Achterlijke, ik heb het toch allang aangepast?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Met je: ik heb 5 kattenHeb meer dan genoeg van jou.
Ze waren aan het afprijzen etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jammersale in de winkels begint altijd wat later dan online. Misschien dit weekend
Er is weinig nieuws gezegdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Hoi, moet ik teruglezen of gewoon weer vol erin duiken?
FULL FRONTAL PLEASEquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
O ja die in de Piazzaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou zo vies als het bij H&M soms is...
effe terug lezen, inhoudelijk mis je niet veel maar je moet wel even op de hoogte zijn van alle grenzeloze leugensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:44 schreef oh-oh het volgende:
shit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet ook geen stront zoeken in een kledingzaak
Alsof we nog niet 10 hoogtepunten hebben gehad vandaag, wát een dagquote:
Ah joh niet weeeeeeerquote:
Nu gaat ze naar de mods vanwege mijn leugenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef oh-oh het volgende:
OOGNIP JE MOET NIET LIEGEN , ZE HEEFT GEEN 5 KATTEN MAAR MAAR 1![]()
Ben je er nou nog Robijntje ?
YEAHquote:
wie zegt dat ze niet gewoon dr dorre poes bedoelt die ze lekker over straat laat banjeren open en bloot?quote:
Die is niet zo vruchtbaar meer, me dunktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
wie zegt dat ze niet gewoon dr dorre poes bedoelt die ze lekker over straat laat banjeren open en bloot?
En bij iedereen in de tuin laat kakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
wie zegt dat ze niet gewoon dr dorre poes bedoelt die ze lekker over straat laat banjeren open en bloot?
Mental imagequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dat is maar goed ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is niet zo vruchtbaar meer, me dunkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |