Zo ben ik!quote:
Oh, I get by with a little help from my friendsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zo ben ik!Met een beetje hulp soms!
Nu ik ook polootjes heb word ik net zo'n hosselaar als Skv.
Kunnen jullie samen op hossel-strooptocht gaan!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zo ben ik!Met een beetje hulp soms!
Nu ik ook polootjes heb word ik net zo'n hosselaar als Skv.
goedzo, goed ingehouden MohMiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen op hossel-strooptocht gaan!![]()
Overigens ben ik hevig verontwaardigd; heb ik EINDELIJK mijn fucking spannende boek uit...blijkt het GODVERDOMME deel I te zijn in een serie WAARVAN DEEL TWEE NOG NIET UIT IS!!!![]()
![]()
Echt, ik heb gvd bijna dat boek het raam uitgeslingerd, maar aangezien dat dicht zit en dat boek nogal dik is, heb ik me ingehouden
Ik weet niet of hij me er wel bij zou willen hebben. Stel je voor... The apprentice beats the master. Ik zou het kut vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
Ik haat het als dat gebeurd!quote:Overigens ben ik hevig verontwaardigd; heb ik EINDELIJK mijn fucking spannende boek uit...blijkt het GODVERDOMME deel I te zijn in een serie WAARVAN DEEL TWEE NOG NIET UIT IS!!!![]()
![]()
Echt, ik heb gvd bijna dat boek het raam uitgeslingerd, maar aangezien dat dicht zit en dat boek nogal dik is, heb ik me ingehouden
Hoi!quote:
Ben ook ongepast trots, maar wil gvd wel nog met iets gooien/smijten/slaanquote:
Dat wel iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij me er wel bij zou willen hebben. Stel je voor... The apprentice beats the master. Ik zou het kut vinden
Welke?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens ben ik hevig verontwaardigd; heb ik EINDELIJK mijn fucking spannende boek uit...blijkt het GODVERDOMME deel I te zijn in een serie WAARVAN DEEL TWEE NOG NIET UIT IS!!!![]()
![]()
Ik moest werken vrijdag en heb toen m'n schouder keihard gestoten aan zo'n ijzeren uitsteekselding. M'n hele schouder is blauw en doet zo'n ongelofelijk veel pijn.quote:
Aaawquote:Op zondag 17 juni 2012 00:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik moest werken vrijdag en heb toen m'n schouder keihard gestoten aan zo'n ijzeren uitsteekselding. M'n hele schouder is blauw en doet zo'n ongelofelijk veel pijn.
Jawel, kan wel beter maar opzich is alles wel oké. Hoe is het leven verder?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, is verder alles goed met je?
Goed, afgelopen week shifto en MohMi voor het eerst gemeet, was erg leukquote:Op zondag 17 juni 2012 00:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jawel, kan wel beter maar opzich is alles wel oké. Hoe is het leven verder?
Ik ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |