quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef muhahaha het volgende:
Iemand interesse in 2 kaartjes voor Mundial? Mijn zusje bied ze zojuist aan op facebook.
Nee geen pics ditdat.
Kan em echt niet meer horenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef shifto het volgende:
Though it's cold and lonley in the deep dark night
I can see paradise by the dashboard light
Paradise by the dashboard light
Ik zing ook meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Horen,. alsof ik het hoor door mijn eigen meegeschreeuw!![]()
Let the love tear us apaaaaaaahaaaaaaart ♫ ♫ ♫quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
Dan is deze beter!!![]()
![]()
Ik ga wel ff naar het juiste topic xD
Kun je nu diep in het glas kijken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Mijn tweede en tevens laatste biertje is bijna op
goed idee, ff koud biertje pakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Mijn tweede en tevens laatste biertje is bijna op
Ga toch weeeeeg, die paar glaasjes Amarettoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:45 schreef muhahaha het volgende:
Aaah bier valt wel wat lichter. Ik heb eens uitgerekent en ik heb ongeveer 15 biertjes in 2 uur tijd weggetikt bij shifto
Je was ook echt BAM, in één keer wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef muhahaha het volgende:
fffuuuu amaretto is 28.5% en ik had een halve fles weggekregen(literfles)
Echt? Oh, dat viel nog mee dan idd xD Je bent irl zat echt EXACT hetzelfde als op Fok zatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, toen keken we nog naar het voetbal op de beeldbuis
Veel gebral en weinig wolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt? Oh, dat viel nog mee dan idd xD Je bent irl zat echt EXACT hetzelfde als op Fok zat
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel gebral en weinig wol
Ik weet nog wel dat ik niet in een rechte lijn naar huis ben gegaan
Maar ik vind naar de auto lopen dan ook al verquote:
Riem kopen prutserquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar ik vind naar de auto lopen dan ook al ver
Ik snap het ook niet maar blijkbaar val ik toch af want mijn broek hangt telkens op mn enkels
Je zou verwachten dat je pener hem wel omhoog houdt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar ik vind naar de auto lopen dan ook al ver
Ik snap het ook niet maar blijkbaar val ik toch af want mijn broek hangt telkens op mn enkels
Heb ik maar was niet nodig bij deze broek, is redelijk nieuw en shit.quote:
Kan ook de reden zijn dat hij nu groter is idd... dat die strakke pener hem uit gelubberd heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je pener hem wel omhoog houdt.
Hij kan de broek beter over zijn boobs trekken dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je pener hem wel omhoog houdt.
Pics, dan blijft mijn broek tenminste zitten!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
MIJN PAK IK HEB MIJN PAK IK HEB HEM AAN EN HIJ IS NIIIIIIIIIIIICE
Koop dan geen kklelijke stretchbroeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb ik maar was niet nodig bij deze broek, is redelijk nieuw en shit.
[..]
Kan ook de reden zijn dat hij nu groter is idd... dat die strakke pener hem uit gelubberd heeft
Is geen stretchquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Koop dan geen kklelijke stretchbroeken.
heb nog geen pics, wel camquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Pics, dan blijft mijn broek tenminste zitten!
Want hara post nooit meer iets sinds ze krutwsch heeft
Niet per ongeluk in je pak klaarkomen als je in de spiegel kijkt!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
MIJN PAK IK HEB MIJN PAK IK HEB HEM AAN EN HIJ IS NIIIIIIIIIIIICE
Ik zie je kruisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Is geen stretchdie zouden niet mogen bestaan...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |