quote:De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen.
of zelf met een knuppel er op afquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]niets van aantrekken. Foto's maken. Dierenpolitie bellen.
Zulke lui![]()
![]()
quote:
Jammer dat dit niet mag nee, maar je zou zulke mensen toch...quote:
Die extra kat die is er netquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Nee, ik zou, gewoon om ze te pesten, nog een extra kat in huis nemenEn ondertussen bewijs verzamelen van als ze de katten mishandelen.
en alle vogels ook dood?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:35 schreef Nozem. het volgende:
Sorry maar 5 katten??????
Je laat ze dus in andermans tuin schijten en pissen en je verwacht dat zij dit zonder morren accepteren.
Waarom neem je niet 1 of 2 katten zoals normale mensen en niet 5 weet je hoe smerig, tering tokkie gedrag
Vogels horen in de natuur??????quote:
Beter dat mensen ze in huis hebben dan allemaal zwerfkatten, daar word je ook niet vrolijk van kan ik je melden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Vogels horen in de natuur??????
Katten stinken en zorgen voor aanzienlijk meer overlast.
Kunnen nog gezondheidsrisico's opleveren ook.
Hou je 5 (!) katten lekker binnen en zadel de buurt niet op met jouw tokkiegedrag.
Serieus, hoezo nou 'katten stinken'? Een kat stinkt juist niet, zeker in vergelijking tot een hond, zolang ze gezond zijn en zichzelf verzorgen. Het is TS haar goed recht om die katten buiten te laten, probleem van de buren, niet van haar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hou je 5 (!) katten lekker binnen en zadel de buurt niet op met jouw tokkiegedrag.
Ja, dan doen de vogelpest, gekkekoeienziekte, BSE, en dat met die schapen het beter voor de gezondheidquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan muggen en ik accepteer ook dat ze er zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef yucon187 het volgende:
5 katten, jezus.
nogal wiedes ook dat anderen rondom jou er niet zo van gecharmeerd zijn.
waarom moet iedereen het maar gewoon accepteren dat er in de tuinen gepist en gekakt word
en vlokken kattenhaar in het rond vliegen en wat niet nog meer?
niet iedereen houdt van katten en ik kan me goed voorstellen dat ze dus ook geen last willen
ondervinden van ANDERMANS katten.
Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef yucon187 het volgende:
5 katten, jezus.
waarom moet iedereen het maar gewoon accepteren dat er in de tuinen gepist en gekakt word
niet iedereen houdt van katten en ik kan me goed voorstellen dat ze dus ook geen last willen
Euh honden stinken ook niet, tenzij de baas er niet goed voor zorgt, maar dat ligt niet zozeer aan de hond zelf.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Serieus, hoezo nou 'katten stinken'? Een kat stinkt juist niet, zeker in vergelijking tot een hond, zolang ze gezond zijn en zichzelf verzorgen. Het is TS haar goed recht om die katten buiten te laten, probleem van de buren, niet van haar.
ja daag! zo werkt het dus niet in de echte wereld.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
...probleem van de buren, niet van haar.
daar kan ook verder niemand in jouw omgeving iets aan doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan muggen en ik accepteer ook dat ze er zijn.
kinderen dien je ook gewoon in het gareel te houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.
En dan raar staan te kijken dat mensen zich storen aan die kutbeesten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef yucon187 het volgende:
5 katten, jezus.
Klopt, beetje slechte vergelijking. Die over kinderen is een perfecte vergelijking thoughquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef yucon187 het volgende:
[..]
daar kan ook verder niemand in jouw omgeving iets aan doen.
iets met appels met peren vergelijken
Ocharme zo eentje die kinderen gelijk stelt aan haar diertjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.
kinderen zijn echt iets heel anders dan huisdieren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
[..]
Klopt, beetje slechte vergelijking. Die over kinderen is een perfecte vergelijking though
Die over kinderen ook niet. Kinderen doen hun behoefte niet in de tuin van de buren en klimmen niet over de draad in andermans tuin.... etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Klopt, beetje slechte vergelijking. Die over kinderen is een perfecte vergelijking though
Nee, gewoon steriliseren. Heb je ook geen last ervan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:55 schreef Nozem. het volgende:
Bovendien is het nu ook neuk-seizoen je hoort hier regelmatig kreten van katten die vechten of andere bezigheden bezigen wat met enorm kabaal gepaard gaat.
Gewoon een wet maken dat 2 katten de max is voor rijtjeshuizen/flats er zitten miljoenen van die beesten in het asiel rijp om afgemaakt te worden maar mensen blijven kittens fokken.
Fakking dierenmishandeling.
normaal verzorgde katten (die dus gewoon een tuin in kunnen en zelf hun ding kunnen doen) stinken niet..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef Nozem. het volgende:
[..]
muggen ook, vliegen ook.. je punt?quote:Kunnen nog gezondheidsrisico's opleveren ook.
de tokkies zijn de personen die ver denken te komen met het gooien van stenen naar een kat...quote:Hou je 5 (!) katten lekker binnen en zadel de buurt niet op met jouw tokkiegedrag.
Dat dus...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:05 schreef kijkmij het volgende:
Ze schijten vaak bij andere mensen in de tuin.
Doet een reiger ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:24 schreef Xetran het volgende:
Ik kan mij er wel in vinden, die stinkdingen van mijn buurvrouw die aten onze hele vijver leeg en schijten de tuin vol. niks dat daaraan gedaan werd natuurlijk
Waarom zit je je eigen asociale gedrag goed te praten door inheens voorkomende diersoorten bij je verhaal te betrekken?quote:
Ik geloof dat jij hier de asociaalste bent van allemaal aan je taalgebruik te lezen. Direct beginnen met uitschelden ook nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:28 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Waarom zit je je eigen asociale gedrag goed te praten door inheens voorkomende diersoorten bij je verhaal te betrekken?![]()
Zolang er muggen bestaan mogen mijn katten bij de buren in de tuin schijten right
we (hadden) 3 katten en ondanks dat die wel eens in de tuin poepen (ondanks dat er 2 bakken binnen stonden) hebben we in de tuin nooit stank overlast gehad.. dat kan ook niet daar katten niet zo erg stinken als men denkt (en dat kan ik weten als je om de paar dagen katten bakken moet schoonmakenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:17 schreef Nozem. het volgende:
mschol ze schijten in de tuin = stankoverlast.
Vind ik wel een goeie van dat terug scheiten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
stel voor dat je buren gerust een avond in de week ook in jouw tuin mogen poepen, misschien stoppen ze dan met zeiken.
Ik zou de katten in ieder geval niet weg doen, waarom zet je jouw tuin niet af met gaas of hou je ze binnen
Ik laat mijn huisdieren in ieder geval niet bij anderen in de tuin schijten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij hier de asociaalste bent van allemaal aan je taalgebruik te lezen. Direct beginnen met uitschelden ook nog.
De buren willen totaal niet meewerken, het probleem ligt bij ons. Politie heeft zelfs bemiddeling toegepast vanwege het knuppel en stenen gedrag.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
we (hadden) 3 katten en ondanks dat die wel eens in de tuin poepen (ondanks dat er 2 bakken binnen stonden) hebben we in de tuin nooit stank overlast gehad.. dat kan ook niet daar katten niet zo erg stinken als men denkt (en dat kan ik weten als je om de paar dagen katten bakken moet schoonmaken)
overigens kunnen die buren ook gewoon de juiste anti-katten middelen plaatsen, er zijn meerdere natuurlijke dingen waar katten totaal niet van houden, dan is je probleem ook opgelost..
Ik ga voortaan die katten dan maar met een honkbalknuppel achterna omdat die mensen dat volgens de OP ook doen.quote:
Dat laatste ben ik volkomen met je eens. Ik heb zelf binnenkatten, niemand tot last en niet dood gereden worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:35 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik ga voortaan die katten dan maar met een honkbalknuppel achterna omdat die mensen dat volgens de OP ook doen.
Bovendien hoef ik hun uitwerpselen nog steeds niet in de tuin. laat staan die beesten. iedereen hier laat ze sowieso los lopen terwijl hier een hele drukke straat is, en dan slaan ze door als ze doodgereden worden. let dan op je dieren.
Zeker als het geregend heeft en het daarna zonnig is meurt het enorm.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
we (hadden) 3 katten en ondanks dat die wel eens in de tuin poepen (ondanks dat er 2 bakken binnen stonden) hebben we in de tuin nooit stank overlast gehad.. dat kan ook niet daar katten niet zo erg stinken als men denkt (en dat kan ik weten als je om de paar dagen katten bakken moet schoonmaken)
overigens kunnen die buren ook gewoon de juiste anti-katten middelen plaatsen, er zijn meerdere natuurlijke dingen waar katten totaal niet van houden, dan is je probleem ook opgelost..
Kijk voor de gein eens hoeveel topics er op internet zijn over hoe je katten buiten je tuin moet houden. Dat is veel moeilijker dan je denkt. Als jij het antwoord weet kun je die mensen op die fora erg blij maken denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
Politie bellen als er met stenen en dergelijke naar de katten uitgehaald wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:24 schreef marleneke1980 het volgende:
Stel je hebt 5 katten en die komen buiten, maar de beide buren hebben er last van. De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen. De andere klaagt steen en been over de katten dat ze in haar tuin komen terwijl ze zelf ook een kat heeft. Die zoeken elkaar ook op en komt ook in de tuin van de 5 katten. Buren hebben je zo kwaad gemaakt dat de katten maar op marktplaats moeten. De buurvrouw wil ze weg hebben en de buurman is een terrorist. Moet je dan écht je katten wegdoen voor een ander?
Ik ben benieuwd naar de meningen.
mooi topic!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan
Opgelost!
Ja, ik vind dat topic echt top-oplossingen hebben. Het zijn allemaal win-win situaties. Kat is veilig, baasje gerust, en buren blijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:26 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
mooi topic!
TS, je buren hebben behoorlijk last van die beesten en zoals in het topic hierboven staat is het goed mogelijk om ze binnen te houden. Welke optie ga je kiezen om als jouw aandeel in de oplossing te gebruiken?
Ik zou mijn katten niet aan zulke mensen bloot willen stellen en zorgde er dus voor dat ze nergens heen konden, opgelost!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:24 schreef marleneke1980 het volgende:
Stel je hebt 5 katten en die komen buiten, maar de beide buren hebben er last van. De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen. De andere klaagt steen en been over de katten dat ze in haar tuin komen terwijl ze zelf ook een kat heeft. Die zoeken elkaar ook op en komt ook in de tuin van de 5 katten. Buren hebben je zo kwaad gemaakt dat de katten maar op marktplaats moeten. De buurvrouw wil ze weg hebben en de buurman is een terrorist. Moet je dan écht je katten wegdoen voor een ander?
Ik ben benieuwd naar de meningen.
hou je kat gewoon binnen! of een halsband dat ze je tuin niet uitgaan!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]niets van aantrekken. Foto's maken. Dierenpolitie bellen.
Zulke lui![]()
![]()
Conclusie. Niet weg doen, zeggen dat ze de boom in kunnen en als jouw katten er niet komen dan komen er wel andere. Ze moeten niet zo zaniken, zeker niet als ze zelf een kat hebben.
En stenen gooien naar katten en met een honkbalknuppel erachteraan. De eerste die ik dat zie doen naar mijn kat vraag ik vriendelijk om dat niet meer te doen, doen ze dat toch aangifte/dierenpolitiebah
en een kat beroofd van haar bewegingsvrijheid door een stel asociale buren..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat topic echt top-oplossingen hebben. Het zijn allemaal win-win situaties. Kat is veilig, baasje gerust, en buren blij
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
en een kat beroofd van haar bewegingsvrijheid door een stel asociale buren..
ONZIN! het is een HUISdier geen wild beest! als je jou katten los laat ben jij de aso in de buurt! of mag ik bij jou in de tuin ff uitkuren want ik ben ook wild van natuurquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
en een huisdier mag dus geen beweging hebben BUITEN?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef T42 het volgende:
[..]
ONZIN! het is een HUISdier geen wild beest! als je jou katten los laat ben jij de aso in de buurt! of mag ik bij jou in de tuin ff uitkuren want ik ben ook wild van natuur
Mensen worden in de huidige maatschappij ook beroofd van hun bewegingsvrijheid. Dacht je dat de gemiddelde mens vrijwillig 8 uur per dag tussen vier muren zat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
in je eigen tuin wel! laat een hond of mijn 11 fretten ook niet bij de buren in de tuin hun konijn opetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en een huisdier mag dus geen beweging hebben BUITEN?rot toch een eind op zeg met drogredenen
katten en mensen vergelijken.. dat is net als pc's met auto's vergelijken, dat werkt niet...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Mensen worden in de huidige maatschappij ook beroofd van hun bewegingsvrijheid. Dacht je dat de gemiddelde mens vrijwillig 8 uur per dag tussen vier muren zat?
Uiteindelijk zitten we hier niet in het oerwoud en zullen mens, dier en buurman er toch samen uit moeten komen.
Eventuele oplossing: buurman stopt poes in kooitje en zet haar 100 km verderop in het bos weer uit. Vrijheid
Ben je echt serieus?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat niet snapt snap je imho dieren ook niet...
Tuurlijk wel, in zn eigen buiten, niet in een ander zn buiten zonder toezicht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en een huisdier mag dus geen beweging hebben BUITEN?rot toch een eind op zeg met drogredenen
hond is een heel ander verhaal (vele malen groter), fretten stinken daarin tegen WEL (en niet een beetjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef T42 het volgende:
[..]
in je eigen tuin wel! laat een hond of mijn 11 fretten ook niet bij de buren in de tuin hun konijn opeten
dat is mijn volgende plan nuquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Eventuele oplossing: buurman stopt poes in kooitje en zet haar 100 km verderop in het bos weer uit. Vrijheid
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hond is een heel ander verhaal (vele malen groter), fretten stinken daarin tegen WEL (en niet een beetje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |