Ik weet het, ik heb cursussen gegeven aan goth-kidsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Down the lane kids, not across the streets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel rode wijn maar na een paar biertjes smaakt dat niet zo lekker en dat zou zonde zijn want het schijnt een goede te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon, Mohmi heeft geen bier in huis?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb cursussen gegeven aan goth-kids![]()
Dan ga ik maar tutten thuis, te lang douchen en maskertje en nageltjes en insmeren tot ik zo zacht ben dat ik niet mezelf af kan blijven
Jumbo is nog tot 9 uur open vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AH op Orthen ook, maar heb geen zin om op de fiets door de regen daarheen te racenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jumbo is nog tot 9 uur open vanavond
Whohehahahahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
gouwe ouwe als goedmakertje voor Eskavee
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:29 schreef Murdera het volgende:
Maar zo zien we je pak toch helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Goed genoeg toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar zo zien we je pak toch helemaal niet
Oh ja, het is uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
het is weekend, waarom ben je thuis en niet bij hara
Ik ga morgenochtend naar Duitsland voor een weekend kanoën, BBQ'en en bierdrinken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
het is weekend, waarom ben je thuis en niet bij hara
Nice, het betere werkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend naar Duitsland voor een weekend kanoën, BBQ'en en bierdrinken.
Joah, op zich wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, het betere werk. Vooral het vlees is daar heel goed (heb ik me laten vertellen
)
Baww, wat sneu voor je dat je klompvoeten hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben verliefd.. Op deze schoenen..
Hopeloos verliefd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 04:01 schreef WasMachinator het volgende:
godver wat zag ze er mooi uit..
alleen wat het is weet ik nog steeds niet![]()
en verder vond iedereen me een baas met mijn pak, geweldig
Ga eten danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:16 schreef MohMi het volgende:
muhahaha! De Celebrations is in de aanbieding bij de Appie!![]()
![]()
En jij laat anderen vertellen wat je wel of niet moet doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ben ik te lelijk voor aldus een kerel op facebook
Wtf nu weer?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren mann..shit is nu duidelijk
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ja op facebook ik word helemaal KAPOT GEMAAKT ZEG IK JE bij die foto
Fok is een veel beter medium om foto's te posten, hier krijg je een eerlijke meningquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ja op facebook ik word helemaal KAPOT GEMAAKT ZEG IK JE bij die foto
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fok is een veel beter medium om foto's te posten, hier krijg je een eerlijke mening
dat heb je helemaal niet gezegd vriend.. wachtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hij is nu over de toeren omdat ik zijn mopshond stom vind omdat ik dieren die gefokt worden met gezondheidsproblemen kkstom vind.
Je over de zeik laten brengen door mensen op internetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hij is nu over de toeren omdat ik zijn mopshond stom vind omdat ik dieren die gefokt worden met gezondheidsproblemen kkstom vind.
Leuke hond he jammer van die haterzquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:26 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
dat heb je helemaal niet gezegd vriend.. wacht
Ze hebben allemaal kapotgefokte luchtwegen en neuzen en daardoor gezondheidsproblemen, net zoals de Perzische kat. Slaat nergens op om zulke dingen te fokken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je over de zeik laten brengen door mensen op internet![]()
Vind dit een mooi exemplaar eerlijk gezegd, de meeste mopsjes hebben flink voergewicht maar deze niet. Keep it up!
Haraquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
omdat ik dieren die gefokt worden met gezondheidsproblemen kkstom vind.
Dat is precies het puntquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
t beest heeft nergens last van hoor, als je maar niet teveel loopt en wild doet
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
t beest heeft nergens last van hoor, als je maar niet teveel loopt en wild doet
Inderdaad, als we het dan toch over principes gaan hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Een gezonde hond kan gewoon wild doen en een dag rennen als het moet. Maar laten we het maar ergens anders over gaan hebben, hè.
Daar heb je gelijk in, dierenvriendinnetje.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal kapotgefokte luchtwegen en neuzen en daardoor gezondheidsproblemen, net zoals de Perzische kat. Slaat nergens op om zulke dingen te fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |