SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
freitagquote:
Dag van het Cherenquote:
quote:
Een middagje luisteren naar Rebecca?quote:
gevangenis?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ik kan het filmpje niet eens zien (of horen). Mijn werk is aardig
nee, firewallquote:
Kutspel, maar gezegd dat we geen interesse hebbenquote:
Ik ben blij dat ik nog Rebecca-maagd ben, als ik de reacties allemaal leesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar laten ze dat filmpje juist zien
WHUT! Hij staat nog wel in de OP! En fruit doet nog wel zo zijn best om ons er elke vrijdag weer aan te herinneren!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog Rebecca-maagd ben, als ik de reacties allemaal lees
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WHUT! Hij staat nog wel in de OP! En fruit doet nog wel zo zijn best om ons er elke vrijdag weer aan te herinneren!
Vuurmuur langs Youtube.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ik kan het filmpje niet eens zien (of horen). Mijn werk is aardig
Is dat veel anders dan een gevangenis? Ook bedoelt om je niet te laten genieten van de buitenwereld toch?quote:
Pheno kennende doet hij dat liever in een gevangenisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:02 schreef koei het volgende:
Het heeft wel invloed op of je je zeepje kunt laten vallen...
Wat is dezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Pheno kennende doet hij dat liever in een gevangenis
* SocialDisorder ookquote:
EEN GARP! MOEHAHAHAAHquote:
Beng bengquote:
Wacht maar, de volgende keer zeep ik jou in!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
EEN GARP! MOEHAHAHAAH
BRUUUL BRUUUUUUUUUL HILAAARISSSCH!!!!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar, de volgende keer zeep ik jou in!
Hakkuh en zaguh!quote:
Dit is ongeveer ook hoe ik iedereen herken, alleen weet ik van king geoffrey wel de naamquote:
HOAX!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Als ik de serie kijk en er wordt een naam geroepen weet ik wel wie ze bedoelen enzo maar als je me out of the blue de naam van een character vraagt dan weet ik het ook meestal nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is ongeveer ook hoe ik iedereen herken, alleen weet ik van king geoffrey wel de naam
Ik ken echt veel namen niet
Ja dit dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik de serie kijk en er wordt een naam geroepen weet ik wel wie ze bedoelen enzo maar als je me out of the blue de naam van een character vraagt dan weet ik het ook meestal niet![]()
Meer een TS Queen denk ikquote:
Haha iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is ongeveer ook hoe ik iedereen herken, alleen weet ik van king geoffrey wel de naam
Ik ken echt veel namen niet
moet m nog zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha idd
Meesterlijke serie overigens IMO
Ik ben deze week pas begonnen met kijken , had seizoen 1 effe op blu-ray gekocht deze week.quote:
Helemaal waar voor seizoen 1 ja..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik ben deze week pas begonnen met kijken , had seizoen 1 effe op blu-ray gekocht deze week.
En dit is zo waar :
[ afbeelding ]
je begint er gewoon niet aan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik ben deze week pas begonnen met kijken , had seizoen 1 effe op blu-ray gekocht deze week.
En dit is zo waar :
[ afbeelding ]
Ik heb aflevering 1 gezien, verder niets en voel ook geen drang om verder te gaan kijken...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:21 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan niet als je eenmaal aflevering 1 hebt gezien![]()
im doooooooooooooomed
quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 gezien, verder niets en voel ook geen drang om verder te gaan kijken...
Hoorde het vanmorgen in de auto , te meesterlijkquote:
De eerste aflevering alleen trekt ook nog niet zo, tenminste, vind ik. Pas na 3 afleveringen zat ik er helemaal in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat kan.
Iedereen z'n eigen ding he , voor jou is dit dus blijkbaar niets
Sowieso Blackadderquote:
Dat heb ik bij de meeste goeie series , dat je er pas echt in zit na een paar afleveringen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:46 schreef Poit het volgende:
[..]
De eerste aflevering alleen trekt ook nog niet zo, tenminste, vind ik. Pas na 3 afleveringen zat ik er helemaal in.
Ach, die scene met dat bad zit al in episode 2 of 3 toch? Toen bleef ik wel kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste goeie series , dat je er pas echt in zit na een paar afleveringen.
Dan moet ik alles zsm achter elkaar kijken
Bij Breaking Bad had ik dit echt pas na een aflevering of 4/5 , die kwam echt traag op gang.
boobies!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, die scene met dat bad zit al in episode 2 of 3 toch? Toen bleef ik wel kijken
eps 2 is met dat bad iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, die scene met dat bad zit al in episode 2 of 3 toch? Toen bleef ik wel kijken
BB komt juist redelijk snel op gang, de eerste eps is ff een intro van wie zijn ze en wat doen ze en in eps 2 zitten ze al midden in de drugszooi ..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste goeie series , dat je er pas echt in zit na een paar afleveringen.
Dan moet ik alles zsm achter elkaar kijken
Bij Breaking Bad had ik dit echt pas na een aflevering of 4/5 , die kwam echt traag op gang.
Ik zat er pas na een aantal afleveringen in bij BB.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
BB komt juist redelijk snel op gang, de eerste eps is ff een intro van wie zijn ze en wat doen ze en in eps 2 zitten ze al midden in de drugszooi ..
dexter kwam veel trager op gang
Nou wachten tot 15 juli het laatste seizoen begintquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik zat er pas na een aantal afleveringen in bij BB.
Vond het in het begin een beetje mwa mwa.. maar uiteindelijk een uber serie
Thnx, ik ga toch wel voor een gezondere variantquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef Altron het volgende:
[..]
Eetse.
Heb net al patat en een frikandel speciaal op
Met light mayo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Thnx, ik ga toch wel voor een gezondere variant
Haha nee, ik heb lekker zuurdesum brood met kaas en mosterdquote:
Omnomquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb lekker zuurdesum brood met kaas en mosterd
Dit wil ik ook wel graag wetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk boodschappen doen, iemand nog suggesties voor een gezonde maaltijd voor vanavond na het sporten?
Gerookte kip, rucola-sla, honing-mosterdsaus op yoghurtbasis, tomaat, komkommer, tortilla eromheen en OMG NOMNOMNOMNOMquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk boodschappen doen, iemand nog suggesties voor een gezonde maaltijd voor vanavond na het sporten?
en dan komt ze erachter dat er geen leuke co-op-games zijn behalve PES2012quote:
die zijn dr welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dan komt ze erachter dat er geen leuke co-op-games zijn behalve PES2012
zoals?quote:
LBP, NSMB, Awesomenauts, Chime, Army of 2, Resistance, dat soort games. Meer dan genoeg aanbodquote:
Vind je? Ik vind die prima co-op spelen. Ben fruit af en toe kwijt maar verder gaat het goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die spelen echt heel erg kut in co-op. Alle Lego games trouwens.
sommige stukken zijn geniaal andere delen zijn frusterend in co-opquote:
Wiiquote:, NSMB,
hebben we niet, kennen we nietquote:Awesomenauts, Chime,
yay shooters!quote:Army of 2, Resistance,
Deze post is minstens eenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sommige stukken zijn geniaal andere delen zijn frusterend in co-op
[..]
Wii
[..]
hebben we niet, kennen we niet
[..]
yay shooters!
Das nie! Batman is zo leuk samenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die spelen echt heel erg kut in co-op. Alle Lego games trouwens.
He's on FIRE!!!quote:
Lego Batman is de leukstequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
Lego Batman maar eens halen dan. Oe, nee, Lego DC Heroes is bijna uit, JONGUH!
Mortal Kombat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:57 schreef Poit het volgende:
Ja joh! Meer dan genoeg toffe MP gamesAl dan niet co-op.
Af en toe elkaar afmaken met Mortal Kombat is ook goed voor de relatie. Of niet Shar?
JA!! Moeten we snel weer eens doen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mortal Kombat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
En tetris wat je nooit meer met mij speelt
Diablo is ook gamenquote:
Ik denk dat ik ook die al twee weken niet heb aangeraakt.quote:
losertjequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef TJV het volgende:
De eckte bazen zitten hier, in GAM SC zijn ze allemaal niet 100% tof.
Ach, je had ze moeten zien janken toen het topic van hen dicht ging. Dat was fantastisch.quote:
de site?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef Morgen- het volgende:
Weet iemand tot wanneer de aanbieding van die iPod Touch op de site geldig is? Er staat weekaanbieding maar of het nou tot vrijdag of zondag is mij een raadsel
one site to rule them all!quote:
Bwoh, dan wordt ik waarschijnlijk gruwelijk afgemaakt.. Maar dat ding ligt op m'n nachtkastje. Als je volgende keer speelt moet je maar een berichtje sturenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je roept maar, ik heb het vanochtend nog gespeeld dus ik gooi hem zo aan
Het staat er vast in kleine letters.quote:
De meeste mensen daar vind ik nog wel ok. Maar d'r zitten er een paar tussenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je had ze moeten zien janken toen het topic van hen dicht ging. Dat was fantastisch.
Okaaayquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Bwoh, dan wordt ik waarschijnlijk gruwelijk afgemaakt.. Maar dat ding ligt op m'n nachtkastje. Als je volgende keer speelt moet je maar een berichtje sturen
quote:
Hoort dat ding niet op Shars nachtkastje?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Bwoh, dan wordt ik waarschijnlijk gruwelijk afgemaakt.. Maar dat ding ligt op m'n nachtkastje. Als je volgende keer speelt moet je maar een berichtje sturen
Shar d'r nachtkastje is al vol! Plus dan kunnen we nog niet tegen elkaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoort dat ding niet op Shars nachtkastje?
Is voor de eenzame nachten als ik niet bij Shar slaap.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoort dat ding niet op Shars nachtkastje?
Er ligt nu een grote klok in mijn bedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Is voor de eenzame nachten als ik niet bij Shar slaap.
Ik denk trouwens dat je iets niet goed doet als lot en fruit vaker in mijn bed hebben geslapen dan jij!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Is voor de eenzame nachten als ik niet bij Shar slaap.
misschien wel, als hij andere dingen doet in je bed dan slapen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je iets niet goed doet als lot en fruit vaker in mijn bed hebben geslapen dan jij!
new super mario bros is awesome co-opquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:18 schreef koei het volgende:
Ik vind LEGO-games ook uitermate geschikt voor co-op. Van de week met mn vriend opnieuw begonnen met LEGO Batman, zijn eerste LEGO-game ervaring, maar dat was wel geslaagd! Speelt imo fijner co-op dan New Super Mario Bros en Ratchet & Clank.
Ik vind zelf Rainbow Six co-op geweldig. Zowel online als offline. Maar mijn vriend houdt niet van shootersDat komt nog wel...
true thatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:18 schreef koei het volgende:
Ik vind LEGO-games ook uitermate geschikt voor co-op. Van de week met mn vriend opnieuw begonnen met LEGO Batman, zijn eerste LEGO-game ervaring, maar dat was wel geslaagd! Speelt imo fijner co-op dan New Super Mario Bros en Ratchet & Clank.
Ik vind zelf Rainbow Six co-op geweldig. Zowel online als offline. Maar mijn vriend houdt niet van shootersDat komt nog wel...
Maar snel verandering in brengen danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je iets niet goed doet als lot en fruit vaker in mijn bed hebben geslapen dan jij!
be the clock!quote:
And lose the Lquote:
#winningquote:
* Poit geeft zichzelf een high five..quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef Pheno het volgende:
kak, ik moet snel weg, heb een afspraak met therapeuteEn hier maar een beetje lamballen, bitchslap!
Cya all
Ik heb 'm hier in mijn tas.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef SocialDisorder het volgende:
LEGO Batmans 2 komt pas volgende week... marketingtechnisch niet slim
* Morgen- geeft Poit high-fivequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit geeft zichzelf een high five..
[ afbeelding ]
quote:
HOAX!quote:
quote:
Is het ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
holy crap, dat Chime lijkt me fucking awesome
geen PSN+ in huize SDquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan nietquote:
Ik doe altijd romantisch!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je had ook iets romantischer kunnen doen
neinquote:
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!quote:
ik was 13 u al klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE!
Hoezo mag jij al weg en ik niet!
Ik moet ook nog even...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE!
Omdat ik niemand heb die mijn werktijden controleertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE!
Hopelijk kun je de kracht vinden om dit te verwerken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef Morgen- het volgende:
Daarstraks is iemand doodgeschoten bij mij in de buurtheb het moeten meemaken
Zag net die Aquila truck rijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef Morgen- het volgende:
wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef Morgen- het volgende:
Ik hoorde een schot, zag iemand net voor de kijkshop neervallen en ik natuurlijk vluchtend naar huis, niet gestopt om te kijken want misschien zou hij meer schoten lossenquote:
beeeh vervelend zegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik hoorde een schot, zag iemand net voor de kijkshop neervallen en ik natuurlijk vluchtend naar huis, niet gestopt om te kijken want misschien zou hij meer schoten lossen![]()
![]()
Later weer even naar buiten om bij de MM de iPod te halen en zag allemaal politiestroken om dat gebied en een witte tent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t was op de beijerlandselaan voor het geval dat je t wilt weten
Gaat wel weer maar toen ik daar voor de 2e keer aankwam had ik al een vermoeden dat die man dood wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beeeh vervelend zegecht kut dit soort zooi
gaat t wel beetje?
Maar heb je je ipod nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gaat wel weer maar toen ik daar voor de 2e keer aankwam had ik al een vermoeden dat die man dood was
Mja vervelend om dat soort dingen te moeten zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gaat wel weer maar toen ik daar voor de 2e keer aankwam had ik al een vermoeden dat die man dood was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef Morgen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke. Wel kudt, dat soort grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef Morgen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo irrelevant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Omdat we het nu hebben over dat iemand is neergeschoten, dan is het niet belangrijk of ik de ipod heb of niet.quote:
Het was een afleidingsmanouvre van me. Maar als je er echt meezit, zoek hulp, daar zijn die mensen voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Omdat we het nu hebben over dat iemand is neergeschoten, dan is het niet belangrijk of ik de ipod heb of niet.
Bedankt I guess...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was een afleidingsmanouvre van me. Maar als je er echt meezit, zoek hulp, daar zijn die mensen voor.
Of je neemt het niet serieus, moet jij weten..quote:
Was waarschijnlijk toch een crimineel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Omdat we het nu hebben over dat iemand is neergeschoten, dan is het niet belangrijk of ik de ipod heb of niet.
Ik heb iPod nanoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef Morgen- het volgende:
Wie heeft hier allemaal een iPhone/iPod Touch?
In de meeste gevallen gaat het om een afrekening bij zulke gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk toch een crimineel.
Meestal als ik in de SC kijk spelen jullie een tekenspel ofzo... dat is toch op de iphone?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb iPod nano![]()
Ohnee die was kapot dit is de shuffle
dat is ook op androidsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:41 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Meestal als ik in de SC kijk spelen jullie een tekenspel ofzo... dat is toch op de iphone?
Hoe heet dat spel dan? Ik mag mijn iPod toch pas na de examens, als ik goede cijfers hebquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is ook op androids![]()
ik heb het zelf op de iPad
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef badboynova het volgende:
Was een beetje te verwachten daar morgen-, ik kom er heel vaak voorbij en zie altijd dezelfde rare gasten daar rond hangen. als ik samen met een collega ga lunchen en voorbij de kijkshop loop, zeg ik altijd "laten we even binnen kijken in de kijkSHOT".
Nee, ik kom er alleen voor mijn werk.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee, ik kom er alleen voor mijn werk.
Ik woon ongeveer 16 km van roffa af.
So true, ik zit er ook niet elke dag.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]ik heb je nog nooit gezien, maar goed ik ken je dan ook niet irl
Alsof je iedereen die in Rotterdam woont gezien hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef Morgen- het volgende:
Beter heb je hem nog nooit gezien want voor BBn gaat deze zeker op >quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:57 schreef Morgen- het volgende:
where the f*ck is die like knop dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter heb je hem nog nooit gezien want voor BBn gaat deze zeker op >
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter heb je hem nog nooit gezien want voor BBn gaat deze zeker op >
[ afbeelding ]
Ik heb anders wel een grote vriendenkring hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Alsof je iedereen die in Rotterdam woont gezien hebt
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
where the f*ck is die like knop dan?
Maar daar zal geen surinamer van 30 met 5 kids tussen zitten schat ik zo inquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
lol
[..]
Ik heb anders wel een grote vriendenkring hoor
ik las surinamer met 30 kidsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar daar zal geen surinamer van 30 met 5 kids tussen zitten schat ik zo in
HALLO HIJ WOONT IN ROFFA, daar hebben ze allemaal minimaal 8 kinderenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stil nou, ik heb mijn vrouw kunnen weerhouden van een iPhone.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef Morgen- het volgende:
Wie heeft hier allemaal een iPhone/iPod Touch?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Ik ben enig kind hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
HALLO HIJ WOONT IN ROFFA, daar hebben ze allemaal minimaal 8 kinderen
Uiteindelijk zal hij die High Score ook wel verbreken shar!quote:
Maar ze moet DrawSomething spelen met Shar enzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stil nou, ik heb mijn vrouw kunnen weerhouden van een iPhone.
Ik weet niet hoeveel buitenechtelijke kids hij heeft?quote:
Ik ben te lam om te kloonscannen.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal hij die High Score ook wel verbreken shar!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal hij die High Score ook wel verbreken shar!
Dude is dat kloonscannen echtquote:
quote:
hoe weten we anders dat jij een kloon ben van dat schaap dollyquote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)n-bij-forum-fok.htmlquote:Naast elk usericon staat er behalve het vinkje voor verwijderen van posts nog een aantal plaatjes met speciale functies. Deze zijn alleen te gebruiken door de (Forum) Admins. De eerste is om het IP adres van de post te bekijken, de tweede om het het beheerscherm van de usergegevens te tonen. Deze opties zijn vooral handig bij het opsporen van kloons en om niet gewenste gegevens uit profielen te halen (teksten of plaatjes die niet mogen).
Naast de naam rechts van het posticon staat tussen haakjes het aantal notes van de gebruiker. In dit geval dus 0 notes. Klik je op de naam dan wordt er een nieuw window geopend om daar de notes in te schrijven. Hieronder volgt een overzichtje van een willekeurige user.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
hoe weten we anders dat jij een kloon ben van dat schaap dolly
quote:Man "beledigde" moslim, moslim liep naar zijn auto trok pistool en schoot man terplekke dood in winkelstraat
Mhh dat is een andere situatie dan ik dacht!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:15 schreef badboynova het volgende:
Morgen- dit kwam net voorbij op twitter
[..]
Ik ga hopelijk snel in breda wonenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:15 schreef badboynova het volgende:
Morgen- dit kwam net voorbij op twitter
[..]
Misschien trek jij het aan? En als je verhuist naar Breda dat er ook daar weer iemand neer geschoten gaat worden!quote:
Nietesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien trek jij het aan? En als je verhuist naar Breda dat er ook daar weer iemand neer geschoten gaat worden!
Jawel...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Heb je al vaker gehad dat je in de buurt was bij schietpartijen?
Ha! Het ligt aan jou!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Peter R. AQuila has solved the problem!
Dan was die vast niet MOOIquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
draw something kapt mijn darth maul tekening af
Dude je woont in Rotterdam, niet echt raar dat daar zulke dingen gebeuren,quote:
Lijkt mij als je 15 ben dat dit soort dingen best schokkend kunnen zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dude je woont in Rotterdam, niet echt raar dat daar zulke dingen gebeuren,
Oh oke, ik merk sowieso dat mijn grens wat betreft wat anders ligt dan bij anderen.. Maar werk dan ook al 10 jaar in de zorg..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lijkt mij als je 15 ben dat dit soort dingen best schokkend kunnen zijn
Aankomende woensdag?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot ga je woensdag mee naar de efteling?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh oke, ik merk sowieso dat mijn grens wat betreft wat anders ligt dan bij anderen.. Maar werk dan ook al 10 jaar in de zorg..
Tenzij het over beestjes gaat, daar kan ik dat weer totaal niet tegen.
Morgen gaat t regenen toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sol! wat vind jij? Zal ik morgen gaan hardlopen of een spinninglesje volgen?
Misschien heb ik niet de meest normale opvoeding gehad, mijn bedtijdverhalen waren verhalen over de gebeurtenissen op een IC incl bloederige details. Ik vond het prachtig! Daarom wilde ik in eerste instantie een verpleegkundige worden.quote:
Oeh, ik moet waarschijnlijk werken op blixembos maar als ik niet hoeft te werken vind ik dat wel heel tof! Met wie ga je?quote:
Ja had ik idd ook al gezien.. bahquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Morgen gaat t regenen toch?dan zou ik gaan spinnen als ik jou was
Het is ook geen aanval op jou babe, maar niet iedereen is hetzelfde en hij is nog vrij jong dus ik kan begrijpen dat dit dan wel ff rauw op je dak komtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet de meest normale opvoeding gehad, mijn bedtijdverhalen waren verhalen over de gebeurtenissen op een IC incl bloederige details. Ik vond het prachtig! Daarom wilde ik in eerste instantie een verpleegkundige worden.
Ik ga met nog een vriendinnetje en haar vriend, maar ik bedacht mij opeens dat met 3 niet handig is omdat je in veel attracties 2 aan 2 zitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh, ik moet waarschijnlijk werken op blixembos maar als ik niet hoeft te werken vind ik dat wel heel tof! Met wie ga je?
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja had ik idd ook al gezien.. bah
Mja naar de sportschool fietsen is ook 15 min door de regen.. Wanneer wordt het eens zomer?
Je hebt gelijk, ik heb gewoon al te veel mensen zien doodgaan en andere aparte dingen gezien in de zorg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is ook geen aanval op jou babe, maar niet iedereen is hetzelfde en hij is nog vrij jong dus ik kan begrijpen dat dit dan wel ff rauw op je dak komt
Ja... maar ik heb echt zoveel gegeten (of ja gesnoept...) de afgelopen dagen dat ik toch nog maar iets wil gaan doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawoensdag wordt het wel okay weer btw, iig geen regen enzo
Maar je was toch klaar met sporten voor t weekend?
Je bent gek mens!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja... maar ik heb echt zoveel gegeten (of ja gesnoept...) de afgelopen dagen dat ik toch nog maar iets wil gaan doen.
Ik heb zo'n hele zak ikea snoepjes op...quote:
Je sport al vet veel! Je bent gek!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hele zak ikea snoepjes op...
En mijn moeders heeft cake gebakken. Dus ter compensatie wil ik nog even wat verbranden haha
Morgenavond lekker sushi nommen, ga met fruit uit eten
dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En ik begin eindelijk mijn shape van vorig jaar weer een beetje terug te krijgen, dat stimuleert behoorlijk moet ik zeggen
Ja nog anderhalve week, dan begin ik met fulltime werken dus dan is het ook klaar met het vele sporten. Ik moet dan elke dag 15 km fietsen (niet extreem veel maar toch genoeg om wat te verbranden)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je sport al vet veel! Je bent gek!
En sushileuk dat jullie uit eten gaan
![]()
Hardlopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja nog anderhalve week, dan begin ik met fulltime werken dus dan is het ook klaar met het vele sporten. Ik moet dan elke dag 15 km fietsen (niet extreem veel maar toch genoeg om wat te verbranden)
En daarnaast wil ik 4 keer in de week blijven sporten, 2 keer hardlopen, 1 keer fitness en 1 keer spinning of pilates. Dat moet te doen zijn want hardlopen doe je gewoon vanuit huis.
Leuk! Ik vind het al altijd tof als je resultaat begint te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat wil ik ook!
morgen begin ik weer met EA active want mijn stroom is eindelijk aangesloten bij mijn tv
Nee je moet niet teveel doen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Leuk! Ik vind het al altijd tof als je resultaat begint te zien.
Alleen ben vorig jaar iets te ver gegaan met sporten, dat ga ik dit jaar niet meer doen
Ik vind het leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hardlopen
Ik denk toch maar dat ik naar het werk ga fietsen
Ja vorig jaar begon ik op een gegeven moment een beetje blokjes te krijgen en had ik hele gespierde benen, daar was fruit absoluut niet blij mee!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee je moet niet teveel doen hoordas ook niet goed
En terecht, gespierde vrouwen of te gespierde mannen is echt nixquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja vorig jaar begon ik op een gegeven moment een beetje blokjes te krijgen en had ik hele gespierde benen, daar was fruit absoluut niet blij mee!!
Dus nu hou ik mijn vetpercentage goed hoog, dan blijft het vrouwelijk.
Ik vind het meh, maar als ik wat verandering ga zien zal ik het vast wel leuker gaan vinden. Plus hoe meer conditie ik krijg hoe makkelijker het gaat, meestal is het tegen de moeheid aan hikken dus dan is de motivatie snel weg. Maar goede knalmuziek helpt welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Gewoon even het hoofd leegmaken en energie verbranden. Liever doe ik fitnessen maar dat duurt gewoon langer omdat ik dan eerst 15 min naar de sportschool moet fietsen en terug. Hardlopen is met een kleine 45 min gedaan.
Bij mij crasht het programma steeds...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
draw something kapt mijn darth maul tekening af
Sowieso ben jij met hardlopen waarschijnlijk tegen je lijf in aan het werken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind het meh, maar als ik wat verandering ga zien zal ik het vast wel leuker gaan vinden. Plus hoe meer conditie ik krijg hoe makkelijker het gaat, meestal is het tegen de moeheid aan hikken dus dan is de motivatie snel weg. Maar goede knalmuziek helpt wel
Hoe heet ie? Ff downloadenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sowieso ben jij met hardlopen waarschijnlijk tegen je lijf in aan het werken.
Wat voor jou lijf misschien heel geschikt zal zijn is pilates. Ik heb daar de dvd van, die heeft een 60 min work-out maar dat is denk ik echt teveel voor je rug en schouders. Maar er staat ook een 20 min work-out op en die is denk ik perfect voor je. Met pilates zie je sowieso goed resultaat!
Winsor pilates. Dan kun je het beste de 20 min workout downloaden en de basics step by step, daarin worden alle oefeningen eens goed doorgenomen.quote:
Kwabjes op de heupen weg?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Winsor pilates. Dan kun je het beste de 20 min workout downloaden en de basics step by step, daarin worden alle oefeningen eens goed doorgenomen.
Ik vind het heel erg saai om te doen maar dit is wel echt perfect voor het vrouwenlijf, pakt precies de juiste dingen aan en kun je gewoon thuis op je matje doen.
Hmm das raar heb m op dvd maar toen ik die kwijt was (quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kwabjes op de heupen weg?
Hij staat er niet op
Alsof jij ook maar ergens kwabjes hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kwabjes op de heupen weg?
Hij staat er niet op
ik zie wel wat andere, haal wel ff binnenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm das raar heb m op dvd maar toen ik die kwijt was () heb ik hem ook gewoon gedownload.
Probeer anders eens gewoon pilates
Oke! Maar het liefst 20 min. denk dat het dan precies goed is voor je!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie wel wat andere, haal wel ff binnen
heupkwabjes beginnen te komenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar ergens kwabjes hebt.
ik zie re ook een van 10 maar ik heb ze gewwon allemaal aangekliktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke! Maar het liefst 20 min. denk dat het dan precies goed is voor je!
Nee jij bent perfectquote:
Begin bij die pilates oefeningen, want die zijn redelijk specifiek. en als dat goed gaat stuur k je wat oefeningen specifiek voor die kwabjes. (maar geen garantie want heb ze zelf ook nog niet wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
i wish!
maar je bent lief![]()
Maar wat zijn de beste oefeningen om heupkwabjes weg te krijgen?
okayquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Begin bij die pilates oefeningen, want die zijn redelijk specifiek. en als dat goed gaat stuur k je wat oefeningen specifiek voor die kwabjes. (maar geen garantie want heb ze zelf ook nog niet weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |