Gewoon fucking hard van de kaart. Iedereen denkt wel dat 'ie verantwoordelijk met veel geld kan om gaan maar ik zou wss ook snel in de goot liggen met een OD.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Enig cynisme kan Perez Hilton niet onderdrukken![]()
[ afbeelding ]
"went into a deeeeeep sleep" -->
"all was well with the sleepy bear" -->
Ik weet niet wat haar geestelijke vermogens zijn, ik ken haar alleen van de Fok! berichten en Playboyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het zo bont maken dat je mogelijk je 30ste levensjaar niet eens haalt, alleen omdat je veel geld hebt, daar speelt toch een grote factor domheid/ white trash mee hoor.
Denk het ook hoor. Zij was al een kindsterretje op haar 10e ofzo, uit een abusive family waarbij pa ma sloeg en alcoholist was en waarbij ma de rol van manager op zich namquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:20 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat haar geestelijke vermogens zijn, ik ken haar alleen van de Fok! berichten en Playboymaar ik denk echt dat veel mensen op zo'n jonge leeftijd niet met zulke 'macht' om kunnen gaan.
Ze kan altijd bij mij aankloppen voor een maandje anonimiteit en een lesje omgaan met geld. Tegen een kleine (fysieke) vergoeding uiteraard.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Denk het ook hoor. Zij was al een kindsterretje op haar 10e ofzo, uit een abusive family waarbij pa ma sloeg en alcoholist was en waarbij ma de rol van manager op zich nam
Leer mij Lindsay Lohan kennen![]()
![]()
Ehhh...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:24 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ze kan altijd bij mij aankloppen voor een maandje anonimiteit en een lesje omgaan met geld. Tegen een kleine (fysieke) vergoeding uiteraard.
Ik denk dat we jullie dan alletwee kunnen oprapenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:15 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Gewoon fucking hard van de kaart. Iedereen denkt wel dat 'ie verantwoordelijk met veel geld kan om gaan maar ik zou wss ook snel in de goot liggen met een OD.
Je 30ste levensjaar willen halenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het zo bont maken dat je mogelijk je 30ste levensjaar niet eens haalt, alleen omdat je veel geld hebt, daar speelt toch een grote factor domheid/ white trash mee hoor.
Daar zou ik wel van uitgaan ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ehhh...
[..]
Ik denk dat we jullie dan alletwee kunnen oprapen
Ik ben godverdomme 30, en ja, het is kut.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je 30ste levensjaar willen halen
Alles wordt toch kut na je 30ste.
quote:
Duude...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:19 schreef zarGon het volgende:
Volgend jaar. Okay, mooi. Dat ze dan mag sterven..
27 is een 'magische' leeftijd, zie ook Amy enzo.quote:
Die bovenste foto is een bewerkte van Elizabeth Taylorquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef tbl1966 het volgende:
Die bovenste
[..]
Die bovenste foto is een bewerkte van Elizabeth Taylor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |