar per dag met een uitschieter naar ruim 500 dollar op één dag.
Maar dan moet je wel de TT veranderen en er iets algemeners van maken.quote:
'met een uitschieter naar ruim 500 dollar op één dag.'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef Cavalinho het volgende:
Roomservice gebruiken na of tussen je gewone maaltijden om wat te snacken en drinken als je film zit te kijken bv vind ik normaal.
Done.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de TT veranderen en er iets algemeners van maken.
Een fles champagne is al 500 dollar, wat zeur je nou?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
'met een uitschieter naar ruim 500 dollar op één dag.'
Zeur ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Een fles champagne is al 500 dollar, wat zeur je nou?
Het blijft veel geld natuurlijk voor een tussendoortjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef Cavalinho het volgende:
Nee, sorry, je zeurt niet, maar 500 dollar uitgeven op 1 dag is echt niet moeilijk of raar in een luxe hotel.
En het was een uitschieter lees ik, gemiddeld 66 dollar, dat valt best wel mee. Roomservice in een hotel is altijd hardstikke duur.quote:
In 47 dagen, ongeveer 49 pakjes sigaretten, dat is een pakje per dag, heel gemiddeld voor een roker. Ik zie ook hier niks schokkends aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef tong80 het volgende:
Daarnaast ligt er een behoorlijke laag asfalt in de longen van de actrice. Ze heeft ruim 686 dollar aan sigaretten opgerookt in het hotel. Dit komt neer op zo'n 49 pakjes sigaretten. Niet zo gek natuurlijk als je het zo gezellig maakt.
Denk je werkelijk dat het alleen komt omdat ze veel geld heeft?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat het alleen komt omdat ze veel geld heeft?
Uiteraard, maar ik denk dat er ook wat collectieve verontwaardiging is over het feit dat zij haar kansen om (redelijk) groot te kunnen worden heeft weggegooid door niet een aantal, maar héél veel keren laveloos in de goot te liggen in plaats van gewoon op tijd te komen opdagen op haar werk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef Cavalinho het volgende:
Het is altijd een combinatie van een heleboel factoren, maar laten we eerlijk zijn, haar misdragingen halen meteen de bladen, die van de gemiddelde student de zich misdraagt of bewusteloos zuipt niet.
Ze is niet anders dan een heleboel anderen van haar leeftijd, alleen wordt er meer gelet op haar gedrag.
WTF.quote:
bronquote:6:00 AM PT -- Lindsay is telling friends she had no idea she hit anybody and it wasn't until she came out and got arrested that she knew anything was going on.
As for the story about one of the passengers in her SUV getting out of the car and checking for damages, she says it never happened. Nobody ever got out of the car.
Lohan is calling the incident "really fishy" because the man didn't appear to have any visible injuries and feels she's the victim of a set up. She's not going to let the incident go and is planning on fighting it to the end.
0314_divider_graphic
Lindsay Lohan was arrested for leaving the scene of an accident early this morning after allegedly clipping a pedestrian in downtown Manhattan ... TMZ has learned.
Law enforcement sources tell TMZ, Lindsay was pulling in to park her Porsche Cayenne near the Dream Hotel in downtown NYC when -- at a very low speed -- she allegedly hit the knee of a 30-something year old guy. That was around shortly after midnight.
We're told one of Lindsay's passengers in the SUV got out and checked the vehicle for damage, and then LiLo and co. went inside the hotel.
We're told someone called police while Lindsay was inside ... and when she walked out of the hotel -- around 2:30AM ET -- officers arrested her.
As Lindsay was taken into custody she frantically screamed, "Call my dad! Call my dad!"
According to our sources ... Lindsay was taken to the station, fingerprinted, photographed and booked for leaving the scene of an accident -- a misdemeanor -- and then released with a desk appearance ticket ... meaning she did not have to pay bail before release.
We're told alcohol was not involved.
We're told the alleged victim was hospitalized ... however, he was not knocked down or dragged, and didn't have any visible injuries.
This arrest could absolutely trigger a probation violation in Lindsay's jewelry theft case because one of the conditions of probation is she OBEY ALL LAWS.
Even without a conviction, Judge Stephanie Sautner -- the judge in the jewelry theft case -- could haul Lindsay's butt into court if there's probable cause to believe she committed a crime.
Right back at ya, met je lawsuit.quote:Lindsay Lohan may be a really bad driver, but she was not a really bad drunk driver this week ... so she's going to sue the guy who accused her of DWB -- Driving While Blotto.
You'll recall.... Jose Rodriguez claims Lindsay struck him while she was driving a Porsche this week in NYC. Rodriguez gave an interview to a reporter and claimed Lindsay was slurring and "smelled like alcohol real bad" at the time of the incident.
The cops and others say Lindsay had not been drinking and alcohol was not a factor in the alleged incident.
We're told Lindsay believes she could lose work if people think she's off the wagon, so she's planning on suing Rodriguez for defamation.
Lindsay is saying, "I'm tired of people lying just to score a quick paycheck."
Jij bent van de Lilo-fanclub, dat je er nu weer over begint?quote:Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Cavalinho het volgende:
Misschien is het voor sommigen moeilijk te zien dat ze gewoon een goede actrice is met veel ervaring en dat wat ze in haar vrije tijd doet niemand wat aangaat en hoe ze eer uit ziet ook niet relevant is, daar je toch wordt vol geplamuurd voor opnames.
Het feit dat ze graag foto's en berichten publiceren waarop ze niet goed voor de dag komt omdat het publiek dat blijkbaar graag ziet en het goed verkoopt, wil niet zeggen dat ze zo 24/7 is en als je foto's gaat nemen op een willekeurig studentenfeest, zien ze er niet anders uit, en de verslagen die je daar van kunt doen over misdragingen ook niet, maar niemand die de studenten uitgebreid gaat aanvallen laat staan de foto's publiceren, want ze zijn niemand.
Leer toch eens hoe roddelpers werkt.
Wie heeft het over allemaal?quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef Copycat het volgende:
Want wij zijn allemaal zo gullible dat we dat zelf niet snappen.
Succes dan maar.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef Cavalinho het volgende:
ik blijf toch tegen beter weten in hopen dat mensen leren hoe dingen werken en zo milder worden in hun oordeel.
Ik vergelijk, en dat staat er ook, het feit dat ze niet geeft om het eindresultaat van de film.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lindsay Lohan met Johnny Depp vergelijken. Ze is als Disneyactrice wel oke.
Johnny Depp is idd een geweldige acteur, mooie man ook.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lindsay Lohan met Johnny Depp vergelijken. Ze is als Disneyactrice wel oke.
Ach op die leeftijd Traci al 12 jaar langer.quote:Op maandag 24 september 2012 14:24 schreef Cavalinho het volgende:
In "Mean girls" had ze al 6 jaar acteer ervaring in 5 films.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:23 schreef tong80 het volgende:
Ach op die leeftijd Traci al 12 jaar langer.
Die moeder is helemaal geschift. Ik heb eens via E een reallife soap gezien over die moeder en haar zus en ik weet het niet hoor . Ze leven daar in Lala land en denken dat ze onschendbaar zijn en alles mogen en als er iets niet gaat zoals het hoort is het allemaal de paparazzi die leugens opmaken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:48 schreef sherezade het volgende:
Lilo heeft het dus niet van een vreemde , onlangs dus bij Dr phil
Johny Depp en Lohan vergelijkenquote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef Cavalinho het volgende:
tong80 Kijk bv eens naar "Georgia Rule"
Ze zoekt geen stardom. Dus ook niet naar "mooie kansen" .
Vergelijk met bv Johnny Depp. Die kan het ook geen fuck schelen wat het publiek van het eindresultaat of van hem, for that matter, vindt.
Alleen is het hem veel beter gelukt om under de radar te blijven, met name toen hij in Frankrijk woonde.
Het is verder verdomd moeilijk om haar reputatie te keren omdat ze onder een vergrootglas leeft en er mesnen zijn die het heerlijk vinden om slecht gedrag te zoeken of vezinnen in/over haar.
Kijk nu bv al naar dat zogenaamde ongeluk. Valse beschuldiging op niks af.
Jonguh! Als Johnny Depp zo'n ouders had gehad, was hij ook een trainwreck!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ze zet zichzelf continue in de slachtofferrol, net als die moeder. het ligt continu aan een ander. Ze kan er ook voor kiezen net als Britney te stoppen een trainwreck te zijn en aan zichzelf te werken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Als Johnny Depp zo'n ouders had gehad, was hij ook een trainwreck!
Dan zou hij ook fuck off op zijn vingernagel zetten op zijn day in court. En er zelf helemaal niks aan kunnen doen.
Je kent andere studenten dan ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach kom op zeg, de gemiddelde student is niet betrokken bij meerdere auto-ongelukken, diefstallen en drugsincidenten.
Er zijn heel veel beroemdheden die net zo veel last hebben van de papperazzi en de media en die 'overkomen' dit soort zaken toch niet (zo vaak).
En die moeder zit helemaal dronken of onder de drugs bij dr Phil. Hoe normaal is dat?
Nee, dit topic is bedoeld voor gossip. Als ze straks helemaal gelukkig wordt met Roseanne Barr, dan zitten we hier ook te hiephiephoera'en hoor. Er is gewoon vooral allemaal drama dat om haar heen hangt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:15 schreef Cavalinho het volgende:
Ja ik weet dat dit topic helemaal bedoeld is om haar door het slijk te halen. Sorry dat ik off topic ga door te reageren op bepaalde dingen.
Is dit weer zo een tussen-neus-en-lippen hint dat je haar ooit hebt mogen ontmoeten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Cavalinho het volgende:
Ze is niet zo media geil als het lijkt. Wel eens met haar opgetrokken?
quote:sen·sa·tion·al·ized, sen·sa·tion·al·iz·ing, sen·sa·tion·al·iz·es
To cast and present in a manner intended to arouse strong interest, especially through inclusion of exaggerated or lurid details
Ik geloof niet dat jullie ooit wat positiefs zullen melden over haar. Want dat is niet leuk voor de haters die de topics eerder volgooien dan de fans.quote:sensationalize, sensationalise [sɛnˈseɪʃənəˌlaɪz]
vb
(tr) to cause (events, esp in newspaper reports) to seem more vivid, shocking, etc., than they really are
Stel je gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:15 schreef Cavalinho het volgende:
Ja ik weet dat dit topic helemaal bedoeld is om haar door het slijk te halen. Sorry dat ik off topic ga door te reageren op bepaalde dingen.
Thanks voor het uitleggen van dat moeilijke woordquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Cavalinho het volgende:
Er hangt geen drama om haar heen, maar sensonalisation.
quote:
sen·sa·tion·al·ized, sen·sa·tion·al·iz·ing, sen·sa·tion·al·iz·es
To cast and present in a manner intended to arouse strong interest, especially through inclusion of exaggerated or lurid details
quote:
sensationalize, sensationalise [sɛnˈseɪʃənəˌlaɪz]
vb
(tr) to cause (events, esp in newspaper reports) to seem more vivid, shocking, etc., than they really are
You Stan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Cavalinho het volgende:
Dat is een verwijzing naar het feit dat iedereen een mening over haar heeft gebaseerd op onzin en overtrokken feiten.
Er hangt geen drama om haar heen, maar sensonalisation.
[..]
[..]
Ik geloof niet dat jullie ooit wat positiefs zullen melden over haar. Want dat is niet leuk voor de haters die de topics eerder volgooien dan de fans.
quote:LiLo op de vuist met moeder, politie komt tussenbeide
Toen ze vanmorgen een oproep kregen met de melding dat Lindsay Lohan tegen haar wil opgesloten zat bij haar moeder Dina op Long Island (New York), besloot de politie een kijkje te gaan nemen.
De twee bleken in een hevige ruzie verwikkeld waarbij Lindsay een snijwonde aan haar been had opgelopen. In het handgemeen brak ook de armband die Lindsay droeg.
LiLo en haar moeder hadden die nacht samen de bloemetjes buitengezet in New York, waar ze om vier uur 's morgens een nachtclub verlieten. De ruzie begon naar verluidt al in de wagen op weg naar Dina's huis. De politie stelde een proces verbaal op, niemand werd gearresteerd.
Nee huiselijk geweld is niet grappig en als mijn verslaafde schoonmoeder mijn partner in elkaar slaat reageer ik niet zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Cavalinho het volgende:
Ja huiselijk geweld is grappig.
Reageer je ook zo als je verslaafde schoonmoeder je partner in elkaar slaat?
Moeder en dochter die op een dinsdag tot vier uur 's nachts uitgaan, op weg naar huis ruzie krijgen (ongetwijfeld niet helemaal nuchter) en dochter die uiteindelijk 911 belt omdat ze wordt 'opgesloten' bij haar moeder waarna de politie haar moet bevrijden.quote:
Jij vindt moeder en dochter niet compleet inwisselbaar voor elkaar?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef Cavalinho het volgende:
Nee. Dochter zit bij een onberekenbare vrouw die haar blijkbaar al een snijwond toegebracht heeft, dus god weet wat ze nog meer van plan is.
Ik kan daar de lol echt niet van inzien.
Het is wel haar moeder en ze wil echt haar goede kant zien, maar ze (moeder) blijft volkomen onbetrouwbaar en gevaarlijk.
En bij gevaar zul je toch om hulp moeten vragen.
Nee absoluut niet! Het is ook totaal onterecht om Lindsey te vergelijken met of aan te kijken voor de acties van haar moeder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jij vindt moeder en dochter niet compleet inwisselbaar voor elkaar?
Misschien de drie (?) keer dat ze in rehab heeft gezeten en tig keer dat ze is opgepakt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Cavalinho het volgende:
Waar haal je het idee vandaan dat het wel zo is? Eh, ik weet het antwoord, wel, de tabloids.
Je weet in welke subforum je zit he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Cavalinho het volgende:
Eh, ik weet het antwoord, wel, de tabloids.
Ik bedoel dat ze net zo onverantwoordelijk is als haar moeder. Of dat haar eigen schuld is; ik weet het niet. Met een opvoeding door twee nogal 'aparte' ouders is het moeilijk er ongeschonden uit te komen. Alhoewel het de vraag is hoe relevant dat nog is op haar leeftijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Cavalinho het volgende:
En dat maakt haar inwisselbaar voor haar moeder? Dus elke ster die rehab heeft gedaan (zijn er nogal wat) en een paar keer is opgepakt is inwisselbaar voor haar moeder? Interessante kijk op mensen heb je.
Ze neemt altijd gewoon verantwoording voor haar daden en probeert wat op te bouwen en iets te betekenen.
Ze lijkt totaal niet op haar moeder.
Uhm ... Er wordt gewoon melding gemaakt van een nieuwsfeit rondom Lindsay. In een topic dat gaat over calamiteiten rondom Lindsay. En laat dit wederom een gênante calamiteit zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef Cavalinho het volgende:
Jaja, ik moet me er ook gewoon niet mee bemoeien als men mensen zwart wil maken.
Sterren zijn voor jullie geen mensen.
Maar het is zoooo moeilijk.
quote:What's a night of cocaine allegations, violence and insults between family? 'Cause hours after their blowout fight, Lindsay Lohan and her mother Dina were already hugging it out.
Lindsay wrapped her arms around her mom as she left Dina's home in Long Island this morning ... where police responded after the two went nuclear on each other late last night.
As we previously reported, Lindsay had called her father Michael while she and Dina were screaming at each other in a limo on the way home from a nightclub ... and told him that she thought her mother was on cocaine.
During the argument, Dina told Lindsay ... "You're dead to me."
Guess it didn't take long for Lindsay to resurrect herself.
Read more: http://www.tmz.com/2012/1(...)sland/#ixzz28vE3dtug
Mams is net Patsy Stone.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:28 schreef Copycat het volgende:
Maar gelukkig is alles weer goedgeknuffeld:
[..]Foto's
op TMZ.
Verdomd!quote:
Nou ik denk dat ze beiden zo geschift als een weet niet wat zijn de ouders dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Copycat het volgende:
Wat een familie ook. Onduidelijk wie de slechtste ouder is, pa of ma.
De ruzie schijnt volgens Perez Hilton trouwens te gaan over 40.000 dollar die Lindsay haar moeder had geleend en die ze nu terugeist.
In de limo, na een nachtje in da club met mams.
quote:Lindsay Lohan made a hysterical plea for help to her father, as she claimed she was being kidnapped by Dina Lohan, screaming, "Dad, she's on cocaine. She's like touching her neck, and s**t" ... and TMZ has obtained audio of the conversation.
We broke the story ... Lindsay and Dina got into a ballistic argument after leaving a NYC club at 4 AM. The two were in a limo which was going to Dina's Long Island house.
During Lindsay's conversation, Lindsay tells her dad the fight ignited over money. Lindsay says she gave her mom $40,000 because Dina claimed she needed it to save her home from foreclosure. Nonetheless, Lindsay wanted her money back, and that's when fireworks erupted.
Lindsay told her dad, "She's saying disgusting things to me ... I'm dead to her now."
Lindsay says her mom is calling her "nuts."
During the conversation, you hear Lindsay tell her dad, "This is what you do. You ruin people," and then turns her anger back toward Dina ... adding, "She's like the f**king devil right now."
Lindsay goes on, telling her dad, "I have a gash on my leg from what happened."
We left messages for Dina. So far, no response.
quote:Lindsay has three younger siblings, all of whom have been models or actors: Michael Jr. (who appeared with Lindsay in The Parent Trap), Aliana "Ali", and Dakota "Cody", the youngest Lohan child.
quote:Broertje voor Lindsay Lohan.
Lindsay Lohan krijgt er over drie maanden een broertje bij.
Dat meldt TMZ.
Lindsays vader Michael en zijn vriendin Kate Major hebben LiLo nog niet op de hoogte gebracht van het nieuws. Lindsay zal het nieuws uit de media moeten vernemen, aangezien ze onlangs heeft aangegeven dat ze geen contact meer wil met haar vader.
Vader en dochter hebben flinke ruzie met elkaar, omdat Michael een telefoongesprek met Lindsay heeft opgenomen waarin ze zegt dat haar moeder Dina drugs gebruikt.
Het is te hopen dat de actrice en haar vader de ruzie bijleggen voordat de baby geboren wordt.
quote:Cops just showed up at Lindsay Lohan's Beverly Hills home after Michael Lohan and others tried to stage an intervention to get Lindsay into treatment ... TMZ has learned.
Michael Lohan and several others showed up at Lindsay's house Friday afternoon ... believing she has fallen off the wagon ... and they believe that's why she has become a no-show for post-production work on her upcoming movie, "The Canyons."
We spoke to Michael outside Lindsay's place ... and he said his daughter is surrounding herself with "a bunch of alcoholics and drug addicts."
Michael also claims Lindsay's entire team is on board with the intervention, though we cannot confirm that.
We're told Lindsay was at the house when Michael and team arrived, but someone claiming to be her boyfriend shooed them away. The "boyfriend" told TMZ Lindsay was inside and any problems Lindsay has will not be solved by her father.
Someone called the cops to report a trespassing call. Cops are currently on scene.
quote:Lindsay Lohan screwed up again ... no-showing at an important voice-over session for her upcoming movie ... and now the screenwriter is BLASTING her for being a flake.
Bret Easton Ellis -- who wrote Lindsay's new flick "The Canyons" -- claims Lohan missed her Automatic Dialog Replacement session on Wednesday ... and posted a tweet, saying he sent his bloodthirsty character from his 1991 book "American Psycho" over to find her ass.
Here's the tweet -- "Patrick Bateman has just headed over to Lindsay Lohan's hotel to confront her as to why she missed her f**king ADR on 'The Canyons' today..."
Of course, punctuality hasn't always been Lindsay's strong suit ... she has a history of running late to things like movie sets, made-for-TV-movie sets, "Glee," court dates, community service, airports, alcohol education classes, birthday parties ... and lunch.
Read more: http://www.tmz.com/2012/1(...)ellis/#ixzz29p7l0PID
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij heeft dat gesprek aan de media "gegeven"?
Ik heb nu al medelijden met die baby.
quote:THE DNA TEST IS IN -- Michael Lohan fathered an illegitimate lovechild back in 1995 behind Dina Lohan's back ... and Michael's reaction to the shocking paternity reveal was all caught on tape.
Michael agreed to submit to a DNA test for an episode of "Trisha Goddard" -- where he comes face-to-face for the first time with the 17-year-old girl who claimed to be his daughter -- and the results came back POSITIVE.
The girl's mother -- Kristi Horn -- has claimed Michael was the father for years, and has even tried multiple times to get him to pay child support ... but Michael adamantly denied the allegations.
The reveal -- which airs tonight on NBC -- is cringeworthy ... Michael can't believe the news ... and the girl's mother immediately bursts into tears.
After, Michael gets up to hug his newfound daughter (Ashley) and she resists, shouting, "No! No! No!" while Michael pleads, "I just want to hug you."
FYI ... Michael's two youngest children with Dina -- Ali and Cody -- were born in 1993 and 1996 respectively. Which means Ashley was conceived somewhere in the middle.
Congrats, Lindsay. You got a new half-sister
Read more: http://www.tmz.com#ixzz2CHbZ9MB1
quote:Lindsay Lohan gearresteerd in nachtclub
NEW YORK - Lindsay Lohan is gearresteerd in een nachtclub in New York. Daar zou ze hebben gevochten. Dit heeft de politie bevestigd tegenover TMZ.
Lohan kreeg donderdag om 4.00 uur Amerikaanse tijd ruzie met een vrouw in Club Avenue. De ruzie ontaarde in een vechtpartij. Agenten hebben Lohan gearresteerd omdat ze de bezoekster zou hebben aangevallen.
De actrice zit vast op het politiebureau. Ze is een bekende van de politie. In juni loog ze tegen de politie na een auto-ongeluk op de snelweg. Ze spelde agenten op de mouw dat ze passagier was in de Porsche, terwijl ze in werkelijkheid zelf achter het stuur zat.
Sinds 2007 kwam Lohan meerdere keren met de Amerikaanse justitie in aanraking. Als straf voor haar criminele uitspattingen moest ze onder meer honderden uren de handen uit de mouwen steken in een mortuarium.
Bronquote:Lindsay Lohan reportedly 'devastated' by 'Liz & Dick' reviews
Nov. 26, 2012, 1:53 PM EST
By Kat Giantis
A natural disaster swept across America on Sunday night, laying waste to everything in its path. And by "everything," we mean Lindsay Lohan's career comeback, the memory of Elizabeth Taylor, the fine art of acting and the nation's alcohol reserves, which were seriously depleted by the many drinking games inspired by the small-screen catastrophe known as "Liz & Dick."
Now, as the Red Cross hands out coffee to survivors of the Lifetime flick, it seems Lindsay is stunned by the blistering reaction to her performance, which critics called "woeful" and "terrible" (and those were the nice ones).
Bing: Lindsay Lohan on Barbara Walters interview
"Lindsay is devastated by the response to the film," a "close friend" tells the Huffington Post. "She has got used to all the negative press around her personal life, but this is the first time she has experienced it about her work. No matter how bad things were going for her personally, everyone would always agree that she was a great actress."
Then again, the last time she received across-the-board rave reviews was for "The Parent Trap," in which she had a far more believable English accent than in "Liz & Dick," but continuing on ...
"Lindsay has already read her own press," chimes in another source. "She knew the script wasn't strong but thought she would bring the role of Elizabeth to life. This is particularly heartbreaking as her acting was the only thing in her life that she knew was real. Now she is doubting that, too."
And with good reason. "The recreated scene from 'Virginia Woolf' is absurd," dinged the San Francisco Chronicle. "It's as though Burton is trading barbs with a 14-year-old boy in drag." The New York Times was equally harsh, describing Lohan as "oddly passive, sleepwalking through scenes that call for passion and caprice. She can't do Taylor's famously candied voice, and doesn't try."
But Radar Online insists that Lindsay is sticking to her "no regrets" credo by dismissing the haters.
"Lindsay isn't fazed at all by the criticism," maintains a confidant. "She thinks everyone is insanely jealous of her, and like it or not, she was trending on Twitter last night."
What's more, LiLo is supposedly taking advice from -- oy -- Charlie Sheen, who reportedly just bailed her out of a tax jam.
"Lindsay has asked her manager and agent to look into getting her her own television sitcom," an insider tells Radar. "Lindsay feels that the small screen would be a great way for her to revitalize her acting career and that a comedy would be the best bet."
Adds the snitch, "Lindsay feels most comfortable doing comedy, and it was Charlie Sheen that told her she should do it. Charlie told Lindsay that it was an easy way to make very good money and help her to get her movie career back on track. Lindsay is loving the idea of having her own sitcom and would love to play someone in a story based on her crazy life."
New York Timesquote:Mostly, of course, there’s the casting problem. The choice of Ms. Lohan is a gimmick that will certainly draw attention and probably viewers. But it’s not a kindness to that actress, who fails to deliver the kind of breakthrough performance that augurs a comeback. Ms. Lohan is a 26-year-old former child star who, in “Liz & Dick,” is most believable when playing a former child star in her 40s. Absurdly, given Ms. Lohan’s actual youth, her smoky voice and prematurely smoothed features and puffed lips suggest an aging beauty struggling to look young, not a young actress made up to look old
tmz.comquote:The victim in the Lindsay Lohan nightclub fight tells TMZ ... Lohan hurled a racial slur at her moments before the brawl ... calling her a "f**king Gypsy."
TMZ spoke with Tiffany Mitchell -- a well-known psychic who was at the club Avenue with a friend Wednesday night when Lohan walked in.
Tiffany tells us ... she had a premonition about Lohan and approached her inside the club to offer her a free reading ... but Lohan turned her down saying, "Give me my space."
As she walked away, Tiffany's friend says she heard Lohan call her a "f**king Gypsy" ... and it set her off.
We're told the friend went ballistic -- unloading a bunch of insults back at Lohan ... calling her a "whore" and telling her "Liz & Dick sucked."
At that point, Lohan lost her cool and socked the psychic in the eye ... and all hell broke loose inside the club. Lohan was eventually arrested for assault.
Tiffany's husband tells TMZ, "We are not Gypsies. That has nothing to do with our religion ... it was a racist comment."
He adds, "Just because your career went down the drain and your new movie sucks, you can't go around beating people up."
As for the connection to Max from "The Wanted" -- we're told Tiffany DID have a convo with the heartthrob earlier in the evening ... but it was just a friendly conversation and Lindsay had nothing to be jealous about.
Go girl!quote:
quote:Fiscus legt beslag op rekening Lindsay Lohan
Bewaar Door: redactie
3-12-12 - 14:34 bron: BuzzE
De belastingdienst heeft beslag gelegd op de bankrekeningen van Lindsay Lohan, omdat haar belastingschulden de pan uitrijzen. De actrice moet de fiscus nog 23.904 dollar betalen over de jaren 2009 en 2010.
Charlie Sheen, die Lindsay leerde kennen op de set van Scary Movie 5, heeft Lindsay onlangs geholpen en stopte haar 100.000 dollar toe. Maar volgens bronnen van TMZ is dit slechts een druppel op een gloeiende plaat, omdat de actrice ook nog belasting over 2011 moet betalen. De belastingdienst is het wachten zat en heeft nu beslag gelegd op de bankrekeningen van LiLo, die hierdoor volledig in paniek zou zijn geraakt.
quote:Lindsay Lohan is na woensdag misschien wel haar vrijheid kwijt. De actrice moet voorkomen op verdenking van roekeloos rijgedrag en liegen tegen de politie na een ongeluk.
Volgens TMZ is de kans groot dat de rechter ook nog eens de proeftijd van LiLo beëindigt wat mogelijk betekent dat ze voor 245 dagen de bak in gaat.
Lindsay zit nog in haar proeftijd vanwege een juwelenroof in juli 2011. Als die proeftijd wordt beëindigd volgt een tweede zitting om te bepalen of zij inderdaad de voorwaarden heeft geschonden.
Wanneer dit het geval is moet de actrice acht maanden de cel in.
Bron
Heb mijn twijfels bij deze geruchten.quote:Op maandag 3 december 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:
Volgens geruchten slaat Lohan twee liter wodka per dag achterover,
Zeer interessant artikel. Ik ben erg benieuwd naar de film.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is een lang stuk, maar het is zeker de moeite waard: http://www.nytimes.com/20(...)pagewanted=all&_r=3&
Zo lang is LiLo toch niet, of is die James Deen een dwerg?quote:Lindsay bleek een kop groter dan haar tegenspeler, maar weigerde haar pumps uit te trekken om het verschil kleiner te doen lijken
Ik inmiddels ook en ik ben helemaal geen filmkijker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeer interessant artikel. Ik ben erg benieuwd naar de film.
Volgens verschillende sites is ze ongeveer 5 cm kleiner dan hij.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo lang is LiLo toch niet, of is die James Deen een dwerg?
Toevallig dacht ik net hetzelfde, toen ik haar leeftijd (26) zag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef sherezade het volgende:
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat we haar kunnen toevoegen aan het rijtje van Amy Winhouse, Kurt Cobain enz enz
nee denk het ook niet, is erg genoeg maarja ze maakt zich zelf kapotquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik net hetzelfde, toen ik haar leeftijd (26) zag.![]()
Ze zal niet oud worden in ieder geval, als ze zo doorleeft.
quote:Lindsay Lohan deletes 'pregnant' tweet and confirms it was only a joke
Lindsay Lohan has deleted a tweet in which she claimed to be pregnant.
The actress confirmed that the message was indeed an April Fools' Day joke, writing: 'April Fools. Where's everyone's sense of humor?'
Lindsay, 26, posted an update on Tuesday morning after her message on Monday evening caused the rumour mill to go into overdrive.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz2POJJwKWw
Ladderzat gevallen opweg naar de ijskast.quote:
AMSTERDAM - Het hondje van Lindsay Lohan is dinsdag overleden terwijl de actrice in Brazilië aan het feesten was.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:49 schreef Ajaxfan het volgende:
Onvrijwillige val bij dat feestje in Brazilië?
quote:
Door het roodquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:43 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een vermakelijke soap aan het wordenMisschien past een oranje pakje ontzettend goed bij haar
Zolang het duurt Tong. Het is wachten totdat ze weer wat flikt in rehab of ergens anders waardoor ze weer in de problemen komt. Als je de reacties bij TMZ ook leest. Ze kunnen haar bloed wel drinken omdat ze overal mee weg komt en vinden dat ze gewoon de gevangenis in moet en dan natuurlijk geen 6 uur omdat die overvol zijn.quote:
Ik hoop het niet. Veel te leuk dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft/is ingecheckt in de Betty Ford kliniek inmiddels. Hoop dat ze het licht uiteindelijk eens gaat zien.
Nou ja, Brad Renfro achterna is ook weer zoiets.quote:
Dat hoeft idd niet. Misschien heb je gelijk en is het mooi om te zien dat ze weer een koningin wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou ja, Brad Renfro achterna is ook weer zoiets.
Ik denk omdat er het eea scheelt. Bipolair, borderline wellicht. Ze slikt zgn. adderall tegen ADHD, maar ik denk niet dat dat het probleem is. Alleen heeft ze zo'n scene om zich heen die haar niet vertelt eens serieuze hulp te zoeken en haar juist alleen maar meer de vernieling in helpt. Het kan allemaal in Hollywood. En van die geschifte ouders hoeft ze ook niet veel te verwachten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
Aan een kant is het heel vermakelijk maar ik heb ook zoiets hoe kan iemand zo ontzettend dom zijn en zich elke keer aan dezelfde steen stoten .
En ik geloof het meteen. Heus!quote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef tong80 het volgende:
Lindsay Lohan heeft naar eigen zeggen maar vier of vijf keer een lijntje gesnoven.
"Iedereen denkt altijd dat ik het heel veel gebruik. Maar ik heb het maar een paar keer gebruikt en ben twee keer gepakt", zegt het feestbeest volgens The Sun.
Het is de paparazzi , ze sluiten een complot tegen me en daardoor is het net alsof ik altijd snuif, ik ben zo'n lief onschuldig meisjequote:
Hoe lang nog? Ik las op Perez Hilton dat ze aan het klagen is en naar een andere rehab wil. Het zal haar nog gaan lukken ook, let maar op.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft/is ingecheckt in de Betty Ford kliniek inmiddels. Hoop dat ze het licht uiteindelijk eens gaat zien.
Ze heeft meerdere suikeroompjes die haar wellicht zullen helpen, of Charlie Sheen. Ik dacht trouwens dat het 300.000 dollar was.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef tong80 het volgende:
Shawn Holley is de beroerdste niet. De advocate wil haar voormalige cliënte Lindsay Lohan best weer vertegenwoordigen, onder één voorwaarde: dat ze de 150.000 dollar waar ze recht op heeft, eindelijk op haar rekening krijgt gestort.
Lindsay, die vorige week incheckte bij het Betty Ford Center, zou besloten hebben om Holley weer aan te nemen. Volgens TMZ zou de actrice haar in meerdere telefoontjes hebben gesmeekt om weer voor haar te komen werken.
Shawn, die een paar maanden geleden werd ontslagen door Lohan, is keihard: zaken zijn zaken. Ze wil dan ook alleen meewerken als de schuld zo snel mogelijk wordt afgelost, volgens strikte financiële eisen.
Begrijp je nu wat ik bedoelde te zeggen dat het genieten is. En jij met het tegenargument kwam dat het misschien wel borderline is ofzo.quote:
Borderliners worden ook vaak voor verwende nesten versleten. Ik geloof nog steeds dat ze een stoornis heeft (hoeft niet per se borderline te zijn). Een gigantische leegte van binnen die ze probeert op te vullen. SHO is er om te zeiken om falende celebrities, maar ik blijf het tragisch vinden als jonge mensen zich de vernieling in helpen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:20 schreef tong80 het volgende:
Het is gewoon een verwend kreng die liever op Hawäï van de zon geniet bij een kliniek dan echt hulp te krijgen.
Ze kan ook uit luxe aan de drugs zijn begonnen. Ik zoop ook te veel en deed dat omdat ik het lekker vond. Niet om m'n pijn te bestrijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Borderliners worden ook vaak voor verwende nesten versleten. Ik geloof nog steeds dat ze een stoornis heeft (hoeft niet per se borderline te zijn). Een gigantische leegte van binnen die ze probeert op te vullen. SHO is er om te zeiken om falende celebrities, maar ik blijf het tragisch vinden als jonge mensen zich de vernieling in helpen.
Niet iedereen is als jijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze kan ook uit luxe aan de drugs zijn begonnen. Ik zoop ook te veel en deed dat omdat ik het lekker vond. Niet om m'n pijn te bestrijden.
Zeg ik ook niet. Zou wel een zooitje worden op Fok!quote:
quote:Lindsay Lohan 'hell bent on making her escape from Betty Ford centre after doctors cut off her Adderall supply'
Lindsay Lohan's doctor at the Betty Ford centre are said to have cut off her Adderall supply, according to reports.
TMZ claim that the doctors evaluated the 26-year-old actress last week and decided that she did not need the pills.
Lindsay takes the tablets because she claims to suffer from ADHD but the website reports that health practitioners at the treatment facility believe there are substitute medication.
TMZ also claims that Lindsay is now 'hell bent on making her escape.
Cut off: Lindsay Lohan's doctors at rehab are said to have cut her off from Adderrall, according to reports
The troubled star is said to want to move to another rehab centre where she can take the drug.
Adderall is known to be misused as a weight control and Betty Ford reportedly do not prescribe the drug to people over the age of 15.
A spokesperson for Lindsay was unavailable for comment on Saturday.
The news of Lindsay's rehab stay comes shortly after it was revealed that her parents Dina and Michael Lohan may be summoned to the Southern California-based Betty Ford Center for a family therapy session
A source revealed to RadarOnline.com: 'Lindsay’s counselors want to get Dina and Michael to Betty Ford for a series of sessions in the next few weeks.
'They feel like having her work through her family issues could help Lindsay’s recovery.
'Families are encouraged to participate in group therapy,' the insider added.
But Dina dispelled the claim as fodder in a response to Radar.
'Where did you hear that from? News to me!' she answered when contacted by the website.
'I have a warrant for child support against him… he owes thousands in back child support,' she continued.
Meanwhile, Michael alleges he has paid Dina the child support in full, even furnishing a cashier's cheque for $8,500 as proof.
He told Radar of a potential therapy session: 'I will gladly attend, like I’ve always wanted to.
Family feud: The couple, pictured in 2003 with daughter Lindsay, divorced in 2007 after a 22-year marriage
'It’s the only thing that will give Lindsay resolve and a chance to finally have her life and both parents back in her life.
'This is about Lindsay, not Dina or me. Our family needs healing and that’s the only way Lindsay is going to beat this.
'I'll be there for anything she needs,' he finished.
The notorious couple finalised their divorce in 2007 after a tumultuous 22-year marriage.
Facing her demons: Lindsay entered the Rancho Mirage, California treatment facility one week ago after a series of court appearances
They have remained estranged for years, communicating with each other only through bitter comments made to various press outlets.
It remains unknown whether Dina and Michael's three other children, Michael Jr., 25, Ali, 19, and Cody, 16, were invited to participate in the group session.
Moeder ontkent het geheel alweer:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
Kunnen ze die familietherapie niet opnemen en uitzenden?
Gezelligheid.quote:'Where did you hear that from? News to me!' she answered when contacted by the website.
'I have a warrant for child support against him… he owes thousands in back child support,' she continued
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
Kunnen ze die familietherapie niet opnemen en uitzenden?
quote:'Het gaat bergafwaarts met Lindsay Lohan in afkickkliniek'
Het lijkt niet goed te gaan met Lindsay Lohan tijdens haar verblijf in de afkickkliniek.
Foto: Novum
Volgens vrienden maakt de 26-jarige geplaagde actrice een ‘onverzorgde, verwarde en uitgebluste indruk’ in de Betty Ford-kliniek in Californië, waar ze door de rechter voor een periode van 90 dagen gedwongen werd opgenomen.
Een kennis van de Liz & Dick-ster meldt tegenover RadarOnline: “Lindsay wil er gewoonweg niet zijn. Ze ziet er bijzonder ongezond uit, haar gezicht is opgezwollen en haar haar ziet eruit alsof het al dagen geen borstel meer heeft gezien.” Lohan zit sinds 2,5 week in de kliniek.
Volgens de bron gaat het bergafwaarts met Lohan sinds de artsen in de kliniek haar medicatie hebben stopgezet. Familie en vrienden van de actrice denken dat het wegnemen van haar pillen haar herstelproces alleen maar vertraagt. “Sinds zegeen medicijnen meer gebruikt, maakt ze een onverzorgde, verwarde en uitgebluste indruk.”
“Lindsay moet zich beseffen dat het voor haar eigen bestwil is en zich neerleggen bij de behandeling.. Anders heeft ze nooit enige kans om daadwerkelijk te ontnuchteren. Ze ziet rehab als een tijd die ze verplicht moet uitzitten en zet geen stap extra”, aldus de bezorgde bron.
quote:Just last week Lindsay Lohan was telling Piers Morgan she doesn’t need rehab because she’s not addicted to drugs, so naturally that story ended with her already wanting to leave rehab because they took away the drug she’s addicted to. TMZ reports:
Sources close to Lindsay tell TMZ … doctors at the rehab center evaluated Lindsay this week and decided she does NOT need her Addy pills, despite Lindsay’s claims she suffers from ADHD (attention deficit hyperactivity disorder).
We’re told Betty Ford’s doctors almost NEVER give anyone over the age of 15 the powerful drug, because the docs believe there are plenty of substitute meds for ADHD that do the trick without the addictive qualities inherent in the drug. And, we’re told, the doctors are well aware many people — especially Hollywood types — misuse Adderall as a weight-control drug.
Lindsay is apparently trying to get transferred to a different rehab facility that will let her stay hopelessly addicted to narcotics, but surprisingly the judge in her case isn’t going for it. It’s almost as if he wants the sentence he handed down be an effective method of rehabilitation when really he should be worried about making sure Lindsay gets everything she wants because she was in Mean Girls. “That’s how the law works,” she probably said while dramatically taking off her glasses and looking into the wrong pretend camera.
Wie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef tong80 het volgende:
Volgens het bedrijf heeft Lindsay's imago de reputatie van de kledinglijn verwoest. D.N.A.M. zegt dat ze vele miljoenen hebben geïnvesteerd in de lijn en eisen daarom een onkostenvergoeding van 5 miljoen dollar.
quote:Dina and Michael Lohan have called a truce.
The divorced parents of Lindsay Lohan - who have been locked in a bitter war over how to deal with their troubled daughter - had dinner together at the W Hotel in Hollywood on Wednesday.
During the conciliatory meal, they agreed to attend family therapy sessions at The Betty Ford Clinic where Lindsay is currently being treated. (...)
tmzquote:Lindsay Lohan is officially free to leave rehab Wednesday ... but she's decided on her own to stay longer ... TMZ has learned.
Sources connected with LiLo tell TMZ ... Lindsay has told them she will stay another 3 - 4 days because she feels she needs a transition period before re-entering the free world. We're told she'd like to stay in a "lower level, sober living house" which she believes will help her recovery.
It sounds like B.S. for sure, given Lindsay's many failed, insincere attempts in the past. But several people connected with Lindsay -- whom we trust -- say they're "shocked" at her conduct this time around. One source said, "It's like invasion of the body snatchers. She's a different person."
Lindsay is still moving to NYC when she leaves rehab, and we're told she's scared about the temptations she'll face, but claims she really wants to conquer her demons this time around.
Even the skeptics in her life think she's serious this time.
Lindsay Lohan blijft langer in de afkickkliniek. Haar verplichte verblijf in rehab zit er woensdag na negentig dagen officieel op, maar de 27-jarige actrice wil er nog een aantal dagen aan vastplakken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
Zou het dan eindelijk effect hebben?
[..]
tmz
Kun je elkaar steunen Ole.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:30 schreef Ole het volgende:
Heel goed om een vriendje te hebben dat ook in rehab heeft gezeten.
Ja, of je helpt elkaar aan de drank of drugsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je elkaar steunen Ole.
Dan ben je er voor elkaar in gelukkige maar ook in moeilijke tijden.
Ik was dan ook sarcastisch. Dat gaat gruwelijk mis.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, of je helpt elkaar aan de drank of drugs
Het feit alleen al dat ze naar zo'n feest gaat is debiel. Alsof een pedofiel vrijwilligerswerk op een kleuterschool gaat doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Feesten tot 7 uur 's morgens hou je niet vol zonder drugs of drank, tenzij je je helemaal lam zuipt aan red bull..
Bedanktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij om 21.00
http://www.tvgids.nl/arti(...)ay_Lohan_stevig_aan/
Ik vond het zo saai, ik ben na een kwartier maar weer Tussen Kunst en Kitsch gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 05:08 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Oprah Winfrey telde twee miljoen dollar neer voor openhartig gesprek met Lindsay Lohan. De talkshowkoningin had dat bedrag beter kunnen spenderen aan een leuke tas.
Naar het openhartige interview, waarin een emotionele Lindsay onder andere 'toegaf' slechts tien tot vijftien keer coke te hebben gesnoven, keek -voor Amerikaanse begrippen- geen hond.
The Superficial meldt dat er in totaal iets minder dan 1.4 miljoen huishoudens afstemden op het één uur durende gesprek. Het interview dat Oprah in 2012 had met Whitney Houstons familie trok 3.5 miljoen kijkers, veel meer dus dan het interview met het gevallen kindsterretje. Lance Armstrongs interview, waarin hij zijn dopinggebruik bekende, wist 3.2 miljoen kijkers te boeien. Zelfs het interview met Rihanna deed het stukken beter dan dat van Lindsay: 2.5 miljoen liefhebbers zaten aan de buis gekluisterd.
Ook in Nederland zijn weinig mensen geïnteresseerd in het wel en wee van La Lohan: het interview werd woensdag uitgezonden door TLC, maar haalde de top 25 van best bekeken programma's niet.
Je hebt dit weekend nog 2 kansen:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:47 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik het had geweten had ik wel gekeken.
Ik ben ook afgehaakt. Vreselijk truttig en niet confronterend. Alsof moeder Theresa, Mary Poppins interviewde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond het zo saai, ik ben na een kwartier maar weer Tussen Kunst en Kitsch gaan kijken
Ik had ook niet echt een oprecht gevoel bij LiLo, had continu het idee dat ik naar een geacteerd stukje zat te kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt. Vreselijk truttig en niet confronterend. Alsof moeder Theresa, Mary Poppins interviewde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |