Wie is geester, jij met je achterlijke aannames ... kijk eens in de spiegel man hoe fucking oud ben je en zelfs JIJ bent OOK kinderachtigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zegt de immer originele Geester![]()
Jouw moeder mag overigens best eens ter verantwoording worden geroepen.
Zo zag het er wel uit straks jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoooooi ik ga lekker saampjes boodschappen halen en vanavond een heerlijke quiche maken
Gr gr
Dat is toch dezelfde gast?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:35 schreef shifto het volgende:
Nou jongens, ik vind die partyboiiii wel erg dezelfde kant als Geester opgaan!
Wat RRRRRRaaaaaaaAAAAaaaaRRRRRRR
Jullie reageren allebei even zwakzinnig. Zoek contact, word vrienden en start je eigen SC.quote:
als jij je mond nou eens niet open trektquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Jullie reageren allebei even zwakzinnig. Zoek contact, word vrienden en start je eigen SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Mods kunnen toch een klooncheck doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
Bewijs het maar eens, vergeet niet je alu-hoedje af te zetten hé?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Neen, mods niet. FA's wel, maar die doen dat ook niet zomaar voor de leuk.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Dan was ik abuis!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Neen, mods niet. FA's wel, maar die doen dat ook niet zomaar voor de leuk.Eigenlijk hoef ik dus ook helemaal niet zo aardig tegen je te doen, ik bedoel, je kunt niet zoveel hier?
Fine, fuck you then!
Ik kan wel een ban of klooncheck voor je regelen hoorIk voer het alleen zelf niet uit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Hoi Hara. Lieve Hara. Leuke Hara. Alles goed met Hara?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan wel een ban of klooncheck voor je regelen hoorIk voer het alleen zelf niet uit.
Wat zit je haar leuk!
Fine, fuck you then!
Snel. edit er nog eits over haar mooie haartjes in.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoi Hara. Lieve Hara. Leuke Hara. Met je prachtige gouden haartjes. Alles goed met Hara?![]()
![]()
Thanks, net op tijd. Ik denk niet dat ze het door heeft dat ik het er later in heb gezet!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:42 schreef Murdera het volgende:
Snel. edit er nog eits over haar mooie haartjes in.
Fine, fuck you then!
Smoooooth!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoi Hara. Lieve Hara. Leuke Hara. Alles goed met Hara?Wat zit je haar leuk!
![]()
![]()
Godverdomme ik voel me nu dus echt dood..
van 7 tot 5 werken is toch iets te veel van het goede na een leuke avond/nacht ^^Let me occupy your mind
As you do mine![]()
ne ne sst kom maar kroelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef WasMachinator het volgende:
Godverdomme ik voel me nu dus echt dood..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |