abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112911803
Stel je hebt 5 katten en die komen buiten, maar de beide buren hebben er last van. De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen. De andere klaagt steen en been over de katten dat ze in haar tuin komen terwijl ze zelf ook een kat heeft. Die zoeken elkaar ook op en komt ook in de tuin van de 5 katten. Buren hebben je zo kwaad gemaakt dat de katten maar op marktplaats moeten. De buurvrouw wil ze weg hebben en de buurman is een terrorist. Moet je dan écht je katten wegdoen voor een ander?

Ik ben benieuwd naar de meningen.
A dirty mind is a joy forever.
pi_112911877
quote:
De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen.
:') niets van aantrekken. Foto's maken. Dierenpolitie bellen.
Zulke lui :r :r :r

Conclusie. Niet weg doen, zeggen dat ze de boom in kunnen en als jouw katten er niet komen dan komen er wel andere. Ze moeten niet zo zaniken, zeker niet als ze zelf een kat hebben.

En stenen gooien naar katten en met een honkbalknuppel erachteraan. De eerste die ik dat zie doen naar mijn kat vraag ik vriendelijk om dat niet meer te doen, doen ze dat toch aangifte/dierenpolitie :r bah
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 00:29:11 #3
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_112911916
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

of zelf met een knuppel er op af
pi_112911937
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:29 schreef badtripbob het volgende:

[..]

:N bereik je niets mee, en kom je zelf alleen maar in de problemen. Hoe verleidelijk het ook lijkt. :Y
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:32:03 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112911997
Nee, ik zou, gewoon om ze te pesten, nog een extra kat in huis nemen _O_ En ondertussen bewijs verzamelen van als ze de katten mishandelen.
pi_112912058
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:29 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Jammer dat dit niet mag nee, maar je zou zulke mensen toch...
Politie zegt foto's maken maar het moment dat het gebeurt heb je niet altijd je camera bij de hand en daarnaast is het een kwestie van een seconde zo'n steen gooien. De buurvrouw zou gewoon een hordeur moeten nemen, omdat er eens een kat binnen is geweest.
pi_112912075
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Nee, ik zou, gewoon om ze te pesten, nog een extra kat in huis nemen _O_ En ondertussen bewijs verzamelen van als ze de katten mishandelen.
Die extra kat die is er net ;) een kitten van 12 weken dus.
pi_112912080
Sorry maar 5 katten??????
Je laat ze dus in andermans tuin schijten en pissen en je verwacht dat zij dit zonder morren accepteren.
Waarom neem je niet 1 of 2 katten zoals normale mensen en niet 5 weet je hoe smerig, tering tokkie gedrag :r
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 00:35:31 #9
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112912087
Je tuin afmaken om meerdere problemen te vermijden, als dat al een mogelijkheid is...?

Ik heb dan wel een hond, maar voor geen buurman/vrouw ter wereld gaat die weg. Ik eet nog liever de buurman op dan :D :')
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 00:37:26 #10
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_112912142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:35 schreef Nozem. het volgende:
Sorry maar 5 katten??????
Je laat ze dus in andermans tuin schijten en pissen en je verwacht dat zij dit zonder morren accepteren.
Waarom neem je niet 1 of 2 katten zoals normale mensen en niet 5 weet je hoe smerig, tering tokkie gedrag :r
en alle vogels ook dood?
pi_112912223
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:37 schreef badtripbob het volgende:

[..]

en alle vogels ook dood?
Vogels horen in de natuur??????
Katten stinken en zorgen voor aanzienlijk meer overlast.
Kunnen nog gezondheidsrisico's opleveren ook.

Hou je 5 (!) katten lekker binnen en zadel de buurt niet op met jouw tokkiegedrag.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:41:19 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112912272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Hou je 5 (!) katten lekker binnen en zadel de buurt niet op met jouw tokkiegedrag.
Beter dat mensen ze in huis hebben dan allemaal zwerfkatten, daar word je ook niet vrolijk van kan ik je melden.
pi_112912273
quote:

[..]

Serieus, hoezo nou 'katten stinken'? Een kat stinkt juist niet, zeker in vergelijking tot een hond, zolang ze gezond zijn en zichzelf verzorgen. Het is TS haar goed recht om die katten buiten te laten, probleem van de buren, niet van haar.
pi_112912287
quote:

[..]

Ja, dan doen de vogelpest, gekkekoeienziekte, BSE, en dat met die schapen het beter voor de gezondheid :')

Ga weg.
pi_112912344
5 katten, jezus.
nogal wiedes ook dat anderen rondom jou er niet zo van gecharmeerd zijn.
waarom moet iedereen het maar gewoon accepteren dat er in de tuinen gepist en gekakt word
en vlokken kattenhaar in het rond vliegen en wat niet nog meer?
niet iedereen houdt van katten en ik kan me goed voorstellen dat ze dus ook geen last willen
ondervinden van ANDERMANS katten.
Dat dus!
pi_112912375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef yucon187 het volgende:
5 katten, jezus.
waarom moet iedereen het maar gewoon accepteren dat er in de tuinen gepist en gekakt word
niet iedereen houdt van katten en ik kan me goed voorstellen dat ze dus ook geen last willen
Ik heb een hekel aan muggen en ik accepteer ook dat ze er zijn.
pi_112912406
quote:
5 katten, jezus.
Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 00:46:23 #18
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112912407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:41 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Serieus, hoezo nou 'katten stinken'? Een kat stinkt juist niet, zeker in vergelijking tot een hond, zolang ze gezond zijn en zichzelf verzorgen. Het is TS haar goed recht om die katten buiten te laten, probleem van de buren, niet van haar.
Euh honden stinken ook niet, tenzij de baas er niet goed voor zorgt, maar dat ligt niet zozeer aan de hond zelf.
Are you fokking to me?
pi_112912408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:41 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]
...probleem van de buren, niet van haar.
ja daag! zo werkt het dus niet in de echte wereld.
als iemand last heeft van jouw katten dan is dat gewoon jouw probleem.

zoals jij redeneert kan dus ook iedereen gewoon midden in de nacht muziek keihard aan.
probleem van de buren he dat zij dat niet willen.

zo werkt dat dus niet.
Dat dus!
pi_112912431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:45 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan muggen en ik accepteer ook dat ze er zijn.
daar kan ook verder niemand in jouw omgeving iets aan doen.
iets met appels met peren vergelijken :')
Dat dus!
pi_112912445
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

Kinderen kunnen ook overlast bezorgen, die doe je toch ook niet weg voor de buren? Een dier kan als een kind zijn voor een mens. Je hebt er voor gekozen dan zal je er voor zorgen ook.
kinderen dien je ook gewoon in het gareel te houden.
Dat dus!
pi_112912449
quote:
5 katten, jezus.
En dan raar staan te kijken dat mensen zich storen aan die kutbeesten.
Bij ons ook teringtokkies die hun hond de hele godsganse dag ook weekenden in de tuin pleuren vanaf half acht in de ochtend tot 11 uur in de avond en maar blaffen dat kalf.
Heb een brief gestuurd dat het klaar moet zijn anders mieteren we gehaktbal met glas in die tuin.
Nee doe je niet want die hond kan er ook niks aan doen dat zijn baasje zulke asociale mongolen zijn.

Meisje die dit schrijft leef je eens in aan de mensen die om je heen wonen.
Als jij niet van katten zou houden en de hele dag lopen er 5 van een ander in jouw tuintje te schijten zou je je toch ook mateloos ergeren??????????
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:47:57 #23
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_112912454
Zet schrikdraad om je tuin heen. Hebben wij ook om onze katten binnen de tuin te houden en werkt bij ons goed.
吴 曼 迪
pi_112912455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef yucon187 het volgende:

[..]

daar kan ook verder niemand in jouw omgeving iets aan doen.
iets met appels met peren vergelijken :')
Klopt, beetje slechte vergelijking. Die over kinderen is een perfecte vergelijking though
pi_112912470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

Ocharme zo eentje die kinderen gelijk stelt aan haar diertjes.
Dat zijn de ergste zeker zelf geen kinderen??
pi_112912524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

[..]

Klopt, beetje slechte vergelijking. Die over kinderen is een perfecte vergelijking though
kinderen zijn echt iets heel anders dan huisdieren.
mensen die dieren op gelijke hoogte stellen hebben ergens een steekje goed los.

daarnaast moet je er ook met kinderen rekening mee houden dat de buren geen zin hebben
in gejengel en geschreeuw/gekrijs de hele dag. opvoeden heet dat.
Dat dus!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 00:50:58 #27
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112912530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Die over kinderen ook niet. Kinderen doen hun behoefte niet in de tuin van de buren en klimmen niet over de draad in andermans tuin.... etc.

Ik vind sowieso de buren van TS agressievelingen en houd ook van dieren maar deze vergelijkingen slaan echt nergens op.
Are you fokking to me?
pi_112912569
ik ben ook een grote dierenvriend maar als andermans katten (5 nog wel) de hele dag en nacht
door mijn tuin lopen te banjeren en te schijten is dat echt een grens.

niemand heeft last van mijn dieren en ik wens ook geen last te hebben van andermans dieren.
Dat dus!
pi_112912635
Bovendien is het nu ook neuk-seizoen je hoort hier regelmatig kreten van katten die vechten of andere bezigheden bezigen wat met enorm kabaal gepaard gaat.
Gewoon een wet maken dat 2 katten de max is voor rijtjeshuizen/flats er zitten miljoenen van die beesten in het asiel rijp om afgemaakt te worden maar mensen blijven kittens fokken.
Fakking dierenmishandeling.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:57:03 #30
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_112912661
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:55 schreef Nozem. het volgende:
Bovendien is het nu ook neuk-seizoen je hoort hier regelmatig kreten van katten die vechten of andere bezigheden bezigen wat met enorm kabaal gepaard gaat.
Gewoon een wet maken dat 2 katten de max is voor rijtjeshuizen/flats er zitten miljoenen van die beesten in het asiel rijp om afgemaakt te worden maar mensen blijven kittens fokken.
Fakking dierenmishandeling.
Nee, gewoon steriliseren. Heb je ook geen last ervan.

Maar ik vind inderdaad ook dat je voor je eigen beesten verantwoordelijkheid moet nemen, hebben andere mensen er last van dan probeer je dat te verminderen. Ook voor het welzijn van het beest.
吴 曼 迪
pi_112912760
Ik ben zelf eigenlijk meer van de tuin dichtmaken zoals eerder gezegd werd. 1 poes komt niet buiten en een andere poes heeft al een ander plekje gevonden door toedoen van het burengezeik. Dus het zijn er nog 3.
pi_112912822
Om de 2 meter een paal in de grond, net er overheen en klaar.
Je gaat toch je huisdieren niet wegdoen als je niet alles geprobeerd hebt??
pi_112912833
Ik ken je woonsituatie niet maar ik vind 5 katten best veel voor 1 huis. Ik ben er verder op tegen dat mensen dieren mishandelen maar kan me wel voorstellen dat katten irritatie oproepen. Ze schijten vaak bij andere mensen in de tuin.
pi_112912945
quote:

[..]

normaal verzorgde katten (die dus gewoon een tuin in kunnen en zelf hun ding kunnen doen) stinken niet..
quote:
muggen ook, vliegen ook.. je punt?
quote:
de tokkies zijn de personen die ver denken te komen met het gooien van stenen naar een kat...

toegegeven: je moet wel een ruimte tuin en/of huis hebben wil je op een goeie manier 5 katten houden..
pi_112913018
mschol ze schijten in de tuin = stankoverlast.
mensen houden geen muggen als huisdieren maar ze komen natuurlijk voor ik vind die vergelijking met 5 katten houden dan ook stupide.
pi_112913063
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:05 schreef kijkmij het volgende:
Ze schijten vaak bij andere mensen in de tuin.
Dat dus...

Overigens is dat dan vaak prima te voorkomen door in plaats van 1 armzalige meurbak bij meerdere katten voor elke kat een eigen bak te hebben....

Klinkt als veel werk, duur en een hoop ruimtebeslag, maar als je op 1 van die 3 al moet antwoorden dat het niet kan, heb je teveel katten....
pi_112913105
5 is ook wel erg veel. Je zou denken dat het steeds makkelijker wordt om 'nee' te zeggen tegen een aangeboden kat. Maar blijkbaar werkt dat bij sommige mensen toch anders.

Daarnaast ruik je katten zeker wel. Ik ruik ze zelfs bij mijn vriendin haar ouderlijk huis. Terwijl de katten daar zelfs buitenhuis voer krijgen en een kattenbak hebben.
pi_112913114
Ik kan mij er wel in vinden, die stinkdingen van mijn buurvrouw die aten onze hele vijver leeg en schijten de tuin vol. niks dat daaraan gedaan werd natuurlijk :')
pi_112913139
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:24 schreef Xetran het volgende:
Ik kan mij er wel in vinden, die stinkdingen van mijn buurvrouw die aten onze hele vijver leeg en schijten de tuin vol. niks dat daaraan gedaan werd natuurlijk :')
Doet een reiger ook.
pi_112913173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:26 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

Doet een reiger ook.
Waarom zit je je eigen asociale gedrag goed te praten door inheens voorkomende diersoorten bij je verhaal te betrekken? :')
Zolang er muggen bestaan mogen mijn katten bij de buren in de tuin schijten right *;
pi_112913189
Ze eten de jonge huismusjes in mijn tuin op.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 01:30:40 #42
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_112913210
stel voor dat je buren gerust een avond in de week ook in jouw tuin mogen poepen, misschien stoppen ze dan met zeiken.

Ik zou de katten in ieder geval niet weg doen, waarom zet je jouw tuin niet af met gaas of hou je ze binnen
<hr>
pi_112913213
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:28 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Waarom zit je je eigen asociale gedrag goed te praten door inheens voorkomende diersoorten bij je verhaal te betrekken? :')
Zolang er muggen bestaan mogen mijn katten bij de buren in de tuin schijten right *;
Ik geloof dat jij hier de asociaalste bent van allemaal aan je taalgebruik te lezen. Direct beginnen met uitschelden ook nog.
pi_112913224
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:17 schreef Nozem. het volgende:
mschol ze schijten in de tuin = stankoverlast.
we (hadden) 3 katten en ondanks dat die wel eens in de tuin poepen (ondanks dat er 2 bakken binnen stonden) hebben we in de tuin nooit stank overlast gehad.. dat kan ook niet daar katten niet zo erg stinken als men denkt (en dat kan ik weten als je om de paar dagen katten bakken moet schoonmaken ;) )

overigens kunnen die buren ook gewoon de juiste anti-katten middelen plaatsen, er zijn meerdere natuurlijke dingen waar katten totaal niet van houden, dan is je probleem ook opgelost..
pi_112913245
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef Dawnbreaker het volgende:
stel voor dat je buren gerust een avond in de week ook in jouw tuin mogen poepen, misschien stoppen ze dan met zeiken.

Ik zou de katten in ieder geval niet weg doen, waarom zet je jouw tuin niet af met gaas of hou je ze binnen
Vind ik wel een goeie van dat terug scheiten.
Maar ik zal degene adviseren om inderdaad de tuin dicht te maken. Het is al erg zat dat er een poes weg is gedaan.
pi_112913252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij hier de asociaalste bent van allemaal aan je taalgebruik te lezen. Direct beginnen met uitschelden ook nog.
Ik laat mijn huisdieren in ieder geval niet bij anderen in de tuin schijten.
Als er een geen recht van spreken hebt ben jij het hier wel :) .
pi_112913275
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:31 schreef mschol het volgende:

[..]

we (hadden) 3 katten en ondanks dat die wel eens in de tuin poepen (ondanks dat er 2 bakken binnen stonden) hebben we in de tuin nooit stank overlast gehad.. dat kan ook niet daar katten niet zo erg stinken als men denkt (en dat kan ik weten als je om de paar dagen katten bakken moet schoonmaken ;) )

overigens kunnen die buren ook gewoon de juiste anti-katten middelen plaatsen, er zijn meerdere natuurlijke dingen waar katten totaal niet van houden, dan is je probleem ook opgelost..
De buren willen totaal niet meewerken, het probleem ligt bij ons. Politie heeft zelfs bemiddeling toegepast vanwege het knuppel en stenen gedrag.
pi_112913314
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:26 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

Doet een reiger ook.
Ik ga voortaan die katten dan maar met een honkbalknuppel achterna omdat die mensen dat volgens de OP ook doen.

Bovendien hoef ik hun uitwerpselen nog steeds niet in de tuin. laat staan die beesten. iedereen hier laat ze sowieso los lopen terwijl hier een hele drukke straat is, en dan slaan ze door als ze doodgereden worden. let dan op je dieren.
pi_112913356
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:35 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik ga voortaan die katten dan maar met een honkbalknuppel achterna omdat die mensen dat volgens de OP ook doen.

Bovendien hoef ik hun uitwerpselen nog steeds niet in de tuin. laat staan die beesten. iedereen hier laat ze sowieso los lopen terwijl hier een hele drukke straat is, en dan slaan ze door als ze doodgereden worden. let dan op je dieren.
Dat laatste ben ik volkomen met je eens. Ik heb zelf binnenkatten, niemand tot last en niet dood gereden worden.
pi_112913366
quote:

[..]

Zeker als het geregend heeft en het daarna zonnig is meurt het enorm.
Niet alleen de stront maar ook de pis en geurafzettingen.
Gaat het verder ook niet om.
Als iemand zijn of haar (klein) kinderen in de tuin wil laten spelen is het een smerige gedachte dat in diezelfde tuin volop katten hun behoefte doen.
Daarbij maken ze in de nacht ook kabaal door te vechten met elkander.

Je zadelt een ander op met de behoeften en overlast van JOUW huisdieren.
Als je een klein beetje fatsoen in je donder hebt dan hou je ze binnen zodat niemand er last van heeft.
Kernvraag waarom moet een ander last hebben van jouw katten-fetisj?
pi_112913426
quote:

[..]

Kijk voor de gein eens hoeveel topics er op internet zijn over hoe je katten buiten je tuin moet houden. Dat is veel moeilijker dan je denkt. Als jij het antwoord weet kun je die mensen op die fora erg blij maken denk ik.
En kijk eens in je buurt hoeveel mensen geld en energie stoppen in het weren van andermans katten uit de tuin.
pi_112913476
Hondenbezitters betalen veel hondenbeasting en hebben terecht een opruim plicht. Waarom is er geen losloop verbod voor katten?? Kleine kinderen kunnen niet meer in de tuin spelen, eerst moet de kattenpoep opgeruimd worden. De ontlasting van een kat is levensgevaarlijk voor zwangere vrouwen: miskramen en baby's met afwijkingen. Ook mensen die in een tuin werken, kunnen toxoplasmose krijgen met fatale afloop.
pi_112913754
Als je een beetje een relaxte buur bent dan houd je een beetje rekening met je buren, zoals ze ook een beetje rekening met jou moeten houden. Een beetje overlast hier en daar moet kunnen en je moet niet meteen overal over zeiken want je woont nou eenmaal dicht op elkaar.

Maar als je 5 katten gewoon vrij rond laat zwerven door de buurt dan weet je gewoon dat dat ergens in meer of mindere mate overlast gaat geven. Als je buren dan ook nog aangeven dat ze er erg last van hebben en jij hebt daar maling aan, dan ben je gewoon geen relaxte buur.
  Moderator vrijdag 15 juni 2012 @ 07:09:54 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_112914927
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_112915155
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:24 schreef marleneke1980 het volgende:
Stel je hebt 5 katten en die komen buiten, maar de beide buren hebben er last van. De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen. De andere klaagt steen en been over de katten dat ze in haar tuin komen terwijl ze zelf ook een kat heeft. Die zoeken elkaar ook op en komt ook in de tuin van de 5 katten. Buren hebben je zo kwaad gemaakt dat de katten maar op marktplaats moeten. De buurvrouw wil ze weg hebben en de buurman is een terrorist. Moet je dan écht je katten wegdoen voor een ander?

Politie bellen als er met stenen en dergelijke naar de katten uitgehaald wordt.
Ik zou ze niet wegdoen, alleen omdat de buren dat willen.
Twiddel
pi_112915489
quote:
mooi topic!

TS, je buren hebben behoorlijk last van die beesten en zoals in het topic hierboven staat is het goed mogelijk om ze binnen te houden. Welke optie ga je kiezen om als jouw aandeel in de oplossing te gebruiken?
pi_112915528
Verhuis naar een kattenbuurt. Bij mijn ouders op het hofje heeft iedereen ook rond de 3 katten. Maar ik kan mij best inzien dat als je bijna de enige bent met wel 5 katten hja. Dan zijn er al snel mensen die de pik op je krijgen.
  Moderator vrijdag 15 juni 2012 @ 08:31:14 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_112915553
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 08:26 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

mooi topic!

TS, je buren hebben behoorlijk last van die beesten en zoals in het topic hierboven staat is het goed mogelijk om ze binnen te houden. Welke optie ga je kiezen om als jouw aandeel in de oplossing te gebruiken?
Ja, ik vind dat topic echt top-oplossingen hebben. Het zijn allemaal win-win situaties. Kat is veilig, baasje gerust, en buren blij ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_112915605
als mooie bijkomstigheid kun je ze weer terug op de kattenbak krijgen. Dat vertikken ze hier sinds ze naar buiten kunnen. Nu is het wel onze eigen tuin die ze onderschijten, maartoch.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 08:55:41 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112915847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:24 schreef marleneke1980 het volgende:

Ik zou mijn katten niet aan zulke mensen bloot willen stellen en zorgde er dus voor dat ze nergens heen konden, opgelost!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:45:35 #61
53151 T42
Pinball Wizard
pi_112917035
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Conclusie. Niet weg doen, zeggen dat ze de boom in kunnen en als jouw katten er niet komen dan komen er wel andere. Ze moeten niet zo zaniken, zeker niet als ze zelf een kat hebben.

En stenen gooien naar katten en met een honkbalknuppel erachteraan. De eerste die ik dat zie doen naar mijn kat vraag ik vriendelijk om dat niet meer te doen, doen ze dat toch aangifte/dierenpolitie :r bah
hou je kat gewoon binnen! of een halsband dat ze je tuin niet uitgaan!
nee ben niet voor mishandelen maar ik ben die 30 katten bij mij ook beu.
en heb al vanalles geporbeerd maar ze blijven komen.

edit dat topic heeft wel mooie oplossingen.
pi_112917137
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat topic echt top-oplossingen hebben. Het zijn allemaal win-win situaties. Kat is veilig, baasje gerust, en buren blij ^O^
en een kat beroofd van haar bewegingsvrijheid door een stel asociale buren..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:50:12 #63
176471 oh-oh
pi_112917166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:49 schreef mschol het volgende:

[..]

:') Je bent toch niet serieus he?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:51:02 #64
53151 T42
Pinball Wizard
pi_112917198
quote:

[..]

ONZIN! het is een HUISdier geen wild beest! als je jou katten los laat ben jij de aso in de buurt! of mag ik bij jou in de tuin ff uitkuren want ik ben ook wild van natuur :')
pi_112917204
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:') Je bent toch niet serieus he?
als je dat niet snapt snap je imho dieren ook niet...
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:51:43 #66
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112917228
5 katten is ook wel wat veel he... hou ze dan lekker binnen of zorg dat ze je tuin niet uitgaan.

Huisdieren nemen en dan andere ermee opzadelen...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112917232
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef T42 het volgende:

[..]

ONZIN! het is een HUISdier geen wild beest! als je jou katten los laat ben jij de aso in de buurt! of mag ik bij jou in de tuin ff uitkuren want ik ben ook wild van natuur :')
en een huisdier mag dus geen beweging hebben BUITEN? :') rot toch een eind op zeg met drogredenen _O-
pi_112917244
quote:

[..]

Mensen worden in de huidige maatschappij ook beroofd van hun bewegingsvrijheid. Dacht je dat de gemiddelde mens vrijwillig 8 uur per dag tussen vier muren zat?

Uiteindelijk zitten we hier niet in het oerwoud en zullen mens, dier en buurman er toch samen uit moeten komen.

Eventuele oplossing: buurman stopt poes in kooitje en zet haar 100 km verderop in het bos weer uit. Vrijheid ^O^
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:52:51 #69
53151 T42
Pinball Wizard
pi_112917262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:51 schreef mschol het volgende:

[..]

en een huisdier mag dus geen beweging hebben BUITEN? :') rot toch een eind op zeg met drogredenen _O-
in je eigen tuin wel! laat een hond of mijn 11 fretten ook niet bij de buren in de tuin hun konijn opeten :')
pi_112917280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Mensen worden in de huidige maatschappij ook beroofd van hun bewegingsvrijheid. Dacht je dat de gemiddelde mens vrijwillig 8 uur per dag tussen vier muren zat?

Uiteindelijk zitten we hier niet in het oerwoud en zullen mens, dier en buurman er toch samen uit moeten komen.

Eventuele oplossing: buurman stopt poes in kooitje en zet haar 100 km verderop in het bos weer uit. Vrijheid ^O^
katten en mensen vergelijken.. dat is net als pc's met auto's vergelijken, dat werkt niet...

die 8 uur per dag dat de mens binnen zit HOEFT niet.. je kan ook stratenmaker worden..
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:53:36 #71
176471 oh-oh
pi_112917281
quote:

[..]

als je dat niet snapt snap je imho dieren ook niet...
Ben je echt serieus?
Je hebt toch gewoon de plicht om ervoor te zorgen dat je huisdieren veilig zijn en dat ze geen overlast veroorzaken? Anders ben je zelf ook aso hoor.
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:54:24 #72
176471 oh-oh
pi_112917311
quote:

[..]

Tuurlijk wel, in zn eigen buiten, niet in een ander zn buiten zonder toezicht.
( Groucho Marx )
pi_112917314
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef T42 het volgende:

[..]

in je eigen tuin wel! laat een hond of mijn 11 fretten ook niet bij de buren in de tuin hun konijn opeten :')
hond is een heel ander verhaal (vele malen groter), fretten stinken daarin tegen WEL (en niet een beetje :X)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:55:00 #74
53151 T42
Pinball Wizard
pi_112917338
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

dat is mijn volgende plan nu ;) mschol liet me inzien dat ze de vrijheid nodig hebben zal ze dut met de tnt naar afrika sturen
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:55:25 #75
176471 oh-oh
pi_112917353
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:54 schreef mschol het volgende:

[..]

hond is een heel ander verhaal (vele malen groter), fretten stinken daarin tegen WEL (en niet een beetje :X)
:D Want katten zijn heilig bij jou of zo?
Tis echt precies hetzelfde principe.
Ik heb 4 honden, die zorgen wel dat er bij mij geen kat binnenkomt hoor.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')