quote:De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen.
of zelf met een knuppel er op afquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]niets van aantrekken. Foto's maken. Dierenpolitie bellen.
Zulke lui![]()
![]()
quote:
Jammer dat dit niet mag nee, maar je zou zulke mensen toch...quote:
Die extra kat die is er netquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Nee, ik zou, gewoon om ze te pesten, nog een extra kat in huis nemenEn ondertussen bewijs verzamelen van als ze de katten mishandelen.
en alle vogels ook dood?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:35 schreef Nozem. het volgende:
Sorry maar 5 katten??????
Je laat ze dus in andermans tuin schijten en pissen en je verwacht dat zij dit zonder morren accepteren.
Waarom neem je niet 1 of 2 katten zoals normale mensen en niet 5 weet je hoe smerig, tering tokkie gedrag
Vogels horen in de natuur??????quote:
Beter dat mensen ze in huis hebben dan allemaal zwerfkatten, daar word je ook niet vrolijk van kan ik je melden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Vogels horen in de natuur??????
Katten stinken en zorgen voor aanzienlijk meer overlast.
Kunnen nog gezondheidsrisico's opleveren ook.
Hou je 5 (!) katten lekker binnen en zadel de buurt niet op met jouw tokkiegedrag.
Serieus, hoezo nou 'katten stinken'? Een kat stinkt juist niet, zeker in vergelijking tot een hond, zolang ze gezond zijn en zichzelf verzorgen. Het is TS haar goed recht om die katten buiten te laten, probleem van de buren, niet van haar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hou je 5 (!) katten lekker binnen en zadel de buurt niet op met jouw tokkiegedrag.
Ja, dan doen de vogelpest, gekkekoeienziekte, BSE, en dat met die schapen het beter voor de gezondheidquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan muggen en ik accepteer ook dat ze er zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef yucon187 het volgende:
5 katten, jezus.
nogal wiedes ook dat anderen rondom jou er niet zo van gecharmeerd zijn.
waarom moet iedereen het maar gewoon accepteren dat er in de tuinen gepist en gekakt word
en vlokken kattenhaar in het rond vliegen en wat niet nog meer?
niet iedereen houdt van katten en ik kan me goed voorstellen dat ze dus ook geen last willen
ondervinden van ANDERMANS katten.
Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef yucon187 het volgende:
5 katten, jezus.
waarom moet iedereen het maar gewoon accepteren dat er in de tuinen gepist en gekakt word
niet iedereen houdt van katten en ik kan me goed voorstellen dat ze dus ook geen last willen
Euh honden stinken ook niet, tenzij de baas er niet goed voor zorgt, maar dat ligt niet zozeer aan de hond zelf.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Serieus, hoezo nou 'katten stinken'? Een kat stinkt juist niet, zeker in vergelijking tot een hond, zolang ze gezond zijn en zichzelf verzorgen. Het is TS haar goed recht om die katten buiten te laten, probleem van de buren, niet van haar.
ja daag! zo werkt het dus niet in de echte wereld.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...probleem van de buren, niet van haar.
daar kan ook verder niemand in jouw omgeving iets aan doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan muggen en ik accepteer ook dat ze er zijn.
kinderen dien je ook gewoon in het gareel te houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.
En dan raar staan te kijken dat mensen zich storen aan die kutbeesten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef yucon187 het volgende:
5 katten, jezus.
Klopt, beetje slechte vergelijking. Die over kinderen is een perfecte vergelijking thoughquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef yucon187 het volgende:
[..]
daar kan ook verder niemand in jouw omgeving iets aan doen.
iets met appels met peren vergelijken
Ocharme zo eentje die kinderen gelijk stelt aan haar diertjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |