quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef muhahaha het volgende:
Iemand interesse in 2 kaartjes voor Mundial? Mijn zusje bied ze zojuist aan op facebook.
Nee geen pics ditdat.
Kan em echt niet meer horenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef shifto het volgende:
Though it's cold and lonley in the deep dark night
I can see paradise by the dashboard light
Paradise by the dashboard light
Ik zing ook meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Horen,. alsof ik het hoor door mijn eigen meegeschreeuw!![]()
Let the love tear us apaaaaaaahaaaaaaart ♫ ♫ ♫quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
Dan is deze beter!!![]()
![]()
Ik ga wel ff naar het juiste topic xD
Kun je nu diep in het glas kijken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Mijn tweede en tevens laatste biertje is bijna op
goed idee, ff koud biertje pakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Mijn tweede en tevens laatste biertje is bijna op
Ga toch weeeeeg, die paar glaasjes Amarettoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:45 schreef muhahaha het volgende:
Aaah bier valt wel wat lichter. Ik heb eens uitgerekent en ik heb ongeveer 15 biertjes in 2 uur tijd weggetikt bij shifto
Je was ook echt BAM, in één keer wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef muhahaha het volgende:
fffuuuu amaretto is 28.5% en ik had een halve fles weggekregen(literfles)
Echt? Oh, dat viel nog mee dan idd xD Je bent irl zat echt EXACT hetzelfde als op Fok zatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, toen keken we nog naar het voetbal op de beeldbuis
Veel gebral en weinig wolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt? Oh, dat viel nog mee dan idd xD Je bent irl zat echt EXACT hetzelfde als op Fok zat
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel gebral en weinig wol
Ik weet nog wel dat ik niet in een rechte lijn naar huis ben gegaan
Maar ik vind naar de auto lopen dan ook al verquote:
Riem kopen prutserquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar ik vind naar de auto lopen dan ook al ver
Ik snap het ook niet maar blijkbaar val ik toch af want mijn broek hangt telkens op mn enkels
Je zou verwachten dat je pener hem wel omhoog houdt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar ik vind naar de auto lopen dan ook al ver
Ik snap het ook niet maar blijkbaar val ik toch af want mijn broek hangt telkens op mn enkels
Heb ik maar was niet nodig bij deze broek, is redelijk nieuw en shit.quote:
Kan ook de reden zijn dat hij nu groter is idd... dat die strakke pener hem uit gelubberd heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je pener hem wel omhoog houdt.
Hij kan de broek beter over zijn boobs trekken dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je pener hem wel omhoog houdt.
Pics, dan blijft mijn broek tenminste zitten!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
MIJN PAK IK HEB MIJN PAK IK HEB HEM AAN EN HIJ IS NIIIIIIIIIIIICE
Koop dan geen kklelijke stretchbroeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb ik maar was niet nodig bij deze broek, is redelijk nieuw en shit.
[..]
Kan ook de reden zijn dat hij nu groter is idd... dat die strakke pener hem uit gelubberd heeft
Is geen stretchquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Koop dan geen kklelijke stretchbroeken.
heb nog geen pics, wel camquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Pics, dan blijft mijn broek tenminste zitten!
Want hara post nooit meer iets sinds ze krutwsch heeft
Niet per ongeluk in je pak klaarkomen als je in de spiegel kijkt!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
MIJN PAK IK HEB MIJN PAK IK HEB HEM AAN EN HIJ IS NIIIIIIIIIIIICE
Ik zie je kruisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Is geen stretchdie zouden niet mogen bestaan...
[ afbeelding ]
Speel er maar meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ik gokte maar wat jonge speel eens mee
quote:
Wat is dat, 34?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Is geen stretchdie zouden niet mogen bestaan...
[ afbeelding ]
Had geen grotere sokken om op te vullen
Ik ben ook nog aan het bijkomenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude, serieus....ik STIERF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja zou je niet zeggen hè, meeste zit ook bij mijn piem0lquote:
Mss word het mijn wallpaper hoorquote:
No denial!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:15 schreef shifto het volgende:
gvd dat is KANKER op waardig!
Kruts zal het niet leuk vinden maar als dit niet kanker grappig is weet ik het ook niet meer!!!
NOSTALGIE, KOMOP!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:15 schreef Skv het volgende:
Hara, ik vind jou supergrappig, je stuurt geniale plaatjes door en je bent mod, maar die kutmuziek van jou mag je wel even uit je systeem verwijderen.
quote:
Mits heel hard en bas open.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:17 schreef Skv het volgende:
http://podcast.sixteenofive.com/UMEK-BTIC-047.mp3
Die track op 13:45.
quote:
Ik stuurde terug: ik vind dat je een raar statement maaktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
SKV LAS MIJN FACEBOOK-BERICHT OM 20.35 EN IK HEB NOG GEEN REACTIE TERUG OMG WAT EEN SKANK
Polsvel met pees en provençaalse kruiden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:36 schreef MohMi het volgende:
C1000 was dichtVoor niks door de regen
Dan ga ik maar snijden in een hoekje, zit niks anders op
Ik wilde bier gvd!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Polsvel met pees en provençaalse kruiden.
Oh hey wat is dat, je penis onder mijn voet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik stuurde terug: ik vind dat je een raar statement maakt
Down the lane kids, not across the streetsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:36 schreef MohMi het volgende:
C1000 was dichtVoor niks door de regen
Dan ga ik maar snijden in een hoekje, zit niks anders op
Ik ook niet, alleen Heinekenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon, Mohmi heeft geen bier in huis?
Ik weet het, ik heb cursussen gegeven aan goth-kidsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Down the lane kids, not across the streets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel rode wijn maar na een paar biertjes smaakt dat niet zo lekker en dat zou zonde zijn want het schijnt een goede te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon, Mohmi heeft geen bier in huis?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb cursussen gegeven aan goth-kids![]()
Dan ga ik maar tutten thuis, te lang douchen en maskertje en nageltjes en insmeren tot ik zo zacht ben dat ik niet mezelf af kan blijven
Jumbo is nog tot 9 uur open vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AH op Orthen ook, maar heb geen zin om op de fiets door de regen daarheen te racenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jumbo is nog tot 9 uur open vanavond
Whohehahahahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
gouwe ouwe als goedmakertje voor Eskavee
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Murdera het volgende:
Maar zo zien we je pak toch helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Goed genoeg toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar zo zien we je pak toch helemaal niet
Oh ja, het is uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
het is weekend, waarom ben je thuis en niet bij hara
Ik ga morgenochtend naar Duitsland voor een weekend kanoën, BBQ'en en bierdrinken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
het is weekend, waarom ben je thuis en niet bij hara
Nice, het betere werkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend naar Duitsland voor een weekend kanoën, BBQ'en en bierdrinken.
Joah, op zich wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, het betere werk. Vooral het vlees is daar heel goed (heb ik me laten vertellen
)
Baww, wat sneu voor je dat je klompvoeten hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben verliefd.. Op deze schoenen..
Hopeloos verliefd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 04:01 schreef WasMachinator het volgende:
godver wat zag ze er mooi uit..
alleen wat het is weet ik nog steeds niet![]()
en verder vond iedereen me een baas met mijn pak, geweldig
Ga eten danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:16 schreef MohMi het volgende:
muhahaha! De Celebrations is in de aanbieding bij de Appie!![]()
![]()
En jij laat anderen vertellen wat je wel of niet moet doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ben ik te lelijk voor aldus een kerel op facebook
Wtf nu weer?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren mann..shit is nu duidelijk
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ja op facebook ik word helemaal KAPOT GEMAAKT ZEG IK JE bij die foto
Fok is een veel beter medium om foto's te posten, hier krijg je een eerlijke meningquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ja op facebook ik word helemaal KAPOT GEMAAKT ZEG IK JE bij die foto
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fok is een veel beter medium om foto's te posten, hier krijg je een eerlijke mening
dat heb je helemaal niet gezegd vriend.. wachtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hij is nu over de toeren omdat ik zijn mopshond stom vind omdat ik dieren die gefokt worden met gezondheidsproblemen kkstom vind.
Je over de zeik laten brengen door mensen op internetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hij is nu over de toeren omdat ik zijn mopshond stom vind omdat ik dieren die gefokt worden met gezondheidsproblemen kkstom vind.
Leuke hond he jammer van die haterzquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:26 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
dat heb je helemaal niet gezegd vriend.. wacht
Ze hebben allemaal kapotgefokte luchtwegen en neuzen en daardoor gezondheidsproblemen, net zoals de Perzische kat. Slaat nergens op om zulke dingen te fokken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je over de zeik laten brengen door mensen op internet![]()
Vind dit een mooi exemplaar eerlijk gezegd, de meeste mopsjes hebben flink voergewicht maar deze niet. Keep it up!
Haraquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
omdat ik dieren die gefokt worden met gezondheidsproblemen kkstom vind.
Dat is precies het puntquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
t beest heeft nergens last van hoor, als je maar niet teveel loopt en wild doet
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
t beest heeft nergens last van hoor, als je maar niet teveel loopt en wild doet
Inderdaad, als we het dan toch over principes gaan hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Een gezonde hond kan gewoon wild doen en een dag rennen als het moet. Maar laten we het maar ergens anders over gaan hebben, hè.
Daar heb je gelijk in, dierenvriendinnetje.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal kapotgefokte luchtwegen en neuzen en daardoor gezondheidsproblemen, net zoals de Perzische kat. Slaat nergens op om zulke dingen te fokken.
Dat is toch echt iets anders.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:36 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Inderdaad, als we het dan toch over principes gaan hebbenaltijd leuk die mensen die verwijten gaan maken dat t zielig is terwijl ze zelf in een auto rijden en dingen gebruiken dat schadelijk is voor andere dieren
HY
PO
CRIETTTTTTTTTT
Gast, ga jij lekker even huilen om comments op je FB en dat je lelijk bent. Wat ben je toch een kinderachtige jankbal. Stoere praatjes maar geen foto durven te posten en huilen om wat anderen tegen je zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoooooi ik ga lekker saampjes boodschappen halen en vanavond een heerlijke quiche maken
Gr gr
Flikkertje? Vieze vuile teringlijer bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is toch echt iets anders.
Als je alle dieren wil sparen kan je enkel dood gaan.
Maar om daadwerkelijk een beest te maken dat zijn leven lang zal leiden, dat is gewoon mishandeling.
Flikkertje.
Ga lekker die dikke reet van je vetmesten dom zwijn dat je bent..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gast, ga jij lekker even huilen om comments op je FB en dat je lelijk bent. Wat ben je toch een kinderachtige jankbal. Stoere praatjes maar geen foto durven te posten en huilen om wat anderen tegen je zeggenSneue knakker.
Tevens; zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten, dus als je issues hebt met het feit dat je homoseksueel bent, maak er dan lekker een topic over aan en ga daar liggen krassen.
Goeie cumbeck!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ga lekker die dikke reet van je vetmesten dom zwijn dat je bent..
Jawel hoor, maar die zijn gemaakt voor het vlees, om ons te doen leven. Niet om naar te kijken en te lachen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Flikkertje? Vieze vuile teringlijer bedoel je zeker?
Eet jij geen speciaal gekweekte koeien en varkens die speciaal gevoed zijn voor de slacht?
Je hebt dat vlees heus niet nodig hoor sukkel, het is JOUW keuze dat te eten niet de mijne of die van iemand anders, dus stfuquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar die zijn gemaakt voor het vlees, om ons te doen leven. Niet om naar te kijken en te lachen.
Zou wat zijn als ik jou armen en benen af zou hakken, om je neer te zetten, om met al mijn vrienden om je te kunnen lachen.
Zeker wel, ik heb aan Mur gevraagd of hij dat wil doen omdat dat voor mij van levensbelang isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Je hebt dat vlees heus niet nodig hoor sukkel, het is JOUW keuze dat te eten niet de mijne of die van iemand anders, dus stfu
Ja, dat is mijn keuze, en wat dan nog?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Je hebt dat vlees heus niet nodig hoor sukkel, het is JOUW keuze dat te eten niet de mijne of die van iemand anders, dus stfu
Leuk manquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker wel, ik heb aan Mur gevraagd of hij dat wil doen omdat dat voor mij van levensbelang is
Ik lach er heus niet om achterlijke debiel en dat beest is toch niet door MIJ gefokt ofwel danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn keuze, en wat dan nog?
Een stuk nobelere keuze dan een dier kweken om om te lachen, zwakzinnig mannetje
Dat je dat helemaal zelfstandig kan, ik dacht dat jouw mening werd bepaald door de suikers in je etenquote:
Heb jij het beest niet gekocht?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik lach er heus niet om achterlijke debiel en dat beest is toch niet door MIJ gefokt ofwel dan
SNWAHAHAHHAHAHA MOHMI DIK WAT ENEN LEUKEN GARP DOE MEER SO ORGIENEELquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Dat je dat helemaal zelfstandig kan, ik dacht dat jouw mening werd bepaald door de suikers in je eten
Die vadsige bergtrol die jij mama noemt heeft hem gekocht?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Needus hou je grote bek dicht dan
Ook zo origineel manquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die vadsige bergtrol die jij mama noemt heeft hem gekocht?
Is ook zo, mijn suikers en ik hosselen die g's brahquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Dat je dat helemaal zelfstandig kan, ik dacht dat jouw mening werd bepaald door de suikers in je eten
Zegt de immer originele Geesterquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:52 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ook zo origineel manmaar nee die heeft hem ook niet gekocht.. haha leuk hoor dan heb je geen gelijk en dan ga je maar over mijn moeder schelden omdat je niet weet wat je anders moet zeggen
Wie is geester, jij met je achterlijke aannames ... kijk eens in de spiegel man hoe fucking oud ben je en zelfs JIJ bent OOK kinderachtigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zegt de immer originele Geester![]()
Jouw moeder mag overigens best eens ter verantwoording worden geroepen.
Zo zag het er wel uit straks jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoooooi ik ga lekker saampjes boodschappen halen en vanavond een heerlijke quiche maken
Gr gr
Dat is toch dezelfde gast?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:35 schreef shifto het volgende:
Nou jongens, ik vind die partyboiiii wel erg dezelfde kant als Geester opgaan!
Wat RRRRRRaaaaaaaAAAAaaaaRRRRRRR
Jullie reageren allebei even zwakzinnig. Zoek contact, word vrienden en start je eigen SC.quote:
als jij je mond nou eens niet open trektquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Jullie reageren allebei even zwakzinnig. Zoek contact, word vrienden en start je eigen SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Mods kunnen toch een klooncheck doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
Bewijs het maar eens, vergeet niet je alu-hoedje af te zetten hé?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Neen, mods niet. FA's wel, maar die doen dat ook niet zomaar voor de leuk.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Dan was ik abuis!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Neen, mods niet. FA's wel, maar die doen dat ook niet zomaar voor de leuk.Eigenlijk hoef ik dus ook helemaal niet zo aardig tegen je te doen, ik bedoel, je kunt niet zoveel hier?
Fine, fuck you then!
Ik kan wel een ban of klooncheck voor je regelen hoorIk voer het alleen zelf niet uit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Hoi Hara. Lieve Hara. Leuke Hara. Alles goed met Hara?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan wel een ban of klooncheck voor je regelen hoorIk voer het alleen zelf niet uit.
Wat zit je haar leuk!
Fine, fuck you then!
Snel. edit er nog eits over haar mooie haartjes in.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoi Hara. Lieve Hara. Leuke Hara. Met je prachtige gouden haartjes. Alles goed met Hara?![]()
![]()
Thanks, net op tijd. Ik denk niet dat ze het door heeft dat ik het er later in heb gezet!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:42 schreef Murdera het volgende:
Snel. edit er nog eits over haar mooie haartjes in.
Fine, fuck you then!
Smoooooth!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoi Hara. Lieve Hara. Leuke Hara. Alles goed met Hara?Wat zit je haar leuk!
![]()
![]()
Godverdomme ik voel me nu dus echt dood..
van 7 tot 5 werken is toch iets te veel van het goede na een leuke avond/nacht ^^Let me occupy your mind
As you do mine![]()
ne ne sst kom maar kroelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef WasMachinator het volgende:
Godverdomme ik voel me nu dus echt dood..
![]()
Zo ben ik!quote:Met een beetje hulp soms!
Nu ik ook polootjes heb word ik net zo'n hosselaar als Skv.Fine, fuck you then!
Oh, I get by with a little help from my friendsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zo ben ik!Met een beetje hulp soms!
Nu ik ook polootjes heb word ik net zo'n hosselaar als Skv.
Mm, I get high with a little help from my friends
Mm, gonna try with a little help from my friends![]()
Kunnen jullie samen op hossel-strooptocht gaan!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zo ben ik!Met een beetje hulp soms!
Nu ik ook polootjes heb word ik net zo'n hosselaar als Skv.![]()
Overigens ben ik hevig verontwaardigd; heb ik EINDELIJK mijn fucking spannende boek uit...blijkt het GODVERDOMME deel I te zijn in een serie WAARVAN DEEL TWEE NOG NIET UIT IS!!!![]()
![]()
Echt, ik heb gvd bijna dat boek het raam uitgeslingerd, maar aangezien dat dicht zit en dat boek nogal dik is, heb ik me ingehouden
![]()
![]()
goedzo, goed ingehouden MohMiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen op hossel-strooptocht gaan!![]()
Overigens ben ik hevig verontwaardigd; heb ik EINDELIJK mijn fucking spannende boek uit...blijkt het GODVERDOMME deel I te zijn in een serie WAARVAN DEEL TWEE NOG NIET UIT IS!!!![]()
![]()
Echt, ik heb gvd bijna dat boek het raam uitgeslingerd, maar aangezien dat dicht zit en dat boek nogal dik is, heb ik me ingehouden
Let me occupy your mind
As you do mine![]()
Ik weet niet of hij me er wel bij zou willen hebben. Stel je voor... The apprentice beats the master. Ik zou het kut vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
Kunnen jullie samen op hossel-strooptocht gaan!
Ik haat het als dat gebeurd!quote:Overigens ben ik hevig verontwaardigd; heb ik EINDELIJK mijn fucking spannende boek uit...blijkt het GODVERDOMME deel I te zijn in een serie WAARVAN DEEL TWEE NOG NIET UIT IS!!!![]()
![]()
Hoi!quote:
Fine, fuck you then!
Ben ook ongepast trots, maar wil gvd wel nog met iets gooien/smijten/slaanquote:
Dat wel iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij me er wel bij zou willen hebben. Stel je voor... The apprentice beats the master. Ik zou het kut vinden![]()
![]()
Welke?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen op hossel-strooptocht gaan!![]()
![]()
![]()
Ik kijk een film en drink Grimbergen blond. Sigaretten zijn op.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Ik moest werken vrijdag en heb toen m'n schouder keihard gestoten aan zo'n ijzeren uitsteekselding. M'n hele schouder is blauw en doet zo'n ongelofelijk veel pijn.quote:
XO till we overdose![]()
Aaawquote:Op zondag 17 juni 2012 00:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik moest werken vrijdag en heb toen m'n schouder keihard gestoten aan zo'n ijzeren uitsteekselding. M'n hele schouder is blauw en doet zo'n ongelofelijk veel pijn.op je blauwe schouder
![]()
Jawel, kan wel beter maar opzich is alles wel oké. Hoe is het leven verder?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, is verder alles goed met je?
XO till we overdose![]()
Goed, afgelopen week shifto en MohMi voor het eerst gemeet, was erg leukquote:Op zondag 17 juni 2012 00:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jawel, kan wel beter maar opzich is alles wel oké. Hoe is het leven verder?![]()
![]()
Ik ook!quote:
Ovo.
Waarom ben je er nooit meer?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik ben er allang weer bij. Ik doe dit eindelijk weer eens een weekend alleen zijn niet goed
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik snap je laatste zin nietquote:Op zondag 17 juni 2012 09:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er allang weer bij. Ik doe dit eindelijk weer eens een weekend alleen zijn niet goedMogguh trouwens, Hara
Wat gezellig dat je ook al op bent
![]()
![]()
JA WATY LEUUUUK HEEE..quote:Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin nietMogguh trouwens, Hara
Wat gezellig dat je ook al op bent
Damn joh
![]()
quote:Fix yourself some clam, je komt zo gefrustreerd over. Of heb je gewoon een kutkarakter van nature?
![]()
![]()
Anders flikker je even een eind op met je zure kutopmerkingen. Fucking kleuter ben je, met je kinderachtige aandachtvragerij.quote:
Oh, en een goedemorgen!![]()
ALs je nu gewoon even stoppen met op elkaar reageren, bedankt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik edit alles na mijn post, daarboven staan kutposts van anderen én kutposts van jou. Dus niet zo zeiken.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Mogguh!quote:Op zondag 17 juni 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders flikker je even een eind op met je zure kutopmerkingen. Fucking kleuter ben je, met je kinderachtige aandachtvragerij.
Oh, en een goedemorgen!Ook al vroeg in het land der wakkeren
![]()
![]()
HA, nou goed dan... vannacht was wel een aparte scene... 1 MEISJE die in elkaar werd geslagen door een JONGEN terwijl ik kebab aan t halen was.
Bij de parkeerplaats een huilend wijf met een (neergestoken/neergeslagen ) kerel op de grond.... Een ex die heel hard klappen gaat krijgen, auto van mn pa is naar de klote nu, en heb voedselvergiftiging ofzo![]()
en ik vraag dr niet om, ik bemoei me er ook nooit mee voor je t weet zit je dr midden in dus gewoon doorlopen ( wat strafbaar is )![]()
Oi, partyboy. Schei daar nu eens mee uit. Dat slaat echt nergens op na mijn post.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
oke oke...pardonquote:Op zondag 17 juni 2012 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
Oi, partyboy. Schei daar nu eens mee uit. Dat slaat echt nergens op na mijn post.![]()
En krijg je ff te horen dat je ex met een fucking ouwe vent van 27 gaat trouwen binnen een zeeeer korte periode en die kerel heeft zooooo hard klappen nodig als ik al die verhalen hoor, dat mn ex gebruikt wordt is gewoon een feit, doet me ook vrij weinig laat dr maar lekker branden voor wat ze allemaal heeft gedaan en DOET. De vieze hoer.!
Dit is zo fucking intens triest allemaal(óók dat ik me er druk over maak ), zeker dat dit al 4 maanden speelt ofzo, waarom typ ik dit hier trouwens
Ignore dit maar, I dont give a fuck anymore![]()
![]()
Wat een rare verhalen, pb.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
En jullie hebben allemaal gelijk ik ben gewoon een grote klootzak, ik heb gewoon elke dag een 'I dont care' gevoel op internet hier en ook tijdens uitgaan enz., bijvoorbeeld een chick die naar je toekomt tja.. ''ga weg, wat moet je van me'' denk ik tegenwoordig..
wtf zware materie in de ochtend maar t is gewoon zo, ik ontken t ook niet meer het heeft toch geen zin![]()
wat is er raar aan snap je t niet ofzo? Die hoer doet nog steeds shit wat mij behoorlijk raakt, ze moet echt echt eens een keer hard op dr bek gaan en ik wacht echt op dat momentquote:
ZWAAR triest ja![]()
Dus terugkomend hierop: een kutkarakter dusquote:Op zondag 17 juni 2012 10:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Fix yourself some clam, je komt zo gefrustreerd over. Of heb je gewoon een kutkarakter van nature?
![]()
![]()
Misschien krijg je hier de feedback die je zoekt:quote:Op zondag 17 juni 2012 10:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
wat is er raar aan snap je t niet ofzo? Die hoer doet nog steeds shit wat mij behoorlijk raakt, ze moet echt echt eens een keer hard op dr bek gaan en ik wacht echt op dat moment
ZWAAR triest ja
De kunst van het loslaten van je ex #206 - op naar betere dagen![]()
die shit heeft allemaal geen zin, been there done that, ik maak t gewoon moeilijk voor mezelf altijd, terwijl t niet hoeft en het ook geen zin heeft..quote:Op zondag 17 juni 2012 10:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Misschien krijg je hier de feedback die je zoekt:
De kunst van het loslaten van je ex #206 - op naar betere dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |