Harder schoppen, harder rennen. Damn voor 1,5 ton moeten ze er wel iets van kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:28 schreef thesystem het volgende:
Boeiend, moeten ze maar harder schoppen!
Mooi plaatjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Hoe de fuck kun jij niet afgekeurd zijn op je ogen?quote:
Hey, ze worden is moe en vies voor dat geldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef thesystem het volgende:
[..]
2 gaylords die achter een balletje aanrennen en dan gaan janken dat ze nat worden!?![]()
het scheelde niet veel, maarja. Cluster 1 hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun jij niet afgekeurd zijn op je ogen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Sorry... Maar ze krijgen dik betaald om een achterlijk balletje te trappen. Laat ze het dan ook vooral doen.
Onweer? Boeie, worden ze geraakt scheelt het weer een veredelde uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Sloggi het volgende:
Lekker verantwoord om daar te gaan voetballen als het onweert. Tel daarbij de grote kans op blessures en een bal die niet rolt bij op en als je een beetje verstand hebt snap je waarom er niet gevoetbald wordt.
Gast,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:36 schreef Sloggi het volgende:
Lekker verantwoord om daar te gaan voetballen als het onweert. Tel daarbij de grote kans op blessures en een bal die niet rolt bij op en als je een beetje verstand hebt snap je waarom er niet gevoetbald wordt.
Daarnaast is het gewoon puur belastinggeld wat ze ontvangen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef thesystem het volgende:
[..]
Gast,
Wat is het loon van een militair?
Gaat die ook staken als het onweert...NEE. Die moet ook door...
Politie? Zitten net achter een verkrachter aan....maar het onweert..OOOHH stop!!
Een voetballer...miljoenen per jaar....
Het onweer![]()
![]()
![]()
HUILIEEE
Wat denk je dat er bij ons gebeurt als je met onweer op een open plaat moet staan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef thesystem het volgende:
[..]
Gast,
Politie? Zitten net achter een verkrachter aan....maar het onweert..OOOHH stop!!
Het onweer![]()
![]()
![]()
HUILIEEE
Nou om eerlijk te zijn kunnen ze gewoon lekker doorvoetballen voor dat geld wat ze verdienen. Zolang er belastinggeld naar hun portemonee gaat zullen ze er voor werken ook.quote:
Wij gingen de kist in?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat denk je dat er bij ons gebeurt als je met onweer op een open plaat moet staan?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Onweer? Boeie, worden ze geraakt scheelt het weer een veredelde uitkeringstrekker.
Blessures? Prima, kan hij de ziektewet in, na 2 jaar deruit en gewoon werken voor je geld.
Boeiend dat die bal niet rolt... voor mijn part rolt hij nooit meer.
Jullie zullen wel aan het trollen zijn. Zo niet: ik heb medelijden met jullie. Wat een zwaar leven zullen jullie hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef thesystem het volgende:
[..]
Gast,
Het onweer![]()
![]()
![]()
HUILIEEE
Zure mensen hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Jullie zullen wel aan het trollen zijn. Zo niet: ik heb medelijden met jullie. Wat een zwaar leven zullen jullie hebben.
Nee hoor, ik heb geen zwaar leven. Waarom zou ik een zwaar leven moeten hebben? Omdat ik een schurft hekel aan voetbal heb? Noem is een 5 voetbalclubs in Nederland die financieel gezond zijn zonder subsidie of belachelijke leningen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Jullie zullen wel aan het trollen zijn. Zo niet: ik heb medelijden met jullie. Wat een zwaar leven zullen jullie hebben.
FC Twente, Sparta, FC Ossquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen zwaar leven. Waarom zou ik een zwaar leven moeten hebben? Omdat ik een schurft hekel aan voetbal heb? Noem is een 5 voetbalclubs in Nederland die financieel gezond zijn zonder subsidie of belachelijke leningen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:05 schreef Sloggi het volgende:
Ajax, Almere City FC, Go Ahead Eagles, N.E.C., FC Oss, Sparta Rotterdam, Telstar, FC Twente.
PSV hoort daar officieel ook tussen, maar die vind ik zelf nogal discutabel.
Verder heb je nog aardig wat clubs die van de KNVB een voldoende krijgen voor hun financiële huishouding.
AJAX heeft geen staatssteun lopende enz. enz?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:05 schreef Sloggi het volgende:
Ajax, Almere City FC, Go Ahead Eagles, N.E.C., FC Oss, Sparta Rotterdam, Telstar, FC Twente.
PSV hoort daar officieel ook tussen, maar die vind ik zelf nogal discutabel.
Verder heb je nog aardig wat clubs die van de KNVB een voldoende krijgen voor hun financiële huishouding.
Haha, nog beter als je verstaat wat ze zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef Esses het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-is-gehoorzaam-11552
Geweldig.
Dat is een bericht uit 2004quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:11 schreef Esses het volgende:
http://www.ga-eagles.nl/s(...)mst-voor-eagles.html
AJAX heeft subsidie van 32!!! miljoen gehad op stadium enz enz
Klopt, ga maar kijken of ze hem onderhand al terug gelapt hebben enz. Nee dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is een bericht uit 2004.
Bron voor Ajax?
Verzorg de vertaling dan ff.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, nog beter als je verstaat wat ze zeggen.
Meesterlijk.
Die reddingsactie stamt uit 2003. Heb je ook nog voorbeelden van voor de oorlog?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:13 schreef Esses het volgende:
Sparta Rotterdam heeft een lening van 2.9 miljoen welke pas op 1 januari 2013 rentedragend word zonder daarbij enige betalingstermijn! Tot op heden zijn de 6 miljoen euro aan aandelen ook nog niet terug gekocht (waar sparta tot 2004 het alleenrecht op had).
Stamt misschien uit 2003, maar terug betaald? Ho maar. Het is dus een nog altijd lopend voorbeeld. Denk je dat wij bij de gemeente moeten aankloppen voor zo'n lening?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die reddingsactie stamt uit 2003. Heb je ook nog voorbeelden van voor de oorlog?
Nee, wordt stilgelegd en beschutting gezocht zover dat mogelijk is, zoals elk weldenkend mens zou doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:47 schreef thesystem het volgende:
[..]
Wij gingen de kist in?En daar door met ons werk voor zover het kon.....
En idd.....ze verdienen genoeg ervoor om lekker door te voetballen!
Deze beste man is dan waarschijnlijk ook ontslagen. Andere oplossingen bestaan daar niet voor bij de KMar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef Thaboel het volgende:
Wauw!
http://www.elsevier.nl/we(...)voor-drugshandel.htm HIJ WERD BETAALD MET BELASTINGSGELD!!!!1!!1!!ONE!!1!!1
Die tijden zijn voorbij hoor. Gemeenten halen dat soort geintjes niet zo snel meer uit, en terecht. Niet dat voetbalclubs niet meer worden gesteund, maar als je als club je zaakjes niet op orde hebt zoek je het ook maar zelf uit. Zie Feyenoord.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Stamt misschien uit 2003, maar terug betaald? Ho maar. Het is dus een nog altijd lopend voorbeeld. Denk je dat wij bij de gemeente moeten aankloppen voor zo'n lening?
Is ook totaal niet van toepassing op de discussie hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Deze beste man is dan waarschijnlijk ook ontslagen. Andere oplossingen bestaan daar niet voor bij de KMar.
Als ze er echt zo knap voor stonden hadden ze het geld terug betaald. Ook de lopende leningen welke zonder terugbetalingsregelingen zijn aangegaan zijn gewoon keiharde staatssteun waarbij er geen sprake is van enige vorm van verantwoord ondernemerschap. Prima als de gemeente geld wil lenen maar doe het dan op een bankwezen methode. 1% rentepercentage lager, en zelfde afbetalingstermijn MET onderpand. Dan hoor je mij niet klagen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij hoor. Gemeenten halen dat soort geintjes niet zo snel meer uit, en terecht. Niet dat voetbalclubs niet meer worden gesteund, maar als je als club je zaakjes niet op orde hebt zoek je het ook maar zelf uit. Zie Feyenoord.
Het is oneerlijk, klopt. Maar het is opvallend dat het bij voetbal allemaal kan, of dat ze er andere methoden voor vinden (het kopen van de grond onder het stadiumquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is ook totaal niet van toepassing op de discussie hoor.
Maar kap eens met dat gejank man. Ja het is oneerlijk. Jammer man.
Was hier al geplaatst.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:21 schreef Sloggi het volgende:
Niet kunnen klaarkomen
Wie helpt deze persoon?
Oh dis een andere.quote:
Jaja, ik lijk weer zuur. Nee, heb gewoon een extreme meningquote:
Nope. Nog niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Esses slet, heb je Max Payne 3 al uitgespeeld?
Dan wil ik graag eerst zien of het daadwerkelijk zo uitpaktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef Sloggi het volgende:
Dat kopen van de grond onder het PSV-stadion is trouwens juist gunstig voor de gemeente, als ik het me goed herinner.
De salarissen en die financiele constructies zijn ook vreemd. En er gaat teveel geld in om. Maar jij doet alsof de wereld vergaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is oneerlijk, klopt. Maar het is opvallend dat het bij voetbal allemaal kan, of dat ze er andere methoden voor vinden (het kopen van de grond onder het stadium). Ja, daar mag gelukkig over gejankt worden en jij vind dat niet zo leuk om te horen. Immers jij vind voetbal wel leuk. Maar al had ik voetbal leuk gevonden, hadden ze het alsnog mogen aanpakken.
Dat is een ander verhaal. Op de een of andere manier verwacht ik dat de gemeente over een jaar of tien, twintig zegt 'hier heb je de grond terug, jullie hebben er lang genoeg huur voor betaald'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan wil ik graag eerst zien of het daadwerkelijk zo uitpakt
De wereld vergaat niet. Een mening hebben betekend niet dat de wereld vergaat. Ik heb ook niet het idee dat de wereld erdoor zal kunnen vergaan. Van mij mogen ze daarentegen wel voetbal afschaffen. Maar heb daar volgens mij nog geen handtekeningen of wat voor gestart.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De salarissen en die financiele constructies zijn ook vreemd. En er gaat teveel geld in om. Maar jij doet alsof de wereld vergaat.
MAar dat maakt niet uit hoor augurkje.
Yupsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Op de een of andere manier verwacht ik dat de gemeente over een jaar of tien, twintig zegt 'hier heb je de grond terug, jullie hebben er lang genoeg huur voor betaald'.
Gewoon elk jaar voetbal en Esses wordt niet ouder dan 35...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
Jaja, ik lijk weer zuur. Nee, heb gewoon een extreme mening
Ja.quote:
Ooh jawel hoor. Word ik gewoon ouder dan 35. Mijn hart gaat er niet sneller van kloppen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar voetbal en Esses wordt niet ouder dan 35...
Marechaussee aan de poort? Kom op zeg...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ben jij die vrouwelijke marechaussee die bij de VGKAZ aan de poort staat?
Das de MBK, kutje..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
quote:Het Marine Beveiligingskorps (MBK) heeft als taak het bewaken en beveiligen van marineterreinen. Het korps bewaakt toegangspoorten, voert controles uit, bestrijdt calamiteiten en assisteert bijvoorbeeld bij het regelen van het verkeer.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Of toegeven dat het gewoon geen grap wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Achja, opstaan en weer doorgaan.
Dat deed ie toch ^^quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Of toegeven dat het gewoon geen grap was
Neequote:
Nietquote:
Begrijpend lezen jongens.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Of toegeven dat het gewoon geen grap was
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als het je vrolijk maakt; ik heb je altijd een lachertje gevonden.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond het toch leuker toen jullie Sam elke avond bashten.
Ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik wilde het net gaan doen maar nu is het niet meer leuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben gewoon veel te aardig, ik bash bats nooit.
Smiled.quote:
Dat is toch grappig?quote:
Zal ik jou eens HQ opnemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is toch grappig?
Kan hij dat ook weer gelijk HQ opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |