& Robijn die afscheid neemtquote:
Heeeee, ik ookquote:
Doei doei Oh Oh, en als je zelf mijn leeftijd hebt, zal je hier nog eens aan terugdenken. Bye Bye!quote:
heeeeeee, daar ben je weer, WBquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Doei doei Oh Oh, en als je zelf mijn leeftijd hebt, zal je hier nog eens aan terugdenken. Bye Bye!
Mij ergens iets te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als oh-oh bier heeft is ze de ideale vrouw
Mietje!quote:
Ze is twee keer zo oud, das ergquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:09 schreef HuubTuub het volgende:
wat is die fascinatie met leeftijd toch? Komt dat vanzelf als je met een been in het graf staat? Ik weet het niet, ben immers slechts 35
Het is niet voor niets dat hier weinig ouderen op zitten. Ik snap nu waarom. Het is gewoon een jongerenfourm.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:09 schreef HuubTuub het volgende:
wat is die fascinatie met leeftijd toch? Komt dat vanzelf als je met een been in het graf staat? Ik weet het niet, ben immers slechts 35
Oh hai, ben je dr weer???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat hier weinig ouderen op zitten. Ik snap nu waarom. Het is gewoon een jongerenfourm.
-quote:
40+quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat hier weinig ouderen op zitten. Ik snap nu waarom. Het is gewoon een jongerenfourm.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Zo die Bakker Bart roombroodjes waren erg lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Jarenlang? Drie jaar geleden misschien. Doordat er ook toen niet normaal gedaan kon worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
-
Zeg dan niet dat je weggaat, al jarenlang
Keispijtigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef HuubTuub het volgende:
jahahaha... jammer dat we niet een peuk kunnen uitdrukken in een nek ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |