Ik vroeg me al af waarom Chrome ineens zo traag werd. Ik ga even tinypiccen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef nattermann het volgende:
Gelukkig plaatst TS geen grote plaatjes
Dan nog te bedenken dat sommige pastoors/pastoren (?) zich vergrijpen aan jonge jongetjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Twizu het volgende:
Mogen homo's dit ook eten?
Homo doet aangifte tegen pastoor >>
Pastoren pakken het werk van de pedo's af, die hebben de homo's gecontacteerd en zijn de homo's in opstand gekomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan nog te bedenken dat sommige pastoors/pastoren (?) zich vergrijpen aan jonge jongetjes.
Overigens gebeurde het contacteren op een een andere manier dan gebruikelijk aangezien er iets anders was dat zich in opstand begaf.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef Wukl het volgende:
[..]
Pastoren pakken het werk van de pedo's af, die hebben de homo's gecontacteerd en zijn de homo's in opstand gekomen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Overigens gebeurde het contacteren op een een andere manier dan gebruikelijk aangezien er iets anders was dat zich in opstand begaf.
albert.nl/miskopenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Wukl het volgende:
Weet echt niemand wat ik moet doen? Want ik heb de buurtsuper opgeblazen, nu weet ik helemaal niet meer waar ik ze moet halen!
Bedankt!quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Crutch het volgende:
Ik lees even een vers voor uit het nieuwe aanbiedingenpamflet:
"Heden hebben wij wegens tekort aan "het bloed van Jezus Christus, Cabernet Sauvignon Merlot, de prijs moeten verhogen, wij prijzen de heer voorlopig ¤ 9,99 per stuk."
Onderaan lees ik nog een stukje:
"Het gerucht ging dat Pater Rudolph hier uit het dorp zichzelf tegoed heeft gedaan aan de helft van de import toen de koster hem per-ongeluk had opgesloten in de kelder van onze kerk. Ook Mathias (de zoon van Maria) bleek na een verontrustend bericht over zijn afwezigheid zich tussen de wijnvoorraad van de kerk te bevinden. Waarom hij sindsdien zo raar loopt is ons een raadsel"
Druivensap mag ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef hc4ftr het volgende:
maarre die dinge plakke tog niet zo lekker tegen je gehemelte he? en je krijgt er zo een droge bek van? en je gaat er van uit je bek stinken? (en nee dit ga ik niet wegspoelen met het bloed van gristus want ik lust geen wijn en zeker niet het budget merk van de plaatselijke buurtsuper (die bij ons is gelukkig nog niet opgeblazen))![]()
De prijs van Josties heeft ook een flinke downer meegemaakt. En bij twee pakken krijg je een chromosoom extra voor op je spaarkaart.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef ToT het volgende:
*Opent Photoshop*
Hihihi, Jos..........ah fuck it, laat iemand anders het maar doen!
Josti...down.....Jezus!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
De prijs van Josties heeft ook een flinke downer meegemaakt. En bij twee pakken krijg je een chromosoom extra voor op je spaarkaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |