abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112911803
Stel je hebt 5 katten en die komen buiten, maar de beide buren hebben er last van. De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen. De andere klaagt steen en been over de katten dat ze in haar tuin komen terwijl ze zelf ook een kat heeft. Die zoeken elkaar ook op en komt ook in de tuin van de 5 katten. Buren hebben je zo kwaad gemaakt dat de katten maar op marktplaats moeten. De buurvrouw wil ze weg hebben en de buurman is een terrorist. Moet je dan écht je katten wegdoen voor een ander?

Ik ben benieuwd naar de meningen.
A dirty mind is a joy forever.
pi_112911877
quote:
De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen.
:') niets van aantrekken. Foto's maken. Dierenpolitie bellen.
Zulke lui :r :r :r

Conclusie. Niet weg doen, zeggen dat ze de boom in kunnen en als jouw katten er niet komen dan komen er wel andere. Ze moeten niet zo zaniken, zeker niet als ze zelf een kat hebben.

En stenen gooien naar katten en met een honkbalknuppel erachteraan. De eerste die ik dat zie doen naar mijn kat vraag ik vriendelijk om dat niet meer te doen, doen ze dat toch aangifte/dierenpolitie :r bah
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 00:29:11 #3
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_112911916
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

:') niets van aantrekken. Foto's maken. Dierenpolitie bellen.
Zulke lui :r :r :r
of zelf met een knuppel er op af
pi_112911937
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:29 schreef badtripbob het volgende:

[..]

:N bereik je niets mee, en kom je zelf alleen maar in de problemen. Hoe verleidelijk het ook lijkt. :Y
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:32:03 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112911997
Nee, ik zou, gewoon om ze te pesten, nog een extra kat in huis nemen _O_ En ondertussen bewijs verzamelen van als ze de katten mishandelen.
pi_112912058
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:29 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Jammer dat dit niet mag nee, maar je zou zulke mensen toch...
Politie zegt foto's maken maar het moment dat het gebeurt heb je niet altijd je camera bij de hand en daarnaast is het een kwestie van een seconde zo'n steen gooien. De buurvrouw zou gewoon een hordeur moeten nemen, omdat er eens een kat binnen is geweest.
pi_112912075
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Nee, ik zou, gewoon om ze te pesten, nog een extra kat in huis nemen _O_ En ondertussen bewijs verzamelen van als ze de katten mishandelen.
Die extra kat die is er net ;) een kitten van 12 weken dus.
pi_112912080
Sorry maar 5 katten??????
Je laat ze dus in andermans tuin schijten en pissen en je verwacht dat zij dit zonder morren accepteren.
Waarom neem je niet 1 of 2 katten zoals normale mensen en niet 5 weet je hoe smerig, tering tokkie gedrag :r
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 00:35:31 #9
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112912087
Je tuin afmaken om meerdere problemen te vermijden, als dat al een mogelijkheid is...?

Ik heb dan wel een hond, maar voor geen buurman/vrouw ter wereld gaat die weg. Ik eet nog liever de buurman op dan :D :')
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 00:37:26 #10
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_112912142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:35 schreef Nozem. het volgende:
Sorry maar 5 katten??????
Je laat ze dus in andermans tuin schijten en pissen en je verwacht dat zij dit zonder morren accepteren.
Waarom neem je niet 1 of 2 katten zoals normale mensen en niet 5 weet je hoe smerig, tering tokkie gedrag :r
en alle vogels ook dood?
pi_112912223
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:37 schreef badtripbob het volgende:

[..]

en alle vogels ook dood?
Vogels horen in de natuur??????
Katten stinken en zorgen voor aanzienlijk meer overlast.
Kunnen nog gezondheidsrisico's opleveren ook.

Hou je 5 (!) katten lekker binnen en zadel de buurt niet op met jouw tokkiegedrag.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:41:19 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112912272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Hou je 5 (!) katten lekker binnen en zadel de buurt niet op met jouw tokkiegedrag.
Beter dat mensen ze in huis hebben dan allemaal zwerfkatten, daar word je ook niet vrolijk van kan ik je melden.
pi_112912273
quote:

[..]

Serieus, hoezo nou 'katten stinken'? Een kat stinkt juist niet, zeker in vergelijking tot een hond, zolang ze gezond zijn en zichzelf verzorgen. Het is TS haar goed recht om die katten buiten te laten, probleem van de buren, niet van haar.
pi_112912287
quote:

[..]

Ja, dan doen de vogelpest, gekkekoeienziekte, BSE, en dat met die schapen het beter voor de gezondheid :')

Ga weg.
pi_112912344
5 katten, jezus.
nogal wiedes ook dat anderen rondom jou er niet zo van gecharmeerd zijn.
waarom moet iedereen het maar gewoon accepteren dat er in de tuinen gepist en gekakt word
en vlokken kattenhaar in het rond vliegen en wat niet nog meer?
niet iedereen houdt van katten en ik kan me goed voorstellen dat ze dus ook geen last willen
ondervinden van ANDERMANS katten.
Dat dus!
pi_112912375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef yucon187 het volgende:
5 katten, jezus.
waarom moet iedereen het maar gewoon accepteren dat er in de tuinen gepist en gekakt word
niet iedereen houdt van katten en ik kan me goed voorstellen dat ze dus ook geen last willen
Ik heb een hekel aan muggen en ik accepteer ook dat ze er zijn.
pi_112912406
quote:
5 katten, jezus.
Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 00:46:23 #18
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112912407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:41 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Serieus, hoezo nou 'katten stinken'? Een kat stinkt juist niet, zeker in vergelijking tot een hond, zolang ze gezond zijn en zichzelf verzorgen. Het is TS haar goed recht om die katten buiten te laten, probleem van de buren, niet van haar.
Euh honden stinken ook niet, tenzij de baas er niet goed voor zorgt, maar dat ligt niet zozeer aan de hond zelf.
Are you fokking to me?
pi_112912408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:41 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]
...probleem van de buren, niet van haar.
ja daag! zo werkt het dus niet in de echte wereld.
als iemand last heeft van jouw katten dan is dat gewoon jouw probleem.

zoals jij redeneert kan dus ook iedereen gewoon midden in de nacht muziek keihard aan.
probleem van de buren he dat zij dat niet willen.

zo werkt dat dus niet.
Dat dus!
pi_112912431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:45 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan muggen en ik accepteer ook dat ze er zijn.
daar kan ook verder niemand in jouw omgeving iets aan doen.
iets met appels met peren vergelijken :')
Dat dus!
pi_112912445
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.
kinderen dien je ook gewoon in het gareel te houden.
Dat dus!
pi_112912449
quote:
5 katten, jezus.
En dan raar staan te kijken dat mensen zich storen aan die kutbeesten.
Bij ons ook teringtokkies die hun hond de hele godsganse dag ook weekenden in de tuin pleuren vanaf half acht in de ochtend tot 11 uur in de avond en maar blaffen dat kalf.
Heb een brief gestuurd dat het klaar moet zijn anders mieteren we gehaktbal met glas in die tuin.
Nee doe je niet want die hond kan er ook niks aan doen dat zijn baasje zulke asociale mongolen zijn.

Meisje die dit schrijft leef je eens in aan de mensen die om je heen wonen.
Als jij niet van katten zou houden en de hele dag lopen er 5 van een ander in jouw tuintje te schijten zou je je toch ook mateloos ergeren??????????
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:47:57 #23
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_112912454
Zet schrikdraad om je tuin heen. Hebben wij ook om onze katten binnen de tuin te houden en werkt bij ons goed.
吴 曼 迪
pi_112912455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef yucon187 het volgende:

[..]

daar kan ook verder niemand in jouw omgeving iets aan doen.
iets met appels met peren vergelijken :')
Klopt, beetje slechte vergelijking. Die over kinderen is een perfecte vergelijking though
pi_112912470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

Ocharme zo eentje die kinderen gelijk stelt aan haar diertjes.
Dat zijn de ergste zeker zelf geen kinderen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')