abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:33:40 #276
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_129897173
Feesten tot 7 uur 's morgens hou je niet vol zonder drugs of drank, tenzij je je helemaal lam zuipt aan red bull..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 augustus 2013 @ 04:32:35 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_130006243
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Feesten tot 7 uur 's morgens hou je niet vol zonder drugs of drank, tenzij je je helemaal lam zuipt aan red bull..
Het feit alleen al dat ze naar zo'n feest gaat is debiel. Alsof een pedofiel vrijwilligerswerk op een kleuterschool gaat doen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 augustus 2013 @ 04:33:14 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_130006245
AMSTERDAM - Acteur en producer Ben Affleck heeft Lindsay Lohan bezocht toen de actrice in een afkickkliniek zat.

"Ben bezocht Lindsay om het over een mogelijke rol in zijn nieuwe film te hebben", vertelt een persoon die in dezelfde afkickkliniek zat.

"Lindsay was heel enthousiast. Ze vertelde me dat ze donker haar en een Iers accent zou hebben in de film," aldus de bron.

Geruchten doen al een tijdje de ronde dat de producer de probleemactrice in zijn nieuwe film Live by Night wil hebben, maar dit wordt nog ontkend door de makers.

LiLo bracht op last van de rechter 90 dagen in een afkickkliniek door.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 04:31:16 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_130046806
AMSTERDAM - Lindsay Lohan heeft er tijdens haar periode in de verslavingskliniek een nieuwe verslaving bij gekregen.

Volgens RadarOnline is de actrice tijdens haar verblijf vanwege haar alcoholverslaving verslaafd geraakt aan online winkelen. "Lindsay winkelde echt de hele dag", vertelt een voormalig patiënt die tegelijkertijd met de actrice in de afkickkliniek zat. Ze kocht vooral ontzettend veel kleren en gaf zonder aarzelen tot 5000 dollar per dag uit!"

Volgens de bron zorgde de stroom pakketjes die vervolgens bij de kliniek werde afgeleverd voor een hoop irritatie bij medepatiënten en het personeel. "Omdat er gewoon geen plek meer was voor Lindsay's aankopen werd ze verzocht om geen spullen meer te kopen. Het was echt te gek voor woorden!"

Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 15:26:22 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_130058726
Zangeres Chaka Khan was niet de enige die genoeg had van het divagedrag van Lindsay Lohan. Zeker vijf mensen die voor behandeling verbleven in de afkickkliniek Cliffside Malibu zijn eerder vertrokken vanwege de actrice.

'Lindsay had vooral problemen met de meiden in de kliniek, omdat ze altijd zoveel aandacht nodig had en zich gedroeg als een verwend nest', zegt een insider tegen RadarOnline. 'Lindsay wist de juiste dingen te doen om ze gek te krijgen en ik denk dat ze ervan genoot het de anderen lastig te maken. Veel meiden zijn overgeplaatst naar een andere kliniek omdat Linsday voor te veel afleiding zorgde.'

Eerder berichtte RadarOnline dat Chaka Khan, die in dezelfde kliniek verbleef, zich stoorde aan het gedrag van Lohan. Khan verliet het programma vroegtijdig.

Ha Ha :D

woensdag 14 augustus 2013 @ 19:08:22 #281
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_130065641
Mijn gevoel zegt dat ze nu op het rechte pad blijft,...weet niet,..het is gewoon gevoel :O
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2013 @ 04:03:22 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_130157588
Het interview dat Oprah Winfrey had met Lindsay Lohan is woensdagavond in Nederland te zien bij TLC. De vrouwenzender zendt Oprah's Next Chapter: Lindsay Lohan woensdagavond 21 augustus om 21.00 uur uit.

Het openhartige gesprek tussen Oprah en Lindsay Lohan is zondagavond in de Verenigde Staten reeds op Oprah's eigen zender te zien. Oprah interviewde Lindsay nadat ze werd ontslagen uit een afkickkliniek waar ze werd behandeld voor haar alcohol- en drugsverslaving.

Na drie maanden therapie was Oprah de eerste die de 27-jarige Lohan mocht ondervragen over haar carrière en persoonlijke leven. 'Ik ben mijn ergste vijand en dat weet ik', antwoordt Lindsay onder meer.

De actrice die al als 3-jarige in commercials speelde en later als kind furore maakte in verschillende films en tv-series kwam op volwassen leeftijd regelmatig in het nieuws vanwege hard rijden onder invloed en vermeend drugsgebruik.

Oprah probeert volgens TLC een verklaring te vinden voor Lindsay's buitensporige gedrag en hoopt een antwoord te krijgen op de vraag of de gevallen actrice nu eindelijk haar leven zal beteren.

Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 13:40:18 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_130234639
Lindsay Lohan was heel openhartig in haar eerste interview sinds ze 90 dagen verplicht in rehab doorbracht. Volgens Today probeerde ze iedere vraag van interviewster Oprah Winfrey te beantwoorden. Soms deed ze dit met opgeheven hoofd, maar ze was af en toe ook emotioneel.

Tijdens het interview gaf ze toe dat alcohol haar grootste verslaving was. Ze gebruikte zo'n 10 à 15 keer cocaïne. 'Dat deed ik alleen omdat ik dan meer kon drinken', aldus LiLo. Volgens de 27-jarige actrice ging het op 18-jarige leeftijd mis met haar. Ze verhuisde toen naar Los Angeles en ze kreeg er weinig begeleiding. 'En ik luisterde niet naar mijn familie toen ze mij vroegen om terug naar New York te komen.' Lindsay heeft in die tijd naar eigen zeggen veel geld verspild.

Lohan vertelde ook dat haar gezinsleven regelmatig 'chaotisch' was. Onlangs vroeg ze haar ouders of ze hun privéleven niet meer met de media willen delen. Hoewel haar ouders dus misschien niet hebben gezorgd voor de meest stabiele thuissituatie neemt ze hen niks kwalijk. 'Ik neem niemand mijn fouten kwalijk. Niemand is schuldig omdat ik onder invloed aan het rijden was. Ik neem niemand iets kwalijk omdat ik voor de rechter moest verschijnen. Ik heb daarvoor gezorgd en ik ben er niet trots op.'

In het interview laat de actrice weten dat ze vertrouwen heeft in de toekomst. 'Als ik maar eerlijk blijf tegenover mezelf.' Het interview is woensdag ook in Nederland te zien bij TLC. De vrouwenzender zendt Oprah's Next Chapter: Lindsay Lohan om 21.00 uur uit.

pi_130302858
Ik wilde een uur geleden eigenlijk gaan slapen totdat het als een bliksemflits door mijn hoofd schoot dat ik dat interview met Oprah vast wel ergens kon downloaden. Ik heb een joint opgestoken en ben er voor gaan zitten.

Lindsay heeft haar lipjes nog even lekker laten opspuiten voor het interview, die zullen vast aardig in volume hebben moeten inleveren tijdens die maanden in rehab. Voor de rest fris gezichtje met haar in een normale natuurlijke kleur, een werkelijk schitterend oranje jurkje en pumps met vrolijke stippen. Een genot om naar te kijken.

Over de inhoud: Oprah leidt het interview voor het gemak aan de hand van de zes rehabs die Lohan heeft bezocht en gaat deze opnames in chronologische volgorde af. Lindsay komt mij wel oprecht over en lijkt wel eerlijk te zijn en bepaalde inzichten te hebben. Of ze hier echter iets mee gaat doen vraag ik me ten zeerste af. Het mooiste nieuws: er komt een reality-soap waarin Lindsay wordt gevolgd in dit nieuwe nuchtere leven zodat we allemaal kunnen zien hoe ze zal falen.

GENIETEN!
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 08:15:15 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_130303645
Hoe laat is het op TV vanavond ?

woensdag 21 augustus 2013 @ 15:31:49 #286
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130314394
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:15 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat is het op TV vanavond ?

Volgens mij om 21.00
http://www.tvgids.nl/arti(...)ay_Lohan_stevig_aan/
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 16:53:50 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_130317205
quote:
Bedankt :)

Trouwste user 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 20:51:31 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_130324732
AMSTERDAM - Lindsay Lohan heeft naar verluidt vaker dan 10 à 15 keer cocaïne gesnoven.

Een mannelijke bron onthult aan RadarOnline dat hij regelmatig met de actrice uit is geweest en dat hij haar vaker heeft zien snuiven.

"Ik heb zelf gezien dat Lindsay minstens twintig keer cocaïne heeft gebruikt in minder dan een week terwijl ze uit was in New York, een aantal maanden geleden. Iedereen weet dat Lindsay jarenlang verslaafd is geweest aan coke. Het is jammer dat ze het publiek weer wil misleiden. Ze is absoluut alcohol- en cocaïneverslaafd", zegt de bron.

Lindsay zelf zegt echter dat haar cocaïnegebruik op twee handen te tellen is. In een interview met Oprah biechtte ze op dat ze in haar leven 10 à 15 keer cocaïne heeft gebruikt.

woensdag 21 augustus 2013 @ 21:01:08 #289
211040 Uccie
pi_130325160
Het begint *O*
pi_130327994
Ze komt onsympathiek en ongeloofwaardig op me over en volgens mij vindt ze Oprah een bitch :P
pi_130328459
shit gemist! kan ik het ergens terug zien?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:16:54 #292
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130331769
Het word zondag om 11:30 nog een keer uitgezonden zie ik.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 augustus 2013 @ 05:08:14 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_130374232
AMSTERDAM - Oprah Winfrey telde twee miljoen dollar neer voor openhartig gesprek met Lindsay Lohan. De talkshowkoningin had dat bedrag beter kunnen spenderen aan een leuke tas.

Naar het openhartige interview, waarin een emotionele Lindsay onder andere 'toegaf' slechts tien tot vijftien keer coke te hebben gesnoven, keek -voor Amerikaanse begrippen- geen hond.

The Superficial meldt dat er in totaal iets minder dan 1.4 miljoen huishoudens afstemden op het één uur durende gesprek. Het interview dat Oprah in 2012 had met Whitney Houstons familie trok 3.5 miljoen kijkers, veel meer dus dan het interview met het gevallen kindsterretje. Lance Armstrongs interview, waarin hij zijn dopinggebruik bekende, wist 3.2 miljoen kijkers te boeien. Zelfs het interview met Rihanna deed het stukken beter dan dat van Lindsay: 2.5 miljoen liefhebbers zaten aan de buis gekluisterd.

Ook in Nederland zijn weinig mensen geïnteresseerd in het wel en wee van La Lohan: het interview werd woensdag uitgezonden door TLC, maar haalde de top 25 van best bekeken programma's niet.

vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:46:10 #294
211040 Uccie
pi_130376089
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 05:08 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Oprah Winfrey telde twee miljoen dollar neer voor openhartig gesprek met Lindsay Lohan. De talkshowkoningin had dat bedrag beter kunnen spenderen aan een leuke tas.

Naar het openhartige interview, waarin een emotionele Lindsay onder andere 'toegaf' slechts tien tot vijftien keer coke te hebben gesnoven, keek -voor Amerikaanse begrippen- geen hond.

The Superficial meldt dat er in totaal iets minder dan 1.4 miljoen huishoudens afstemden op het één uur durende gesprek. Het interview dat Oprah in 2012 had met Whitney Houstons familie trok 3.5 miljoen kijkers, veel meer dus dan het interview met het gevallen kindsterretje. Lance Armstrongs interview, waarin hij zijn dopinggebruik bekende, wist 3.2 miljoen kijkers te boeien. Zelfs het interview met Rihanna deed het stukken beter dan dat van Lindsay: 2.5 miljoen liefhebbers zaten aan de buis gekluisterd.

Ook in Nederland zijn weinig mensen geïnteresseerd in het wel en wee van La Lohan: het interview werd woensdag uitgezonden door TLC, maar haalde de top 25 van best bekeken programma's niet.

Ik vond het zo saai, ik ben na een kwartier maar weer Tussen Kunst en Kitsch gaan kijken :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:47:17 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130376118
Als ik het had geweten had ik wel gekeken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:51:34 #296
211040 Uccie
pi_130376211
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:47 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik het had geweten had ik wel gekeken.
Je hebt dit weekend nog 2 kansen:
http://www.tlc.nl/tv-shows/lindsay-lohan
pi_130376283
Oprah met haar ontzettend goeie betrokken vragen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:15:53 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_130376684
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:46 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik vond het zo saai, ik ben na een kwartier maar weer Tussen Kunst en Kitsch gaan kijken :')
Ik ben ook afgehaakt. Vreselijk truttig en niet confronterend. Alsof moeder Theresa, Mary Poppins interviewde. :{

vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:18:30 #299
211040 Uccie
pi_130376732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ben ook afgehaakt. Vreselijk truttig en niet confronterend. Alsof moeder Theresa, Mary Poppins interviewde. :{

Ik had ook niet echt een oprecht gevoel bij LiLo, had continu het idee dat ik naar een geacteerd stukje zat te kijken.
pi_131137371
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')