Die hebben dacht ik geen herenafdeling dus daar ben ik nog nooit binnen geweest..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuw jadie in de Heuvel ook, daar liggen vaak stofvlokken zo groot als muizen.
Dat kan nietquote:
Nee klopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hebben dacht ik geen herenafdeling dus daar ben ik nog nooit binnen geweest..
NOOOOOESquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oognip, ik zou je toch dringend willen vragen op te houden.
Anders ga ik naar de mods.
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:51 schreef Muis006 het volgende:
Online shoppendat is zo lekker overzichtelijk.
Ik haat het om in een winkel al die rekken af te lopen op zoek naar 1 of 2 leuke kledingstukkenquote:
Het lijkt eropquote:
Als het geen drukte is vind ik het wel fijn, ik snuiter ook als een snel haasje door de rekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik haat het om in een winkel al die rekken af te lopen op zoek naar 1 of 2 leuke kledingstukken
ik denk het laatstequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben er en ze is weg![]()
Hoe laat zouden ze moeten eten in die kliniek?
Of zou ze weer in de iso zitten ?
Bierquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu weer verder met de normale gang van zaken, lijkt me heerlijk.
Als je een hoop gebitch wil lezen welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef Strega het volgende:
Mijn schatjes, wat is dit? Moet ik nu opeens 3 SC bijlezen?Ik was net bij de moeders van O & Q
Doei doei, totzo dan hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Robijn48 het volgende:
Bedankt allemaal. Jullie hebben me net het laatste schopje gegeven weg te gaan van Fok! Ik ga maar eens een wat volwassener forum opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |