WHUT! Hij staat nog wel in de OP! En fruit doet nog wel zo zijn best om ons er elke vrijdag weer aan te herinneren!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog Rebecca-maagd ben, als ik de reacties allemaal lees
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WHUT! Hij staat nog wel in de OP! En fruit doet nog wel zo zijn best om ons er elke vrijdag weer aan te herinneren!
Vuurmuur langs Youtube.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ik kan het filmpje niet eens zien (of horen). Mijn werk is aardig
Is dat veel anders dan een gevangenis? Ook bedoelt om je niet te laten genieten van de buitenwereld toch?quote:
Pheno kennende doet hij dat liever in een gevangenisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:02 schreef koei het volgende:
Het heeft wel invloed op of je je zeepje kunt laten vallen...
Wat is dezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Pheno kennende doet hij dat liever in een gevangenis
* SocialDisorder ookquote:
EEN GARP! MOEHAHAHAAHquote:
Beng bengquote:
Wacht maar, de volgende keer zeep ik jou in!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
EEN GARP! MOEHAHAHAAH
BRUUUL BRUUUUUUUUUL HILAAARISSSCH!!!!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar, de volgende keer zeep ik jou in!
Hakkuh en zaguh!quote:
Dit is ongeveer ook hoe ik iedereen herken, alleen weet ik van king geoffrey wel de naamquote:
HOAX!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Als ik de serie kijk en er wordt een naam geroepen weet ik wel wie ze bedoelen enzo maar als je me out of the blue de naam van een character vraagt dan weet ik het ook meestal nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is ongeveer ook hoe ik iedereen herken, alleen weet ik van king geoffrey wel de naam
Ik ken echt veel namen niet
Ja dit dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik de serie kijk en er wordt een naam geroepen weet ik wel wie ze bedoelen enzo maar als je me out of the blue de naam van een character vraagt dan weet ik het ook meestal niet![]()
Meer een TS Queen denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |