Das nie! Batman is zo leuk samenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die spelen echt heel erg kut in co-op. Alle Lego games trouwens.
He's on FIRE!!!quote:
Lego Batman is de leukstequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
Lego Batman maar eens halen dan. Oe, nee, Lego DC Heroes is bijna uit, JONGUH!
Mortal Kombat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:57 schreef Poit het volgende:
Ja joh! Meer dan genoeg toffe MP gamesAl dan niet co-op.
Af en toe elkaar afmaken met Mortal Kombat is ook goed voor de relatie. Of niet Shar?
JA!! Moeten we snel weer eens doen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mortal Kombat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
En tetris wat je nooit meer met mij speelt
Diablo is ook gamenquote:
Ik denk dat ik ook die al twee weken niet heb aangeraakt.quote:
losertjequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef TJV het volgende:
De eckte bazen zitten hier, in GAM SC zijn ze allemaal niet 100% tof.
Ach, je had ze moeten zien janken toen het topic van hen dicht ging. Dat was fantastisch.quote:
de site?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef Morgen- het volgende:
Weet iemand tot wanneer de aanbieding van die iPod Touch op de site geldig is? Er staat weekaanbieding maar of het nou tot vrijdag of zondag is mij een raadsel
one site to rule them all!quote:
Bwoh, dan wordt ik waarschijnlijk gruwelijk afgemaakt.. Maar dat ding ligt op m'n nachtkastje. Als je volgende keer speelt moet je maar een berichtje sturenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je roept maar, ik heb het vanochtend nog gespeeld dus ik gooi hem zo aan
Het staat er vast in kleine letters.quote:
De meeste mensen daar vind ik nog wel ok. Maar d'r zitten er een paar tussenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je had ze moeten zien janken toen het topic van hen dicht ging. Dat was fantastisch.
Okaaayquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Bwoh, dan wordt ik waarschijnlijk gruwelijk afgemaakt.. Maar dat ding ligt op m'n nachtkastje. Als je volgende keer speelt moet je maar een berichtje sturen
quote:
Hoort dat ding niet op Shars nachtkastje?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Bwoh, dan wordt ik waarschijnlijk gruwelijk afgemaakt.. Maar dat ding ligt op m'n nachtkastje. Als je volgende keer speelt moet je maar een berichtje sturen
Shar d'r nachtkastje is al vol! Plus dan kunnen we nog niet tegen elkaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoort dat ding niet op Shars nachtkastje?
Is voor de eenzame nachten als ik niet bij Shar slaap.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoort dat ding niet op Shars nachtkastje?
Er ligt nu een grote klok in mijn bedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Is voor de eenzame nachten als ik niet bij Shar slaap.
Ik denk trouwens dat je iets niet goed doet als lot en fruit vaker in mijn bed hebben geslapen dan jij!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Is voor de eenzame nachten als ik niet bij Shar slaap.
misschien wel, als hij andere dingen doet in je bed dan slapen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je iets niet goed doet als lot en fruit vaker in mijn bed hebben geslapen dan jij!
new super mario bros is awesome co-opquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:18 schreef koei het volgende:
Ik vind LEGO-games ook uitermate geschikt voor co-op. Van de week met mn vriend opnieuw begonnen met LEGO Batman, zijn eerste LEGO-game ervaring, maar dat was wel geslaagd! Speelt imo fijner co-op dan New Super Mario Bros en Ratchet & Clank.
Ik vind zelf Rainbow Six co-op geweldig. Zowel online als offline. Maar mijn vriend houdt niet van shootersDat komt nog wel...
true thatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:18 schreef koei het volgende:
Ik vind LEGO-games ook uitermate geschikt voor co-op. Van de week met mn vriend opnieuw begonnen met LEGO Batman, zijn eerste LEGO-game ervaring, maar dat was wel geslaagd! Speelt imo fijner co-op dan New Super Mario Bros en Ratchet & Clank.
Ik vind zelf Rainbow Six co-op geweldig. Zowel online als offline. Maar mijn vriend houdt niet van shootersDat komt nog wel...
Maar snel verandering in brengen danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je iets niet goed doet als lot en fruit vaker in mijn bed hebben geslapen dan jij!
be the clock!quote:
And lose the Lquote:
#winningquote:
* Poit geeft zichzelf een high five..quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef Pheno het volgende:
kak, ik moet snel weg, heb een afspraak met therapeuteEn hier maar een beetje lamballen, bitchslap!
Cya all
Ik heb 'm hier in mijn tas.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef SocialDisorder het volgende:
LEGO Batmans 2 komt pas volgende week... marketingtechnisch niet slim
* Morgen- geeft Poit high-fivequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit geeft zichzelf een high five..
[ afbeelding ]
quote:
HOAX!quote:
quote:
Is het ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
holy crap, dat Chime lijkt me fucking awesome
geen PSN+ in huize SDquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan nietquote:
Ik doe altijd romantisch!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je had ook iets romantischer kunnen doen
neinquote:
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!quote:
ik was 13 u al klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE!
Hoezo mag jij al weg en ik niet!
Ik moet ook nog even...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE!
Omdat ik niemand heb die mijn werktijden controleertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT IS DEZE!
Hopelijk kun je de kracht vinden om dit te verwerken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef Morgen- het volgende:
Daarstraks is iemand doodgeschoten bij mij in de buurtheb het moeten meemaken
Zag net die Aquila truck rijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef Morgen- het volgende:
wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef Morgen- het volgende:
Ik hoorde een schot, zag iemand net voor de kijkshop neervallen en ik natuurlijk vluchtend naar huis, niet gestopt om te kijken want misschien zou hij meer schoten lossenquote:
beeeh vervelend zegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik hoorde een schot, zag iemand net voor de kijkshop neervallen en ik natuurlijk vluchtend naar huis, niet gestopt om te kijken want misschien zou hij meer schoten lossen![]()
![]()
Later weer even naar buiten om bij de MM de iPod te halen en zag allemaal politiestroken om dat gebied en een witte tent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t was op de beijerlandselaan voor het geval dat je t wilt weten
Gaat wel weer maar toen ik daar voor de 2e keer aankwam had ik al een vermoeden dat die man dood wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beeeh vervelend zegecht kut dit soort zooi
gaat t wel beetje?
Maar heb je je ipod nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gaat wel weer maar toen ik daar voor de 2e keer aankwam had ik al een vermoeden dat die man dood was
Mja vervelend om dat soort dingen te moeten zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:02 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gaat wel weer maar toen ik daar voor de 2e keer aankwam had ik al een vermoeden dat die man dood was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef Morgen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke. Wel kudt, dat soort grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef Morgen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo irrelevant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Omdat we het nu hebben over dat iemand is neergeschoten, dan is het niet belangrijk of ik de ipod heb of niet.quote:
Het was een afleidingsmanouvre van me. Maar als je er echt meezit, zoek hulp, daar zijn die mensen voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Omdat we het nu hebben over dat iemand is neergeschoten, dan is het niet belangrijk of ik de ipod heb of niet.
Bedankt I guess...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was een afleidingsmanouvre van me. Maar als je er echt meezit, zoek hulp, daar zijn die mensen voor.
Of je neemt het niet serieus, moet jij weten..quote:
Was waarschijnlijk toch een crimineel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Omdat we het nu hebben over dat iemand is neergeschoten, dan is het niet belangrijk of ik de ipod heb of niet.
Ik heb iPod nanoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef Morgen- het volgende:
Wie heeft hier allemaal een iPhone/iPod Touch?
In de meeste gevallen gaat het om een afrekening bij zulke gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk toch een crimineel.
Meestal als ik in de SC kijk spelen jullie een tekenspel ofzo... dat is toch op de iphone?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb iPod nano![]()
Ohnee die was kapot dit is de shuffle
dat is ook op androidsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:41 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Meestal als ik in de SC kijk spelen jullie een tekenspel ofzo... dat is toch op de iphone?
Hoe heet dat spel dan? Ik mag mijn iPod toch pas na de examens, als ik goede cijfers hebquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is ook op androids![]()
ik heb het zelf op de iPad
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:53 schreef badboynova het volgende:
Was een beetje te verwachten daar morgen-, ik kom er heel vaak voorbij en zie altijd dezelfde rare gasten daar rond hangen. als ik samen met een collega ga lunchen en voorbij de kijkshop loop, zeg ik altijd "laten we even binnen kijken in de kijkSHOT".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |