Gewoon fucking hard van de kaart. Iedereen denkt wel dat 'ie verantwoordelijk met veel geld kan om gaan maar ik zou wss ook snel in de goot liggen met een OD.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Enig cynisme kan Perez Hilton niet onderdrukken![]()
[ afbeelding ]
"went into a deeeeeep sleep" -->
"all was well with the sleepy bear" -->
Ik weet niet wat haar geestelijke vermogens zijn, ik ken haar alleen van de Fok! berichten en Playboyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het zo bont maken dat je mogelijk je 30ste levensjaar niet eens haalt, alleen omdat je veel geld hebt, daar speelt toch een grote factor domheid/ white trash mee hoor.
Denk het ook hoor. Zij was al een kindsterretje op haar 10e ofzo, uit een abusive family waarbij pa ma sloeg en alcoholist was en waarbij ma de rol van manager op zich namquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:20 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat haar geestelijke vermogens zijn, ik ken haar alleen van de Fok! berichten en Playboymaar ik denk echt dat veel mensen op zo'n jonge leeftijd niet met zulke 'macht' om kunnen gaan.
Ze kan altijd bij mij aankloppen voor een maandje anonimiteit en een lesje omgaan met geld. Tegen een kleine (fysieke) vergoeding uiteraard.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Denk het ook hoor. Zij was al een kindsterretje op haar 10e ofzo, uit een abusive family waarbij pa ma sloeg en alcoholist was en waarbij ma de rol van manager op zich nam
Leer mij Lindsay Lohan kennen![]()
![]()
Ehhh...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:24 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ze kan altijd bij mij aankloppen voor een maandje anonimiteit en een lesje omgaan met geld. Tegen een kleine (fysieke) vergoeding uiteraard.
Ik denk dat we jullie dan alletwee kunnen oprapenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:15 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Gewoon fucking hard van de kaart. Iedereen denkt wel dat 'ie verantwoordelijk met veel geld kan om gaan maar ik zou wss ook snel in de goot liggen met een OD.
Je 30ste levensjaar willen halenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het zo bont maken dat je mogelijk je 30ste levensjaar niet eens haalt, alleen omdat je veel geld hebt, daar speelt toch een grote factor domheid/ white trash mee hoor.
Daar zou ik wel van uitgaan ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ehhh...
[..]
Ik denk dat we jullie dan alletwee kunnen oprapen
Ik ben godverdomme 30, en ja, het is kut.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je 30ste levensjaar willen halen
Alles wordt toch kut na je 30ste.
quote:
Duude...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:19 schreef zarGon het volgende:
Volgend jaar. Okay, mooi. Dat ze dan mag sterven..
27 is een 'magische' leeftijd, zie ook Amy enzo.quote:
Die bovenste foto is een bewerkte van Elizabeth Taylorquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef tbl1966 het volgende:
Die bovenste
[..]
Die bovenste foto is een bewerkte van Elizabeth Taylor
[ afbeelding ]
I know. Ik ken de 27-club. Maar still, alsof het dan goed is voor haar om dood te gaan. Wtf.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:59 schreef static het volgende:
[..]
27 is een 'magische' leeftijd, zie ook Amy enzo.
Ze speelt Elizabeth Taylor, dus uiteraard zijn er foto's waarin ze haar heel dicht benaderd wat uiterlijk betreft.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef tbl1966 het volgende:
Die bovenste
[..]
Die bovenste foto is een bewerkte van Elizabeth Taylor
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen. Maar heb geen zin in weer een slotje van Static.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
Tjonge, wat een topickick. Ik dacht dat ze eindelijk club 27 zou gaan joinen binnenkort
Goedzo. Eindelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen. Maar heb geen zin in weer een slotje van Static.
Er staat natuurlijk niet bij wat ze vragen voor een fles champagne bv. Drank uit de minibar is ook nog eens een paar keer duurder dan normaal, he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef tong80 het volgende:
Uiteraard is een specificatie van de rekening 'gelekt' naar de media. Het is wel duidelijk dat ze niet stil heeft gezeten tijdens haar overnachtingen in het hotel. Zo heeft ze tijdens haar verblijf van 47 dagen voor ruim 3.145 dollar gebruik gemaakt van de minibar. Wat neerkomt op een gemiddelde van 66 dollar per dag met een uitschieter naar ruim 500 dollar op één dag.
Maar dan moet je wel de TT veranderen en er iets algemeners van maken.quote:
'met een uitschieter naar ruim 500 dollar op één dag.'quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef Cavalinho het volgende:
Roomservice gebruiken na of tussen je gewone maaltijden om wat te snacken en drinken als je film zit te kijken bv vind ik normaal.
Done.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de TT veranderen en er iets algemeners van maken.
Een fles champagne is al 500 dollar, wat zeur je nou?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
'met een uitschieter naar ruim 500 dollar op één dag.'
Zeur ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:08 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Een fles champagne is al 500 dollar, wat zeur je nou?
Het blijft veel geld natuurlijk voor een tussendoortjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef Cavalinho het volgende:
Nee, sorry, je zeurt niet, maar 500 dollar uitgeven op 1 dag is echt niet moeilijk of raar in een luxe hotel.
En het was een uitschieter lees ik, gemiddeld 66 dollar, dat valt best wel mee. Roomservice in een hotel is altijd hardstikke duur.quote:
In 47 dagen, ongeveer 49 pakjes sigaretten, dat is een pakje per dag, heel gemiddeld voor een roker. Ik zie ook hier niks schokkends aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef tong80 het volgende:
Daarnaast ligt er een behoorlijke laag asfalt in de longen van de actrice. Ze heeft ruim 686 dollar aan sigaretten opgerookt in het hotel. Dit komt neer op zo'n 49 pakjes sigaretten. Niet zo gek natuurlijk als je het zo gezellig maakt.
Denk je werkelijk dat het alleen komt omdat ze veel geld heeft?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat het alleen komt omdat ze veel geld heeft?
Uiteraard, maar ik denk dat er ook wat collectieve verontwaardiging is over het feit dat zij haar kansen om (redelijk) groot te kunnen worden heeft weggegooid door niet een aantal, maar héél veel keren laveloos in de goot te liggen in plaats van gewoon op tijd te komen opdagen op haar werk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef Cavalinho het volgende:
Het is altijd een combinatie van een heleboel factoren, maar laten we eerlijk zijn, haar misdragingen halen meteen de bladen, die van de gemiddelde student de zich misdraagt of bewusteloos zuipt niet.
Ze is niet anders dan een heleboel anderen van haar leeftijd, alleen wordt er meer gelet op haar gedrag.
WTF.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |