Die naamtopics zullen nog wel even doorgaan zolang jij geen afscheid neemt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:02 schreef Robijn48 het volgende:
Ach..wat zielig nou weer, een naamtopic. Dat is nou precies wat ik bedoel, grenzeloos.
ONGEKEND. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:
Of Lottekoekkie48quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
Robijn, is een nieuwe start niks, een kloon? Boomerang50 is misschien wel iets.
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
Hallo, dit zei je net ook alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:04 schreef Robijn48 het volgende:
Nog maar een keer.
Misschien snappen jullie nu, dat jullie niet mensen moeten DM'en met : kijk dit topic. Stelletje grenzelozen
Ik doe niet aan kloons, in tegen stelling tot de meeste karakterloze mensen hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ook gewoon in een nieuw topic weer mee gaan posten hé
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hallo, dit zei je net ook al
Je dementie slaat toe.
Wel aan clowns hè?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kloons, in tegen stelling tot de meeste karakterloze mensen hier.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
is er ook zoiets als een digitale chemokuur?
Ik ben bang dat die niet aanslaatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die niet aan gaat slaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Grenzeloos, dat zei ik al.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die niet aan gaat slaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zijn we in godsnaam karakterloos, oud schaap?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kloons, in tegen stelling tot de meeste karakterloze mensen hier.
Kampert blijft een kampertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:
quote:
Grenzeloos en karakterloosquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:09 schreef HuubTuub het volgende:
het woord van de dag is "Grenzeloos"... probeer het vandaag minimaal 600 keer in een zin te gebruiken...
Oh, net zei je nog dat je ongeveer mijn leeftijd had? Nee dus, zoals ik al dacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zijn we in godsnaam karakterloos, oud schaap?
Hey, zet eens een andere plaat op!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, net zei je nog dat je ongeveer mijn leeftijd had? Nee dus, zoals ik al dacht.
Omdat je je alles een puber gedraagt, wat je ook wel zal zijn. Prima. Dat zijn verreweg de meeste mensen hier op Fok!
Ga eens koken mens. Een normaal persoon was nu al weg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, net zei je nog dat je ongeveer mijn leeftijd had? Nee dus, zoals ik al dacht.
Omdat je je alles een puber gedraagt, wat je ook wel zal zijn. Prima. Dat zijn verreweg de meeste mensen hier op Fok!
Trut, lees eens wat beterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
neehee... naast 600 keer Grenzeloos is het ook de bedoeling om 600 keer dag, de groeten en tot ziens te posten.quote:
Ja. Ik vind Fok aardig grenzeloos. Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Lutte het volgende:
Maar wij zijn karakterloos? Grenzeloos? Pubers?
Ik zou nog maar eens goed naar Man in the mirror luisteren, van je grote held. Mocht het Engels problemen op leveren zijn er handige sites met vertalingen!
Ik hoor de intro al..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind Fok aardig grenzeloos. Inderdaad.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Lutte het volgende:
Maar wij zijn karakterloos? Grenzeloos? Pubers?
Ik zou nog maar eens goed naar Man in the mirror luisteren, van je grote held. Mocht het Engels problemen op leveren zijn er handige sites met vertalingen!
Ja, ho, stop maar. Daar ging je de mist in.quote:
Dan ga je toch lekker wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
I'm Starting With The Man Inquote:
Ooh, ja, sorry, begin 20 he. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
neehee... naast 600 keer Grenzeloos is het ook de bedoeling om 600 keer dag, de groeten en tot ziens te posten.
Oh en het is FOK!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Moet jij niet eten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, want je blijft happen en reagerenquote:
Ga je ervan uit dat er iemand vrijwillig bij dr is dan?????quote:
Allemaal in koor:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
I'm Starting With The Man In
The Mirror
I'm Asking Him To Change
His Ways
And No Message Could Have
Been Any Clearer
If You Wanna Make The World
A Better Place
Omdat ik zo grenzeloos en karakterloos bent heb ik inderdaad zo'n medelijden met jouw zoon en manquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef Robijn48 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stomme stomme stomme koe echtik heb zo'n medelijden met jouw zoon en man
[/quot
Omdat jij zo grenzeloos bent? Whoehahahah
Het is je vergeven, ik denk dat leeftijd op papier niet veel uitmaakt, alleen mentale leeftijd. Dat zit wel goed bij jou.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ja, sorry, begin 20 he. Dan krijg je dat.
Ik neem aan dat het vrijwillig is, anders zou het wel heel grenzeloos van haar zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga je ervan uit dat er iemand vrijwillig bij dr is dan?????
Als je voor me zou staan, meisje, dan zou je geen woord weten uit te brengen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik zo grenzeloos en karakterloos bent heb ik inderdaad zo'n medelijden met jouw zoon en man
Bis morgen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo naar een etentje, en als het leuk is misschien nog wat borrelen, ben je er rond een uurtje of 02/03 ook nog Robijntjepoepje?
??????quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je voor me zou staan, meisje, dan zou je geen woord weten uit te brengen.
En dat is nou precies wat ik bedoel. Je geblaat doet me dan ook niks.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De schakel zit tight Lut!quote:
whahahahahaahahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat geloof ik gelijk dat je me op mijn bek had geslagen. Tokkie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
whahahahahaahah![]()
Waarschijnlijk kon jij niks uitbrengen omdat ik je al lang op je bek had geslagen
Mijn 'geblaat' doet je blijkbaar heel wat want je blijft maar reageren
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef HuubTuub het volgende:
zo ik ga de honden eens uitlaten... lekker laten kakken in de bloembak van de buren. Lekker Grenzeloos.
Ik een tokkie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat geloof ik gelijk dat je me op mijn bek had geslagen. Tokkie.
Och, tis een leuke manier het weekend in te luiden.
Gemiste kans, ik ben net terug met de hondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef HuubTuub het volgende:
zo ik ga de honden eens uitlaten... lekker laten kakken in de bloembak van de buren. Lekker Grenzeloos.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Zoals je hier reageert in ieder geval wel.
Qwea. Neem me niet kwalijk dat ik jou in geen geval serieus neem.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:23 schreef Qwea het volgende:
Hey maar Robijn, ik ben even oprecht nieuwsgierig.
Doet het nou pijn? Zo'n betonnen plaat voor je harses?
Dat is te hopen voor Qwea jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Qwea. Neem me niet kwalijk dat ik jou in geen geval serieus neem.
GRENZELOOS!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Qwea. Neem me niet kwalijk dat ik jou in geen geval serieus neem.
ik gvd ook zo.quote:
I thought soquote:
Ja tuurlijkquote:
schade!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Maar ik ga ook even eten fiksen. Lees aant wel weer bij
Ja IKquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Alsof het iemand kan schelen dat jij er weer bent.
Vraag me meer af waarom jij er NOG bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het begon allemaal in dit topic Katten wegdoen of niet?quote:
zet je me nu aan tot zelfmoord?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het begon allemaal in dit topic Katten wegdoen of niet?
Robijn heeft 5 katten en vindt het doodnormaal dat haar katten bij anderen in de tuin poepen. Mensen die dat niet fijn vinden hebben gewoon pech. Zij is een dierenliefhebber, wij niet.
Zij is 50 en wij zijn allemaal pubers of de helft van haar leeftijd en mogen niks zeggen. Oh en we zijn grenzeloos en karakterloos
Ze heeft ook al 1000x gezegd weg te gaan maar ze is er nog
Hee dom kind. Ik heb 1 kat. Dus lul niet zo, internetheld.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het begon allemaal in dit topic Katten wegdoen of niet?
Robijn heeft 5 katten en vindt het doodnormaal dat haar katten bij anderen in de tuin poepen. Mensen die dat niet fijn vinden hebben gewoon pech. Zij is een dierenliefhebber, wij niet.
Zij is 50 en wij zijn allemaal pubers of de helft van haar leeftijd en mogen niks zeggen. Oh en we zijn grenzeloos en karakterloos
Ze heeft ook al 1000x gezegd weg te gaan maar ze is er nog
Uit liefdequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vraag me meer af waarom jij er NOG bent.
Helaas is dat het enige dat niet kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hee dom kind. Ik heb 1 kat. Dus lul niet zo, internetheld.
Als je zo doorgaat, ga ik effe naar de mods. Domme puber.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helaas is dat het enige dat niet klopt![]()
Wheheehquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, ga ik effe naar de mods. Domme puber.
Doe jij ff normaal zeg.quote:
Omdat ik een vergissing maak in de hoeveelheid van je katten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg, dat je leugens moet gaan verspreiden.
Flikker op.
Doen jullie is normaal, met jullie leugens. Stelletje domme internethelden.quote:
Ja, je mag je SC terug, sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef Miniem het volgende:
Mogen wij onze SC terug svp?
Waarom wordt dat hier uitgevochten
welke leugens!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Doen jullie is normaal, met jullie leugens. Stelletje domme internethelden.
Wat ouwehoer je nou mens, waar verspreid ik leugens?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Doen jullie is normaal, met jullie leugens. Stelletje domme internethelden.
Oognip, ik zou je toch dringend willen vragen op te houden.quote:
Muisjequote:
Mens, ga alsjeblieft naar de modsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oognip, ik zou je toch dringend willen vragen op te houden.
Anders ga ik naar de mods.
Haar man neemt haar graag serieus hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent niet serieus te nemen.
Oh jammerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Muisje
Was nog gegaan woensdag maar ze hadden geen drol
Ben ook met niks terug gekomen uit de stad.
Je moet ook geen stront zoeken in een kledingzaakquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Muisje
Was nog gegaan woensdag maar ze hadden geen drol
Ben ook met niks terug gekomen uit de stad.
Nou zo vies als het bij H&M soms is...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet ook geen stront zoeken in een kledingzaak
Achterlijke, ik heb het toch allang aangepast?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Met je: ik heb 5 kattenHeb meer dan genoeg van jou.
Ze waren aan het afprijzen etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jammersale in de winkels begint altijd wat later dan online. Misschien dit weekend
Er is weinig nieuws gezegdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoi, moet ik teruglezen of gewoon weer vol erin duiken?
FULL FRONTAL PLEASEquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
O ja die in de Piazzaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou zo vies als het bij H&M soms is...
effe terug lezen, inhoudelijk mis je niet veel maar je moet wel even op de hoogte zijn van alle grenzeloze leugensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
shit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet ook geen stront zoeken in een kledingzaak
Alsof we nog niet 10 hoogtepunten hebben gehad vandaag, wát een dagquote:
Ah joh niet weeeeeeerquote:
Nu gaat ze naar de mods vanwege mijn leugenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef oh-oh het volgende:
OOGNIP JE MOET NIET LIEGEN , ZE HEEFT GEEN 5 KATTEN MAAR MAAR 1![]()
Ben je er nou nog Robijntje ?
YEAHquote:
wie zegt dat ze niet gewoon dr dorre poes bedoelt die ze lekker over straat laat banjeren open en bloot?quote:
Die is niet zo vruchtbaar meer, me dunktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
wie zegt dat ze niet gewoon dr dorre poes bedoelt die ze lekker over straat laat banjeren open en bloot?
En bij iedereen in de tuin laat kakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
wie zegt dat ze niet gewoon dr dorre poes bedoelt die ze lekker over straat laat banjeren open en bloot?
Mental imagequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is niet zo vruchtbaar meer, me dunkt
Die hebben dacht ik geen herenafdeling dus daar ben ik nog nooit binnen geweest..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuw jadie in de Heuvel ook, daar liggen vaak stofvlokken zo groot als muizen.
Dat kan nietquote:
Nee klopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hebben dacht ik geen herenafdeling dus daar ben ik nog nooit binnen geweest..
NOOOOOESquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oognip, ik zou je toch dringend willen vragen op te houden.
Anders ga ik naar de mods.
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Online shoppendat is zo lekker overzichtelijk.
Ik haat het om in een winkel al die rekken af te lopen op zoek naar 1 of 2 leuke kledingstukkenquote:
Het lijkt eropquote:
Als het geen drukte is vind ik het wel fijn, ik snuiter ook als een snel haasje door de rekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik haat het om in een winkel al die rekken af te lopen op zoek naar 1 of 2 leuke kledingstukken
ik denk het laatstequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben er en ze is weg![]()
Hoe laat zouden ze moeten eten in die kliniek?
Of zou ze weer in de iso zitten ?
Bierquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu weer verder met de normale gang van zaken, lijkt me heerlijk.
Als je een hoop gebitch wil lezen welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef Strega het volgende:
Mijn schatjes, wat is dit? Moet ik nu opeens 3 SC bijlezen?Ik was net bij de moeders van O & Q
Doei doei, totzo dan hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Robijn48 het volgende:
Bedankt allemaal. Jullie hebben me net het laatste schopje gegeven weg te gaan van Fok! Ik ga maar eens een wat volwassener forum opzoeken.
& Robijn die afscheid neemtquote:
Heeeee, ik ookquote:
Doei doei Oh Oh, en als je zelf mijn leeftijd hebt, zal je hier nog eens aan terugdenken. Bye Bye!quote:
heeeeeee, daar ben je weer, WBquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Doei doei Oh Oh, en als je zelf mijn leeftijd hebt, zal je hier nog eens aan terugdenken. Bye Bye!
Mij ergens iets te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als oh-oh bier heeft is ze de ideale vrouw
Mietje!quote:
Ze is twee keer zo oud, das ergquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:09 schreef HuubTuub het volgende:
wat is die fascinatie met leeftijd toch? Komt dat vanzelf als je met een been in het graf staat? Ik weet het niet, ben immers slechts 35
Het is niet voor niets dat hier weinig ouderen op zitten. Ik snap nu waarom. Het is gewoon een jongerenfourm.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:09 schreef HuubTuub het volgende:
wat is die fascinatie met leeftijd toch? Komt dat vanzelf als je met een been in het graf staat? Ik weet het niet, ben immers slechts 35
Oh hai, ben je dr weer???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat hier weinig ouderen op zitten. Ik snap nu waarom. Het is gewoon een jongerenfourm.
-quote:
40+quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat hier weinig ouderen op zitten. Ik snap nu waarom. Het is gewoon een jongerenfourm.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo die Bakker Bart roombroodjes waren erg lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Jarenlang? Drie jaar geleden misschien. Doordat er ook toen niet normaal gedaan kon worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
-
Zeg dan niet dat je weggaat, al jarenlang
Keispijtigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef HuubTuub het volgende:
jahahaha... jammer dat we niet een peuk kunnen uitdrukken in een nek ofzo
Ja echt. Ik had dus zon bon waar je er 2 voor een euro kreeg. Vond ik wel mooi om mee te nemen naar de jarige jobs hierzo..quote:
Drie jaar is meer dan 1 jaar dus dat is al jarenlang ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jarenlang? Drie jaar geleden misschien. Doordat er ook toen niet normaal gedaan kon worden.
Maar blijf maar lekker sensatiebelust. Staat je mooi. En nu:En je zal hier zeker aan terug denken als je zelf volwassen bent geworden.
Ook niet. Fok is niets voor mij. Te sensatiebelust, te grenzeloos. Maar ieder zijn meug. Goodbye!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
40+
Misschien dat het je daar wel bevalt.
Adieu, en tot zo hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook niet. Fok is niets voor mij. Te sensatiebelust, te grenzeloos. Maar ieder zijn meug. Goodbye!
Doeiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook niet. Fok is niets voor mij. Te sensatiebelust, te grenzeloos. Maar ieder zijn meug. Goodbye!
Ga nou maar gewoonquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jarenlang? Drie jaar geleden misschien. Doordat er ook toen niet normaal gedaan kon worden.
Maar blijf maar lekker sensatiebelust. Staat je mooi. En nu:En je zal hier zeker aan terug denken als je zelf volwassen bent geworden.
KOM DR MAAR IN ROBIJNquote:
Nog ff en je krijgt een eigen topic in RLS of wat, doe maar gelijk een eigen forum.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog ff en je krijgt een eigen topic in RLS of wat, doe maar gelijk een eigen forum.
Robijn: post een berg, zegt een beetje.
Nogmaals. Wat iemand met zijn grote bek van zoveel jonger dan ik te vertellen heeft, interesseert me niet.quote:
[..]
Nog ff en je krijgt een eigen topic in RLS of wat, doe maar gelijk een eigen forum.
Tjonge volgens mij ben je zelf een kat, die laten ook niet meer los als ze eenmalig bijtenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat iemand met zijn grote bek van zoveel jonger dan ik te vertellen heeft, interesseert me niet.
Jij zal dat ook hebben als je ouder bent. Dus bespaar je de moeite, je gebash maakt me echt helemaal niks uit. Net als de rest van de jonkies hier.
Jaaaaaaaa daar is ze weeeeeeeerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat iemand met zijn grote bek van zoveel jonger dan ik te vertellen heeft, interesseert me niet.
Jij zal dat ook hebben als je ouder bent. Dus bespaar je de moeite, je gebash maakt me echt helemaal niks uit. Net als de rest van de jonkies hier.
[..]
Hoie hequote:
Meer een teekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tjonge volgens mij ben je zelf een kat, die laten ook niet meer los als ze eenmalig bijten
Nee, ik maak geen gebruik van mijn rechten.quote:
En maar zuigen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Meer een teek, die blijven zich vastklampen
Ik mis haar nu al. En zij ons. De aandacht dat zo'n klein kind moet krijgen is phenomenaalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:22 schreef HuubTuub het volgende:
ach... weten jullie nog die keer dat Robij48 in het topic aan het posten was? Dat was lachen!
Who caresquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef HuubTuub het volgende:
wat zou ze aan het doen zijn? Grenzeloos op zoek naar een nieuw volwassen forum?
Het internet kent geen grenzen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef HuubTuub het volgende:
wat zou ze aan het doen zijn? Grenzeloos op zoek naar een nieuw volwassen forum?
Hahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef HuubTuub het volgende:
heb ik ook een gedaan, gezocht naar een volwassen forum. Dus ik google'n op Adult Forum, Adult Site en Adult content.... nou DAT ging flink over poezen!!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef HuubTuub het volgende:
heb ik ook een gedaan, gezocht naar een volwassen forum. Dus ik google'n op Adult Forum, Adult Site en Adult content.... nou DAT ging flink over poezen!!
Poes, poes, he poes, je staat in beeld poes!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef HuubTuub het volgende:
Hahaha zelfs deze post kan ik niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef Miniem het volgende:
Draadloze verbinding zuigt echt apenballen
Of de netwerkkaart is kapot want hij geeft wel 5 streepjes aan.
Zitten de kabeltjes er wel goed in?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef Miniem het volgende:
Draadloze verbinding zuigt echt apenballen
Of de netwerkkaart is kapot want hij geeft wel 5 streepjes aan.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:35 schreef HuubTuub het volgende:
nee, ouwe vrouwtjes moeten soms een dutje doen... en veel plassen. Komt door de kaduke sluitspier aan de voorbips.
Ik wil in het vervolg een alert als ik weg ben!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je een hoop gebitch wil lezen welanders kan je gewoon vanaf nu weer meedoen.
Ik maak zo kabeljauw met tomaten en mozarella en basilicum uit de oven.quote:
Het zij je gegund, gaat het een beetje zonder Poepie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef indaha het volgende:
Strega en Pagan bedankt voor jullie kaartje
IK OOKquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik wil in het vervolg een alert als ik weg ben!
Cruel world, goodbye, Pinkfloyd zong het al.........quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
We zijn er weer. Al die onrust op onze leeftijd.....en dan ook nog de zwakke gezondheid. Dit kan mijn hart niet elke dag aan.quote:
Ooh, mijne prima. Dus als ze nog eens wil komen buurten is ze welkomquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:55 schreef Strega het volgende:
[..]
We zijn er weer. Al die onrust op onze leeftijd.....en dan ook nog de zwakke gezondheid. Dit kan mijn hart niet elke dag aan.
Altijd, zo mild zijn we wel op onze leeftijden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, mijne prima. Dus als ze nog eens wil komen buurten is ze welkom
Ja we missen hem natuurlijk, maar weten dat het goed is zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Het zij je gegund, gaat het een beetje zonder Poepie?
Tja, pubers hea. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Altijd, zo mild zijn we wel op onze leeftijden.
Pubersquote:
Nee, alleen karakterlozen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Pubers![]()
Zijn er dan helemaal geen oeverloze grenzenloze radeloze tandenloze hersenloze oude mensen zoals Robijn meer op dit forum
Vreemd is dat he, Dautura (poes) lag altijd bij Othello in z'n mand en overal. Othello is in de achtertuin begraven en we hebben een sering op hem geplant. Daar gaat ze nu dus steeds onder liggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja we missen hem natuurlijk, maar weten dat het goed is zo.
We hebben hem in de tuin begraven onder het gras waar een kruiwagentje staat waar hij altijd lag en wat nu zo gek is onze andere kat Binky gaat daar nu de hele tijd liggen .
[ afbeelding ]
Maar die zijn dan wel weer grenzeloos !quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar die zijn dan wel weer grenzeloos !
Tja, je weet het niet, deed me wel wat een Lottekoekie denken. Maar ik moet zeggen IRL verbaas ik me ook wel eens over mensen waarvan ik dacht dat ze redelijk konden nadenken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:07 schreef Qwea het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe dat gaat. Zou ze nou irl ook zo frusti zijn?
Ik mag toch echt hopen dat het een troll is
LK, dat was er ook zo'n 1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, je weet het niet, deed me wel wat een Lottekoekie denken. Maar ik moet zeggen IRL verbaas ik me ook wel eens over mensen waarvan ik dacht dat ze redelijk konden nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |