Ik snap je laatste zin nietquote:Op zondag 17 juni 2012 09:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er allang weer bij. Ik doe dit eindelijk weer eens een weekend alleen zijn niet goed
JA WATY LEUUUUK HEEE..quote:Op zondag 17 juni 2012 09:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin nietMogguh trouwens, Hara
Wat gezellig dat je ook al op bent
quote:
Anders flikker je even een eind op met je zure kutopmerkingen. Fucking kleuter ben je, met je kinderachtige aandachtvragerij.quote:
Mogguh!quote:Op zondag 17 juni 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders flikker je even een eind op met je zure kutopmerkingen. Fucking kleuter ben je, met je kinderachtige aandachtvragerij.
Oh, en een goedemorgen!
oke oke...pardonquote:Op zondag 17 juni 2012 10:29 schreef Harajuku. het volgende:
Oi, partyboy. Schei daar nu eens mee uit. Dat slaat echt nergens op na mijn post.
wat is er raar aan snap je t niet ofzo? Die hoer doet nog steeds shit wat mij behoorlijk raakt, ze moet echt echt eens een keer hard op dr bek gaan en ik wacht echt op dat momentquote:
Dus terugkomend hierop: een kutkarakter dusquote:Op zondag 17 juni 2012 10:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Fix yourself some clam, je komt zo gefrustreerd over. Of heb je gewoon een kutkarakter van nature?
Misschien krijg je hier de feedback die je zoekt:quote:Op zondag 17 juni 2012 10:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
wat is er raar aan snap je t niet ofzo? Die hoer doet nog steeds shit wat mij behoorlijk raakt, ze moet echt echt eens een keer hard op dr bek gaan en ik wacht echt op dat moment
ZWAAR triest ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |