Stoppen met de medicatie is niet echt een optie. De vorige was nog erger trouwens.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef Joe-Momma het volgende:
En als je nou een foto van gordon op haar gezicht plakt?
Ot: stoppen met medicatie een optie??
\Doorgaan of stoppen met de medicatie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:10 schreef Bastoenie het volgende:
En wat zegt je dokter d'r van hebben die medicijnen er invloed op?
Het is en pril en ze begrijpt het nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:
Dat kun je toch best aan je meissie uitleggen, dat je medicijnen slikt en daarom een laag libido hebt?
Ik ken een meid die ook een vriend had die geen libido had vanwege medicijnen tegen schizofrenie. Daar is niets aan te doen, uiteindelijk is de relatie oa daaraan kapot gegaan.
Dan is het ook maar een domme doos; laat haar de bijsluiter van je medicijnen eens lezenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Het is en pril en ze begrijpt het niet
Venlafaxine.quote:
Al gedaan...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan is het ook maar een domme doos; laat haar de bijsluiter van je medicijnen eens lezen
En wat zei ze toen ze deze alinea las?:quote:
quote:Vaak: verhoogd cholesterolgehalte van het bloed (vooral als u Venlafaxine CF 37,5
mg langdurig gebruikt), gewichtsverlies, abnormale dromen, minder zin in sex,
duizeligheid, droge mond, verhoogde spanning in de spieren, slapeloosheid,
nerveusheid, jeuk, verdoofd gevoel, trillingen, verwijde pupillen, minder goed
zien, verhoogde bloeddruk, verwijde bloedvaten (waardoor opvliegers kunnen
ontstaan), gapen, minder eetlust, verstopping, misselijkheid, braken, zweten
(inclusief nachtzweten), moeite met plassen (vooral aarzelend), minder snel
klaarkomen (mannen), impotentie, krachteloosheid, vermoeidheid.
Wuifde het weg. Het is zo lastig uit te leggen. En anders moest ik het maar niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En wat zei ze toen ze deze alinea las?:
[..]
het is helemaal niet lastig uit te leggen tenzij ze het IQ van een zeeëgel heeft. Praat zo lastig, met zeeëgels.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wuifde het weg. Het is zo lastig uit te leggen. En anders moest ik het maar niet meer gebruiken
sorry hoor maar wat moet je met zo iemand?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wuifde het weg. Het is zo lastig uit te leggen. En anders moest ik het maar niet meer gebruiken
Op naar de volgende dus, dit gaat 'm niet worden zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:26 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zelfs dat niet altijdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:41 schreef longinus het volgende:
als ie stijf blijft , wat maakt het uit dan, gewoon doorgaan.
Mja, het is een fling maar de 3e al die zeurtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op naar de volgende dus, dit gaat 'm niet worden zo.
Hoe oud zijn ze eigenlijk? ongeveerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Mja, het is een fling maar de 3e al die zeurt
26 (ex) en 24quote:
O ik zat te denken aan een jaar of 17, dan zou zo'n reactie nog 'logisch' zijn. Maar als ze ongeveer 25 zijn mag je toch wel een beetje begrip verwachten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |