Die naamtopics zullen nog wel even doorgaan zolang jij geen afscheid neemt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:02 schreef Robijn48 het volgende:
Ach..wat zielig nou weer, een naamtopic. Dat is nou precies wat ik bedoel, grenzeloos.
ONGEKEND. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:
Of Lottekoekkie48quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
Robijn, is een nieuwe start niks, een kloon? Boomerang50 is misschien wel iets.
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
Hallo, dit zei je net ook alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:04 schreef Robijn48 het volgende:
Nog maar een keer.
Misschien snappen jullie nu, dat jullie niet mensen moeten DM'en met : kijk dit topic. Stelletje grenzelozen
Ik doe niet aan kloons, in tegen stelling tot de meeste karakterloze mensen hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ook gewoon in een nieuw topic weer mee gaan posten hé
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hallo, dit zei je net ook al
Je dementie slaat toe.
Wel aan clowns hè?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kloons, in tegen stelling tot de meeste karakterloze mensen hier.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
is er ook zoiets als een digitale chemokuur?
Ik ben bang dat die niet aanslaatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die niet aan gaat slaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Grenzeloos, dat zei ik al.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die niet aan gaat slaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Lutte het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zijn we in godsnaam karakterloos, oud schaap?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kloons, in tegen stelling tot de meeste karakterloze mensen hier.
Kampert blijft een kampertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:
quote:
Grenzeloos en karakterloosquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:09 schreef HuubTuub het volgende:
het woord van de dag is "Grenzeloos"... probeer het vandaag minimaal 600 keer in een zin te gebruiken...
Oh, net zei je nog dat je ongeveer mijn leeftijd had? Nee dus, zoals ik al dacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zijn we in godsnaam karakterloos, oud schaap?
Hey, zet eens een andere plaat op!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, net zei je nog dat je ongeveer mijn leeftijd had? Nee dus, zoals ik al dacht.
Omdat je je alles een puber gedraagt, wat je ook wel zal zijn. Prima. Dat zijn verreweg de meeste mensen hier op Fok!
Ga eens koken mens. Een normaal persoon was nu al weg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, net zei je nog dat je ongeveer mijn leeftijd had? Nee dus, zoals ik al dacht.
Omdat je je alles een puber gedraagt, wat je ook wel zal zijn. Prima. Dat zijn verreweg de meeste mensen hier op Fok!
Trut, lees eens wat beterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
neehee... naast 600 keer Grenzeloos is het ook de bedoeling om 600 keer dag, de groeten en tot ziens te posten.quote:
Ja. Ik vind Fok aardig grenzeloos. Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Lutte het volgende:
Maar wij zijn karakterloos? Grenzeloos? Pubers?
Ik zou nog maar eens goed naar Man in the mirror luisteren, van je grote held. Mocht het Engels problemen op leveren zijn er handige sites met vertalingen!
Ik hoor de intro al..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind Fok aardig grenzeloos. Inderdaad.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:11 schreef Lutte het volgende:
Maar wij zijn karakterloos? Grenzeloos? Pubers?
Ik zou nog maar eens goed naar Man in the mirror luisteren, van je grote held. Mocht het Engels problemen op leveren zijn er handige sites met vertalingen!
Ja, ho, stop maar. Daar ging je de mist in.quote:
Dan ga je toch lekker wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
I'm Starting With The Man Inquote:
Ooh, ja, sorry, begin 20 he. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
neehee... naast 600 keer Grenzeloos is het ook de bedoeling om 600 keer dag, de groeten en tot ziens te posten.
Oh en het is FOK!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Moet jij niet eten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, want je blijft happen en reagerenquote:
Ga je ervan uit dat er iemand vrijwillig bij dr is dan?????quote:
Allemaal in koor:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
I'm Starting With The Man In
The Mirror
I'm Asking Him To Change
His Ways
And No Message Could Have
Been Any Clearer
If You Wanna Make The World
A Better Place
Omdat ik zo grenzeloos en karakterloos bent heb ik inderdaad zo'n medelijden met jouw zoon en manquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef Robijn48 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 15 juni 2012 18:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Stomme stomme stomme koe echtik heb zo'n medelijden met jouw zoon en man
[/quot
Omdat jij zo grenzeloos bent? Whoehahahah
Het is je vergeven, ik denk dat leeftijd op papier niet veel uitmaakt, alleen mentale leeftijd. Dat zit wel goed bij jou.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ja, sorry, begin 20 he. Dan krijg je dat.
Ik neem aan dat het vrijwillig is, anders zou het wel heel grenzeloos van haar zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga je ervan uit dat er iemand vrijwillig bij dr is dan?????
Als je voor me zou staan, meisje, dan zou je geen woord weten uit te brengen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik zo grenzeloos en karakterloos bent heb ik inderdaad zo'n medelijden met jouw zoon en man
Bis morgen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo naar een etentje, en als het leuk is misschien nog wat borrelen, ben je er rond een uurtje of 02/03 ook nog Robijntjepoepje?
??????quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je voor me zou staan, meisje, dan zou je geen woord weten uit te brengen.
En dat is nou precies wat ik bedoel. Je geblaat doet me dan ook niks.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De schakel zit tight Lut!quote:
whahahahahaahahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat geloof ik gelijk dat je me op mijn bek had geslagen. Tokkie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
whahahahahaahah![]()
Waarschijnlijk kon jij niks uitbrengen omdat ik je al lang op je bek had geslagen
Mijn 'geblaat' doet je blijkbaar heel wat want je blijft maar reageren
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef HuubTuub het volgende:
zo ik ga de honden eens uitlaten... lekker laten kakken in de bloembak van de buren. Lekker Grenzeloos.
Ik een tokkie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat geloof ik gelijk dat je me op mijn bek had geslagen. Tokkie.
Och, tis een leuke manier het weekend in te luiden.
Gemiste kans, ik ben net terug met de hondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef HuubTuub het volgende:
zo ik ga de honden eens uitlaten... lekker laten kakken in de bloembak van de buren. Lekker Grenzeloos.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Zoals je hier reageert in ieder geval wel.
Qwea. Neem me niet kwalijk dat ik jou in geen geval serieus neem.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:23 schreef Qwea het volgende:
Hey maar Robijn, ik ben even oprecht nieuwsgierig.
Doet het nou pijn? Zo'n betonnen plaat voor je harses?
Dat is te hopen voor Qwea jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Qwea. Neem me niet kwalijk dat ik jou in geen geval serieus neem.
GRENZELOOS!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Qwea. Neem me niet kwalijk dat ik jou in geen geval serieus neem.
ik gvd ook zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |