Uhm, jij hebt net dienst gehad tot 08:00 uur. Dat betekend in principe dat je volgens de arbeidstijdenwet (van toepassing want vredestijd) niet mag werken tot 20:00 de volgende dag, of (mits je de week ervoor en de week erna geen verkorting hebt gehad) uit mijn hoofd 17:00. Deze periode dien je bij mijn weten gewoon vrij te zijn (helemaal vrij dusquote:
ah gewoon de wachtuurtjes dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Uhm, jij hebt net dienst gehad tot 08:00 uur. Dat betekend in principe dat je volgens de arbeidstijdenwet (van toepassing want vredestijd) niet mag werken tot 20:00 de volgende dag, of (mits je de week ervoor en de week erna geen verkorting hebt gehad) uit mijn hoofd 17:00. Deze periode dien je bij mijn weten gewoon vrij te zijn (helemaal vrij dus). Vervolgens krijg jij compensatie uren. Die staan bij ons in het rooster blauw (vandaar blauwe uren) en je vakantieverlof uren (die stonden in Peoplesoft grijs gekleurd dus grijze uren). De blauwe uren plant de planning voor jou in als je er niets mee doet. Maar voor het einde van je roosterperiode moeten die bij mijn weten benut zijn anders ben je ze kwijt. Deze uren kan je (bij ons iig) laten staan en bijvoorbeeld opnemen als het wat rustiger is, of als er genoeg mensen op dienst zijn of als je een dagje vrij wilt enz.
Overuren gaan zo ook bij blauwe uren op
Neinquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef Rave_NL het volgende:
Kunnen we geen permbans op marsen zetten?
Mooizoquote:
Voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef Rave_NL het volgende:
Voorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:28 schreef Rave_NL het volgende:
Onbekend nogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nein
[..]
Mooizo. Und jetzt wanneer wieder terug naar Amsterdam?
Gratzquote:
Dus? Ik ben non-stop tegen die kut marsen. Dan kan ik nu geen voorkeursbehandeling gaan uiten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, het was speciaal een KMar mars die ik had uitgezocht lul!
1*10^12quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef Rave_NL het volgende:
Bij hoeveel voor kunnen we spreken van een unaniem besluit?
Ik tel 3 voor en 1 die kennelijk tegen is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef Rave_NL het volgende:
Bij hoeveel voor kunnen we spreken van een unaniem besluit?
Erwin heeft al bewezen ontoerekeningsvatbaar te zijn dus zijn stem is niet relevant.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik tel 3 voor en 1 die kennelijk tegen is.
En van de 24 vaste gasten die nog niet gereageerd hebben, vermoed ik dat er maar een enkeling tegen is. Dus bij deze aangenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |