quote:Lindsay Lohan is na woensdag misschien wel haar vrijheid kwijt. De actrice moet voorkomen op verdenking van roekeloos rijgedrag en liegen tegen de politie na een ongeluk.
Volgens TMZ is de kans groot dat de rechter ook nog eens de proeftijd van LiLo beëindigt wat mogelijk betekent dat ze voor 245 dagen de bak in gaat.
Lindsay zit nog in haar proeftijd vanwege een juwelenroof in juli 2011. Als die proeftijd wordt beëindigd volgt een tweede zitting om te bepalen of zij inderdaad de voorwaarden heeft geschonden.
Wanneer dit het geval is moet de actrice acht maanden de cel in.
Bron
Heb mijn twijfels bij deze geruchten.quote:Op maandag 3 december 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:
Volgens geruchten slaat Lohan twee liter wodka per dag achterover,
Zeer interessant artikel. Ik ben erg benieuwd naar de film.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is een lang stuk, maar het is zeker de moeite waard: http://www.nytimes.com/20(...)pagewanted=all&_r=3&
Zo lang is LiLo toch niet, of is die James Deen een dwerg?quote:Lindsay bleek een kop groter dan haar tegenspeler, maar weigerde haar pumps uit te trekken om het verschil kleiner te doen lijken
Ik inmiddels ook en ik ben helemaal geen filmkijker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeer interessant artikel. Ik ben erg benieuwd naar de film.
Volgens verschillende sites is ze ongeveer 5 cm kleiner dan hij.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo lang is LiLo toch niet, of is die James Deen een dwerg?
Toevallig dacht ik net hetzelfde, toen ik haar leeftijd (26) zag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef sherezade het volgende:
Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat we haar kunnen toevoegen aan het rijtje van Amy Winhouse, Kurt Cobain enz enz
nee denk het ook niet, is erg genoeg maarja ze maakt zich zelf kapotquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik net hetzelfde, toen ik haar leeftijd (26) zag.![]()
Ze zal niet oud worden in ieder geval, als ze zo doorleeft.
quote:Lindsay Lohan deletes 'pregnant' tweet and confirms it was only a joke
Lindsay Lohan has deleted a tweet in which she claimed to be pregnant.
The actress confirmed that the message was indeed an April Fools' Day joke, writing: 'April Fools. Where's everyone's sense of humor?'
Lindsay, 26, posted an update on Tuesday morning after her message on Monday evening caused the rumour mill to go into overdrive.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz2POJJwKWw
Ladderzat gevallen opweg naar de ijskast.quote:
AMSTERDAM - Het hondje van Lindsay Lohan is dinsdag overleden terwijl de actrice in Brazilië aan het feesten was.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:49 schreef Ajaxfan het volgende:
Onvrijwillige val bij dat feestje in Brazilië?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |