Ik weet het, ik heb cursussen gegeven aan goth-kidsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Down the lane kids, not across the streets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel rode wijn maar na een paar biertjes smaakt dat niet zo lekker en dat zou zonde zijn want het schijnt een goede te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon, Mohmi heeft geen bier in huis?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb cursussen gegeven aan goth-kids![]()
Dan ga ik maar tutten thuis, te lang douchen en maskertje en nageltjes en insmeren tot ik zo zacht ben dat ik niet mezelf af kan blijven
Jumbo is nog tot 9 uur open vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AH op Orthen ook, maar heb geen zin om op de fiets door de regen daarheen te racenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jumbo is nog tot 9 uur open vanavond
Whohehahahahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
gouwe ouwe als goedmakertje voor Eskavee
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Murdera het volgende:
Maar zo zien we je pak toch helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Goed genoeg toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar zo zien we je pak toch helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |