SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
freitagquote:
Dag van het Cherenquote:
quote:
Een middagje luisteren naar Rebecca?quote:
gevangenis?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ik kan het filmpje niet eens zien (of horen). Mijn werk is aardig
nee, firewallquote:
Kutspel, maar gezegd dat we geen interesse hebbenquote:
Ik ben blij dat ik nog Rebecca-maagd ben, als ik de reacties allemaal leesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar laten ze dat filmpje juist zien
WHUT! Hij staat nog wel in de OP! En fruit doet nog wel zo zijn best om ons er elke vrijdag weer aan te herinneren!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog Rebecca-maagd ben, als ik de reacties allemaal lees
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WHUT! Hij staat nog wel in de OP! En fruit doet nog wel zo zijn best om ons er elke vrijdag weer aan te herinneren!
Vuurmuur langs Youtube.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef Pheno het volgende:
Ik kan het filmpje niet eens zien (of horen). Mijn werk is aardig
Is dat veel anders dan een gevangenis? Ook bedoelt om je niet te laten genieten van de buitenwereld toch?quote:
Pheno kennende doet hij dat liever in een gevangenisquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:02 schreef koei het volgende:
Het heeft wel invloed op of je je zeepje kunt laten vallen...
Wat is dezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Pheno kennende doet hij dat liever in een gevangenis
* SocialDisorder ookquote:
EEN GARP! MOEHAHAHAAHquote:
Beng bengquote:
Wacht maar, de volgende keer zeep ik jou in!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
EEN GARP! MOEHAHAHAAH
BRUUUL BRUUUUUUUUUL HILAAARISSSCH!!!!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar, de volgende keer zeep ik jou in!
Hakkuh en zaguh!quote:
Dit is ongeveer ook hoe ik iedereen herken, alleen weet ik van king geoffrey wel de naamquote:
HOAX!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Als ik de serie kijk en er wordt een naam geroepen weet ik wel wie ze bedoelen enzo maar als je me out of the blue de naam van een character vraagt dan weet ik het ook meestal nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is ongeveer ook hoe ik iedereen herken, alleen weet ik van king geoffrey wel de naam
Ik ken echt veel namen niet
Ja dit dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik de serie kijk en er wordt een naam geroepen weet ik wel wie ze bedoelen enzo maar als je me out of the blue de naam van een character vraagt dan weet ik het ook meestal niet![]()
Meer een TS Queen denk ikquote:
Haha iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is ongeveer ook hoe ik iedereen herken, alleen weet ik van king geoffrey wel de naam
Ik ken echt veel namen niet
moet m nog zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha idd
Meesterlijke serie overigens IMO
Ik ben deze week pas begonnen met kijken , had seizoen 1 effe op blu-ray gekocht deze week.quote:
Helemaal waar voor seizoen 1 ja..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik ben deze week pas begonnen met kijken , had seizoen 1 effe op blu-ray gekocht deze week.
En dit is zo waar :
[ afbeelding ]
je begint er gewoon niet aan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik ben deze week pas begonnen met kijken , had seizoen 1 effe op blu-ray gekocht deze week.
En dit is zo waar :
[ afbeelding ]
Ik heb aflevering 1 gezien, verder niets en voel ook geen drang om verder te gaan kijken...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:21 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan niet als je eenmaal aflevering 1 hebt gezien![]()
im doooooooooooooomed
quote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 gezien, verder niets en voel ook geen drang om verder te gaan kijken...
Hoorde het vanmorgen in de auto , te meesterlijkquote:
De eerste aflevering alleen trekt ook nog niet zo, tenminste, vind ik. Pas na 3 afleveringen zat ik er helemaal in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat kan.
Iedereen z'n eigen ding he , voor jou is dit dus blijkbaar niets
Sowieso Blackadderquote:
Dat heb ik bij de meeste goeie series , dat je er pas echt in zit na een paar afleveringen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:46 schreef Poit het volgende:
[..]
De eerste aflevering alleen trekt ook nog niet zo, tenminste, vind ik. Pas na 3 afleveringen zat ik er helemaal in.
Ach, die scene met dat bad zit al in episode 2 of 3 toch? Toen bleef ik wel kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste goeie series , dat je er pas echt in zit na een paar afleveringen.
Dan moet ik alles zsm achter elkaar kijken
Bij Breaking Bad had ik dit echt pas na een aflevering of 4/5 , die kwam echt traag op gang.
boobies!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, die scene met dat bad zit al in episode 2 of 3 toch? Toen bleef ik wel kijken
eps 2 is met dat bad iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, die scene met dat bad zit al in episode 2 of 3 toch? Toen bleef ik wel kijken
BB komt juist redelijk snel op gang, de eerste eps is ff een intro van wie zijn ze en wat doen ze en in eps 2 zitten ze al midden in de drugszooi ..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste goeie series , dat je er pas echt in zit na een paar afleveringen.
Dan moet ik alles zsm achter elkaar kijken
Bij Breaking Bad had ik dit echt pas na een aflevering of 4/5 , die kwam echt traag op gang.
Ik zat er pas na een aantal afleveringen in bij BB.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
BB komt juist redelijk snel op gang, de eerste eps is ff een intro van wie zijn ze en wat doen ze en in eps 2 zitten ze al midden in de drugszooi ..
dexter kwam veel trager op gang
Nou wachten tot 15 juli het laatste seizoen begintquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik zat er pas na een aantal afleveringen in bij BB.
Vond het in het begin een beetje mwa mwa.. maar uiteindelijk een uber serie
Thnx, ik ga toch wel voor een gezondere variantquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef Altron het volgende:
[..]
Eetse.
Heb net al patat en een frikandel speciaal op
Met light mayo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Thnx, ik ga toch wel voor een gezondere variant
Haha nee, ik heb lekker zuurdesum brood met kaas en mosterdquote:
Omnomquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb lekker zuurdesum brood met kaas en mosterd
Dit wil ik ook wel graag wetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk boodschappen doen, iemand nog suggesties voor een gezonde maaltijd voor vanavond na het sporten?
Gerookte kip, rucola-sla, honing-mosterdsaus op yoghurtbasis, tomaat, komkommer, tortilla eromheen en OMG NOMNOMNOMNOMquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dadelijk boodschappen doen, iemand nog suggesties voor een gezonde maaltijd voor vanavond na het sporten?
en dan komt ze erachter dat er geen leuke co-op-games zijn behalve PES2012quote:
die zijn dr welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dan komt ze erachter dat er geen leuke co-op-games zijn behalve PES2012
zoals?quote:
LBP, NSMB, Awesomenauts, Chime, Army of 2, Resistance, dat soort games. Meer dan genoeg aanbodquote:
Vind je? Ik vind die prima co-op spelen. Ben fruit af en toe kwijt maar verder gaat het goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:28 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die spelen echt heel erg kut in co-op. Alle Lego games trouwens.
sommige stukken zijn geniaal andere delen zijn frusterend in co-opquote:
Wiiquote:, NSMB,
hebben we niet, kennen we nietquote:Awesomenauts, Chime,
yay shooters!quote:Army of 2, Resistance,
Deze post is minstens eenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sommige stukken zijn geniaal andere delen zijn frusterend in co-op
[..]
Wii
[..]
hebben we niet, kennen we niet
[..]
yay shooters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |