Het feit alleen al dat ze naar zo'n feest gaat is debiel. Alsof een pedofiel vrijwilligerswerk op een kleuterschool gaat doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Feesten tot 7 uur 's morgens hou je niet vol zonder drugs of drank, tenzij je je helemaal lam zuipt aan red bull..
Bedanktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij om 21.00
http://www.tvgids.nl/arti(...)ay_Lohan_stevig_aan/
Ik vond het zo saai, ik ben na een kwartier maar weer Tussen Kunst en Kitsch gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 05:08 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Oprah Winfrey telde twee miljoen dollar neer voor openhartig gesprek met Lindsay Lohan. De talkshowkoningin had dat bedrag beter kunnen spenderen aan een leuke tas.
Naar het openhartige interview, waarin een emotionele Lindsay onder andere 'toegaf' slechts tien tot vijftien keer coke te hebben gesnoven, keek -voor Amerikaanse begrippen- geen hond.
The Superficial meldt dat er in totaal iets minder dan 1.4 miljoen huishoudens afstemden op het één uur durende gesprek. Het interview dat Oprah in 2012 had met Whitney Houstons familie trok 3.5 miljoen kijkers, veel meer dus dan het interview met het gevallen kindsterretje. Lance Armstrongs interview, waarin hij zijn dopinggebruik bekende, wist 3.2 miljoen kijkers te boeien. Zelfs het interview met Rihanna deed het stukken beter dan dat van Lindsay: 2.5 miljoen liefhebbers zaten aan de buis gekluisterd.
Ook in Nederland zijn weinig mensen geïnteresseerd in het wel en wee van La Lohan: het interview werd woensdag uitgezonden door TLC, maar haalde de top 25 van best bekeken programma's niet.
Je hebt dit weekend nog 2 kansen:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:47 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik het had geweten had ik wel gekeken.
Ik ben ook afgehaakt. Vreselijk truttig en niet confronterend. Alsof moeder Theresa, Mary Poppins interviewde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond het zo saai, ik ben na een kwartier maar weer Tussen Kunst en Kitsch gaan kijken
Ik had ook niet echt een oprecht gevoel bij LiLo, had continu het idee dat ik naar een geacteerd stukje zat te kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt. Vreselijk truttig en niet confronterend. Alsof moeder Theresa, Mary Poppins interviewde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |